Just nu är jag irriterad på... Del 4

Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Har gjort det nu, inget emot personen egentligen, men det blev väl tjatigt

*kl*

Att jag, snart 27 år gammal, fortfarande sitter och sliter mitt hår för att jag inte vet vad jag ska göra med mitt liv. :banghead:

KL
På att jag glömde bort att vc har stängt för lunch till 13.
Nu får jag ju sitta och vänta istället, men lika bra och göra det och få det gjort idag. Annars får jag ju vänta till måndag.
Men drygt och vänta ju, hungrig som tusan också.

Nu hoppas jag bara att nån kan hjälp mig idag också, har inte bokat nån tid eller så. Gick in när jag ändå gick förbi.
Antingen har jag uvi eller också är jag på smällen. Vet inte vilket som är bäst där faktiskt :cautious:

Har fått en blåsa på tungan också som gör svinont. Allt på en gång :cautious:

Kl

Jag är irriterad på en häst i stallet. Eller snarare ägaren kanske. Hästen går runt med ett täcke som är typ två storlekar för stort så det hänger i hela baken, och bensnörena nedanför hasen typ :crazy:
Idag stod hästen och sparkade irriterat på ett av bensnörena konstant så jag tänkte att jag tar av det. Men så är hästen knepig med att bli fångad, så när jag lossat ena knäppet så gick han iväg och gick inte att fångas igen så bensnöret hänger i backen.
Så vem ska jag vara irriterad på? Ägaren? Hästen? Mig själv som tyckte jag skulle göra hästen en tjänst?

Suck.

*KL*

Just nu är jag irriterad på han som jag dejtar som precis ringde och tycker att jag ska vara vaken till typ 3 inatt bara så att han kan sova hos mig och inte ska behöva åka hem (vi snackar om 10 minuter med buss som går var 20e minut) när han har festat klart. Och inte bara det att jag ska ställa upp som något jävla hotell, detta kommer han med trots att han vet att jag har mensvärk och PMS och inte alls mår bra. Idiot. Hur tänker han. Och inte bara att han kom på tanken att fråga, när jag sedan säger att jag inte har lust och att det inte alls känns bra att jag ska sitta uppe och vänta bara för att han vill festa (det är ju inte som att han inte har någonstans att ta vägen) så blir HAN sur. Åh. Allt som har känts så bra hittills. Och som grädde på moset ska jag med till hans syster på middag imorgon, så vi måste bli sams innan dess, eller åtminstone uppträda trevligt.

*kl*

Jag är irriterad på att jag har fått magsjuka och är hemma från jobbet. Kommer missa två helgdagar med OB. Det har gått på jobbet ett bra tag och precis när jag trodde risken var över, DÅ skulle jag bli sjuk.

Jag är också irriterad på att trots att allt jag vill när jag jobbar är att få vara hemma och göra ingenting, så när jag väl är det så mår jag så himla dåligt. Alltså inte bara magsjukan, som är vidrig i sig, utan jag blir så himla deppig, känslig, tycker att allt hela mitt liv känns piss osv.

kl

irriterad på mig själv för att jag alltid, alltid väntar med allt till i sista minuten... pucko-jag...

//r

kl

På att jag nu varje natt i en veckas tid drömt att jag dött på olika vis. Skjuten i strid som soldat, mördad av en rånare, ihjälslagen efter fall från klippa, delad på mitten med tillvägagångssätt jag inte minns, hjärtattack av stress, obotlig dödlig sjukdom... varföööör.

Åh fy vad otäckt!
Drömmar kan vara läskiga, drömde att polisen kom med besked att min bror dött :(

Finns bara ett ord som kan beskriva den här.
PMS! :yuck:
Jag vill ha godis. :cautious:

kl

Behöver mina sömntabletter asap. Läkarens testing som gjort att jag varit utan dem i en vecka resulterar i sömnlösa nätter med bakiskänsla dagen efter.

Vad jobbigt och inte få sova.
Hoppas det blir bättre snart.

Kl
Som sagt, pms :yuck:
Barnen verkar gå in för att låta så mycket som möjligt idag. :crazy: mina försök att få de att lugna sig ignoreras såklart
Tjoho...:meh:

kl

Irriterad på allt och ingenting idag.. Försöker vara lite positiv men sen blir jag bara så j*vla irriterad av ingen direkt anledning.. Får hålla mig gömd idag..

kl

På korkade människor som ställer sig i kortkassan, plockar upp 5023 varor på bandet och när det är dags att betala sträcker fram sedlar... Varpå personen i kassan säger att det är en kortkassa, kunden ser förvånad ut och typ "Jahaaa?! Jag vet inte om jag har pengar på kortet, vi får testa!" och sedan trasslar med kortet i fyra och en halv vecka...
SÅ jävla svårt är det inte att se skyltarna som hänger ovanför kassan + står på golvet...

Sådant är verkligen irriterande.
Eller folk som ställer sig i kön och sedan ska springa och hämta allt de glömt. Sedan blir de jättesura om man helt sonika flyttar på deras vagn/korg och tar deras plats ;)

Säger bara en sak.
KLÅDA! I fitty!
Inget hjälper för att bli av med det, jag blir galen!

Får testa det, har dock provat behandla mot det.
Tror det mest är att jag blir torr, har provat olivolja och det hjälpte ett tag. Men jag får smörja precis hela tiden då.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka