Just nu är jag irriterad på... Del 4

Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

haha usch, gillar inte heller de där superglättiga, vill skaka dem och ba "det är ok att gråta ibland, det är bra också!" Gillar ju tyra, eftersom hon är rätt öppen men hon har ju lite "berättar sen" och det där sen är ju sällan imorrn eller nästa vecka.

men min irritation: varför är DAGENS UNGDOM så rädda för att anstränga sig. Så störande när man kämpar och sliter efter hoppträning med att få in hindermaterialet och vissa känner att det inte riktigt är deras grej att lyfta ett finger. Sen är det ju VÄRRE när vuxna försvarar dem, tänker inte på "hon åkte av en häst så hon ska inte lyfta tungt" utan snarare "vadå, är det ett problem här eller???" ba ja, det är det.

*kl*

Jag är mutchoooo irriterad på en vän som var i mina hemtrakter. Vi bestämde att vi skulle träffas efter hon och hennes sambon varit på en grej. Hon skulle bara hojta till, så skulle vi träffas på en uteservering en bit ifrån mig.

Helt plötsligt skriver hon på feejjan. Då är hon helt plötsligt hemma igen? (bilresa typ 2h)
Tack för att jag satt inne, färdigfixad och väntade på dig...

Underbart..

KL

Lite småirriterad på att inte Frozen fanns på Netflix, ville ju se den ju :p

Åh, vad jobbigt! Hoppas du har kunnat somna om och inte blir övertrött senare! Jag har inga måsten idag, så för min del är det lugnt.

Nu har jag förberett dagens lunch iaf, har en pirogdeg på jäsning just nu :) Vad sysselsätter du dig med ifall du inte somnat om? =)

Jag somnade om :p Var nog bra det, har trots de extra timmarna varit rätt trött idag.

Flitigt av dig att komma igång med pirogdeg vid den tiden på morgonen! Hoppas lunchen blev smaskig! :)

Vad skönt att du kunde somna om då, hoppas du kan sova bättre inatt. Ja, det var rätt skönt att utnyttja tiden till något nyttigt när jag ändå inte kunde sova, brukar inte orka göra så mycket så tidigt men det funkade fint! Blev jättegott.

----------------

Just nu är jag irriterad på mig själv som inte kommer igång med plugget....

//r

Kl

Irriterad på alla förståsigpåare som tror att de alltid vet hur allt är och fungerar bara för att de läst något i en jävla tidning. Gaaah. /bitter

kl

På att jag läste Ryttareliten-tråden och nu är irriterad på specifika människor. Aaaahhhhhh.

Och förlåt för forummotsvarigheten till subtweetande, eller något, men det kändes inte som om jag behövde bidra till den FANTASTISKT HÖGA OCH INTELLEKTUELLA NIVÅN i den där tråden med att gå dit och gnälla.

KL

På lättlurade människor. :meh:
Mina naiva föräldrar har gått med i pyramidspel, som de inte ens vill inse är just det. Suck.
Så det är ett evinnerligt tjatande om det.
Sedan har de fått för sig att flytta till Gävle igen, så de tjatar hål i huvudet på mig om att jag ska flytta också. De har hållit på i åratal nu och tittat på x antal hus. Av någon vrickad anledning är det tydligen jätteviktigt och bo i knäet på mig. Suck!

Dessutom snodde exet nästan alla filmer så jag har nästan inga kvar. Bara barnfilmer och de som var mina.

På att jag fått in nåt jox i chrome som vägrar försvinna :cautious:
Vissa ord här (och på andra ställen) blir reklamlänkar. Morr

Dessutom lite less på att killen inte har hört av sig på hela helgen.
Hur svårt är det och fylla på mob liksom, visst hans bankdosa funkar inte men vad fasen, man kan väl fylla på mob på fler ställen än så.

På att jag fått in nåt jox i chrome som vägrar försvinna :cautious:
Vissa ord här (och på andra ställen) blir reklamlänkar. Morr

Dessutom lite less på att killen inte har hört av sig på hela helgen.
Hur svårt är det och fylla på mob liksom, visst hans bankdosa funkar inte men vad fasen, man kan väl fylla på mob på fler ställen än så.

Yay ominstallera chrome fick bort eländet:)

kl

Irriterad på att jag inte köpte fler banana skids i lösvikt när jag hade chansen. De är ju SÅ GODA! :arghh:

kl

Lite smått irriterad på att jag inte tagit tag i städningen tidigare..plötsligt finns det en miljon grejer som borde göras typ NU

Kl

Jag är irriterad på myndigheterna åt en väns vägnar. Så jävla stört med hur dom behandlar sjuka och förvägrar deras rätt till ersättning dom har rätt till.
Jag är så ledsen för min väns skull :(
Det går inte leva utan pengar. Som psykiskt sjuk mår man inte bättre av att inte veta om man har råd att betala hyran eller inte.

KL

är inte irriterad. Jo. Jag är irriterad på att jag tvingas till så mycket motion nu när bilen inte fungerar.

kl

På att jag blivit alldeles för förälskad för mitt eget bästa, och att det gör så fruktansvärt ont för att han inte vet, och för att jag inte vågar säga något. För tydligen är det mycket roligare, vettigare och mer hållbart att sitta och gråta framför datorn med värk i hjärtat efter att ha chattat i en timme, och efter att nästan, nästan ha vågat yttra de där skrämmande små ärliga orden, men i sista sekunden ha fegat ur och raderat.

Kuken.

Säg det till honom ;)
Det kan vara värt det så grymt mycket, säger du inget kommer du istället gå och undra vad det hade kunnat blivit av det. Go for it! ;)

Problemet är att det tyvärr finns en del att förlora, då vi i grunden behöver ha ett professionellt förhållande, och jag är väldigt rädd för att en sådan känsloförklaring ska misstolkas och/eller påverka vår ofrånkomliga kontakt. Jag har en fantastisk förmåga att bara falla för män som saker är komplicerade med redan på förhand.
idea.gif

Men... någon form av intresse finns det från båda håll, så det är väl diskretion och tålamod som gäller. Men fan vad jobbigt det är när man ligger ca 20 mil före med känslorna gentemot honom...

*kl*

Just nu är jag irriterad på att håret på benen inte rakar sig själv. Kan nog fan snart fläta möget.
Och att jag inte får ut dom svaren jag vill ha ifrån sambon/pojkvännen/vad-fan-vi-är-just-nu. Livet är fan fantastiskt.

Mvh Den håriga och ensamma gorillan

Senast ändrad:

kl

Lite irriterad på att inte äga ett våffeljärn på våffeldagen :p

*kl*

Jag är äckligt irriterad på hans mor och hennes blöta näsa.... :rage:

Fick smset (kortare version) "Ja, han får ju leta efter en billigare och mindre lägenhet nu. Det är ju alldeles för dyrt att bo i den nuvarande. Har du pratat med han?"

"Ni måste ju prata om det här. För det löser sig inte av sig själv!"
Nääähääää? Så du säger det?

VI HAR INTE GJORT SLUT. VI HAR EN PAUS. BLANDA DIG INTE. :banghead:
GE OSS BÅDA ANDRUM FÖR FAN!

Behöver jag tillägga att jag typ skakat av ilska halva kvällen? Hade jag inte samlat mig så hade ett tredje världskrig startat.... Hon skafå suga på sin egen karamell. Tänker fan inte svara på minst 24h...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka