Just nu är jag irriterad på... Del 4

Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Krya på dig!

Irriterad på att jag tappar allt jag tar i idag.
Tappade ett glas i bordet så det blev glas överallt, tappade sonens present på min tallrik så den gick sönder, tappade ett glas i diskmaskinen, det höll dock som tur var. Tappat telefonen i golvet två gånger idag.

kl

På att jag precis hällde mina kokta grönsaker i slasken.
Nästa gång kanske jag kan väcka hjärnkontoret och titta om durkslaget faktiskt sitter där först.

Nämen sova kanske...

kl

00f4d0bc0a9958ec0d58f16efcba5852.jpg

tack agria osv.

Senast ändrad:

knapp

Min jäkla käft som verkar åldras i förtid. Tandlossning och hjärt/kärlsjukdomar är ju inte direkt något man siktar efter som 25åring. Så för att undvika det har jag nu en 10 minuters tandrengöringsprocedur att ta mig igenom varje kväll. Ont gör det också :(

Blärk! :mad:

Kl
På dagis som inte kan informera direkt om att det går magsjuka. Det har gått sen i tis och först idag kom lappar upp. Suck.

Oacceptabelt!

Kl
Jag är irriterad på att jag blir mer och mer lik en eremit. Jag drömmer om att bosätta mig under en gran i skogen eller nån ödslig bergstopp tillsammans med mina djur. Helger och semestrar räcker inte längre för att jag ska bli snäll och glad igen. Jag vill inte ha nya vänner, orkar knappt med de gamla, vill inte bli kontaktad och kontaktar i stort sett ingen.

Och ringer det en till liten försäljaridiot idag skickar jag fan Hells Angels på dem:rage:

Sådärja.

*kl*

På en bekant som redan har två hästar som hon knappt har tid med (har en medryttare till vardera häst och letar ytterligare en till den ena då den medryttaren endast kan ta 2 dagar/vecka) men som nu är i farten med att leta unghäst (inte som i åring utan som i fullt inriden 4-6åring).

Jag vet att man egentligen inte borde bry sig, det är hennes tid och hennes pengar, men tycker det är en sån otroligt tråkig attityd mot hästarna.. :(

Usch ja.. Och det värsta är att det finns många såna..

Just nu är jag irriterad på alla biverkningar jag får.. Varenda medicin ger mej biverkningar! Jag borde inte äta medicin...
Ökat lamotrigin-dosen och fått typ alla biverkningar förutom Steven Johnson syndrome eller vad det nu hette..
Bläää!

varför är det tråkigt? Ser inte riktigt problemet, hon letar ju ändå folk som kan ta hand om hästen när hon vill ha avlastning -> hästarna lider inte.

varför är det tråkigt? Ser inte riktigt problemet, hon letar ju ändå folk som kan ta hand om hästen när hon vill ha avlastning -> hästarna lider inte.

Dom dagar hon har hästarna själv så blir det ett jädra stressande, och när hon blir stressad så får hon tyvärr ett väldigt humör som går ut över hästarna i många fall. Känns som att ännu en häst inte direkt bättrar på denna sida utav henne, samt att det ständiga medryttarsökandet även det skapar märkbar stress och frustration.
Tycker helt enkelt att det är onödigt att skaffa en till häst som hobbyryttare när man knappt har tid för sina nuvarande och aldrig kan njuta av hästägandet..

Men som sagt, det är inte min ensak och hon gör vad hon vill. Men jag blir lite irriterad på mitt eget håll då jag anser att nackdelarna väger upp fördelarna i sådana här fall.

kl

Irriterad på att jag än en gång lyckades glömma att fylla på busskortet. Det blir till att köpa en dyr sms-biljett imorgon bitti då... :arghh:

KL

Irriterad på att min Mac är trasig och inne på reparation i en månad
Irriterad på att jag ramlade i trappen och pajade foten
Irriterad på att allt går åt skogen för mig

Började böla i hissen by no reason. Jag är trött på detta nu. Bara två månaders helvete kvar nu.

KL

På att institutionen inte har koll på idéhistorikerna och att man genom detta nte får klarhet i någonting. :rage:

... Och på mim urinvägsinfektion som går in på andra veckan idag. :yuck:

kl
På att jag är så förkyld att jag fick stanna hemma från jobbet.

Kl

Jag är irriterad på en tjej som tog sig friheten att lastträna i mitt släp igår utan att fråga om lov. Nu hann en tjej se detta och sa till mig vad dom sysslade med utanför stallet när jag var i sadelkammaren. Så gick ut och där stod hon med sin häst och nosade för fullt på mitt släp någon meter ifrån ingången och typ bjöd in hästen i släpet om hon hade velat gå på. Stängde fort som fan.
Har man inget vett att fråga innan? Ge fan i mitt släp och skaffa ett eget.

Vad oförskämt och bara ta släpet sådär.
Man kan ju tycka att det hör till normalt hyfs och fråga först.

Irriterad på vädret, regnar och är kallt idag.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka