Just nu är jag irriterad på... Del 4

Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl

På att radiohelvetet måste spela Travis när jag inte är helt emotionellt stabil. Dö.

kl

FELAKTIGA RÅD. Man måste inte kommentera något som det inte kräver ett geni att förstå att det kan såra folk utan att ens googla på om saken är möjlig. Googlar folk aldrig innan de svarar på saker istället för att sitta i sin värld om att saker borde inte kunna vara så= därför är det inte?

Dagens jävligt onödiga fortkörningsböter bara för att jag var dum nog att gasa mer än tillåtet bara för att jag var trött o less o ville hem :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Senast ändrad:

Vaknade, sedan gick det utför.

1. Tappade tandborsten i kattlådan innan jag hann borsta tänderna.

2. Tappade nycklarna på väg till affären för att köpa en ny tandborste.

3. Tappade korgen i affären så att varorna flög åt alla håll (vissa dagar ska man bara stanna hemma).

4. Drack kranvattnet - avloppsvatten har runnit ut i dricksvattnet här och man ska koka det. Hade en momentary lapse of... well, thinking.

5. The final straw: Tappade min iPod - min one wish till en öde ö, den jag sover med, vaknar med och dricker mitt te med. Min iPod är en Freudian nightmare och skulle antagligen kallas för en substitute för en teddybjörn. Lyckades laga den, men "power" knappen fungerar inte. Är dock inte ett problem eftersom jag aldrig stänger av den. ;)

6. PMS - no explanation needed.

Tack! I needed that. Har inte vågat kolla nyheterna idag, trodde jag skulle se nummer på hur många andra accidental drinkers hade förts till sjukhus. It's been one of those days. 5 månader till och jag har ett rekord - inget sjukhus på ett år. :D

Just nu är jag irriterad på Hallandstrafiken vars personal inte har en susning kring vart deras egna trafik går någonstans.

Kl

Jag är irriterad på min tandvärk och lite extra mycket för att den kommer kosta pengar att åtgärda, som jag hellre lägger på annat. Blä.

KL

På att onlinespelet jag spelat i åratal uppdaterades förut, mitt konto tycks ha raderats totalt så alla mina items, karaktärer och lvl är borta. :meh:
Var bara nästan på maxlvl, hade hur mycket items som helst och höll på jobba upp min andra karaktär till samma lvl. Men nu kommer jag inte ens in.

Tack, verkligen tack. :meh:

kl

på att livet är orättvist och på att jag inte kan göra det rättvist. Skitvärld..

kl

På att det tydligen är väldigt jävla svårt att besvara en kort enkel fråga, trots att man vet att hela min helg hänger på att jag får svar typ, nu. (Och samma situation x2 där den andra dock inte gäller helgen, men ändå en brådskande fråga.)

Varför är folk så förbannat tröga. Må ni aldrig få jobb på kundtjänst.

På folk (nåja, störiga människor på happy pancake för att vara exakt), på att jag är trött, på att mitt ansikte är så torrt och kliande att det känns som att det ska ramla av och på att jag är trött och rastlös samtidigt. Flöh.

kl

Fortsätter vara lite smått irriterad på Csn.."du har lämnat in din studieförsäkran i för god tid" man ba..va? Ni sa att det var helt ok. Dessutom vill jag bara veta vilken dag jag får mina pengar så jag kan planera lite (massor) kring det.

Lita aldrig på CSN.. De verkar ta första pris i göra fel..

Just nu irriterad på skavet jag fick precis ovanför hålfoten efter dagens ridtur. Socken hade korvat sej och låg och nötte.. AJ!

KL

Irriterad på att jag glömde bort Grey's Anatomy. HELVETE OCKSÅ :cry:

Att jag ALLTID SOMNAR PÅ SOFFAN aaaaaaahhhh.

Och att jag blivit tillfrågad om jag vill gå på två olika konserter ikväll (ingen förvisso med band jag lyssnar på) och känner mig som ett arsel som bara "wäh är trött".

Löst nu tack och lov :D Annars säger jag detsamma, de är ej att förlita sig på :p

kl

Just nu irriterad på mina magsmärtor..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka