Just nu är jag irriterad på... Del 4

Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl

Att jag mår illa. Drömde en dröm att jag åt nåt äckligt och tanken sitter i och magen kör runt. Blä. Hinken står redo nedanför sängen för säkerhets skull.

KL

På folk som inte läser sina mail innan de svarar.

Jag: Absolut, tisdag blir jättebra. Jag har ett möte kl 10 men är fri när som helst före och efter det.
Person: Jag är ledig tisdag 10-11, kom förbi och prata med mig då.

:banghead: :banghead: :banghead:

Men drygt!

KL
På människor som ska vara så jäkla överdramatiska.

KL

Att jag läste en tråd på Förälder där någon rekommenderade en relationsbok och nyfiken som man är klickar man på hemsidelänken för att se vad den handlar om... Där hittar jag:

A Child Identifying as Gay

Q: My son told us he is gay. I’m having a lot trouble dealing with this. What is your advice?

Gary: Any parent tends to be disappointed when his or her child indicates that he or she is gay. Men and women are made for each other; it is God’s design. Anything other than that is outside that primary design of God. I’m not going to explain all the ins and outs of homosexuality, but we need to love our children no matter what. I would suggest expressing to him or her your disappointment for this and your confusion about how it could be, as well as your continuing love for your child. Suggest that he or she do some serious reading or see a counselor as well to try and understand his or herself better. This is the approach I would take.
-----
Yeah. Express your disappointment...

"Q: Will having a sexual past affect my upcoming marriage now that I am a believer?

Gary: The short answer is yes. All of our past failures will have an effect on our future. I was recently talking with a man who had been married for twenty years and he said to me, “Gary, the fact that my wife had sexual relationships with two other men when she was in college still comes to mind when we are intimate.” Either spouse having a sexual past will affect the marriage, but there can be healing. I suggested to the man that he ask God to let the blood of Christ cover his knowledge of his wife’s sexual past so that it becomes a blur. For you, I would ask God to have the blood of Christ cover the memories of your past sexual experiences. Healing is always possible."

:O

What the bleeding fuck? Hur jävla rubbad får man vara?!

Den där tråden "för alla som vill ha barn"

Ja... alltså att köpa en bok skriven av den där snubben, även om boken säkert kan ha vissa poänger? Skulle inte kunna stödja något sådant och hoppas att folket som läst/beställt missat att det är någon form av superkristen dömande man som skrivit boken.

Det är alltså inte vad exakt den boken som någon tipsade handlar om ( antar jag) men det kom upp på direkt när man klickade på länken.

*kl*

Jag är irriterand på det där inlägget på fejan om jeansen på Cubus. Typ spenderat 4h och läsa alla kommentarer.

Vem fan ger okända människor rätten att skriva riktigt hemska kommentarer till denna tjej? Jag kan hålla med om att övervikt inte är hälsosamt. Men hon kan väl iallafall kunna få ha ett par fina jeans på sig? :banghead:

Inte fan skriker man "jävla äckliga fetto" till en överviktig människa på stan?
Vad gör det okej att skriva det på internet? Alla jävla näthatare bör ställas nakna på ett torg, där vi alla kan kasta ruttna tomater på dom.. :rage:

Kl

Jag är irriterad på mig själv som alltid lyckas ställa till det för mig på något vis. Men that's me!

Ah, jag gissade att det var den. Jag hade inte heller köpt någon bok skriven av den mannen - han är ju uppenbart tokig i huvudet.

KL

På att jag fortfarande har snorhög feber. Vilket jag inte alls har tid eller lust med :(

KL

Detta är bara ännu en jävla internetsida. Det är vad det är.

stör mig på att min bil inte startar/har något odiagnosticerbart fel och att jag dessutom förälskat mig i en bil i sexsiffrigtbeloppsklassen.

stör mig på att min bil inte startar/har något odiagnosticerbart fel och att jag dessutom förälskat mig i en bil i sexsiffrigtbeloppsklassen.

Hur pass modern bil har du? Kompisen Opel Astra -05 kunde inte starta och ingen kom på varför. Märkesverkstaden klia sig i huvudet och trodde bilen var utom räddning. Jo då var det bara en simpel säkring till startmotorn (eller var det bensinpumpen, minns inte helt!) som var slut. :p

Så gör sig själv en ev. Billig reparation. Kolla säkringarna! :D
Det är typiskt Vag-bilar att inte gilla gamla säkringar.. Så fort det blir lite skit på stiften kan halva bilen sluta fungera. :cautious:

*kl*

Jag är irriterad på gamlingar av långsamma sorten alltid går över vägen på farliga ställen, när där är ett övergångsställe 10 m bort.. :banghead:

Fick tvärnita när en gamling bestämde sig för korsa vägen, när jag bara var ett par meter framför han. Hej hjärtat fastande i halsgropen! :eek:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka