Just nu är jag irriterad på... Del 4

Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Så får man ett till sms. "Kan du svara mig?".. Heeeell noo bitch.
Sluta trampa på mina nerver. Gaaaaaaaah. :banghead: :rage:

KL

Lite småirriterad på exet.
Han var så väldigt emot varannan helg först med sonen, trots att det är enda lösningen med hans arbetstider. Men han hävdade att det skulle bli för lite tid med honom, dock gick han med på det när han insåg att det var enda lösningen.
Han tyckte dock att stora sonens pappa skulle ändra sina arbetstider så att det passade exets tider, eftersom jag sade att barnen skulle vara här samma helg sas.

Det är sagt att mini ska vara hos honom 1-2 förmiddag/eftermiddag i veckan (beroende på vilket skift han jobbar den veckan). Tror ni han hör av sig något och visar något intresse för det?
Nej såklart inte. Så han har ju honom ändå bara varannan helg.

kl

Jag är irriterad på allt idag. Jävla skitdag. På mig själv för jag är så långsam och inte pallar stress. På andra som inte lyssnar när man försöker bestämma saker. På att allt ska stressas fram. På babbelmajor som inte kan vara tysta i tre sekunder. På allt. aaaaaaah.

//r

Irriterad på ridlektionen för en ny tränare idag. Han gjorde inget annat än kritisera min sport. Inte mig personligen, utan min ridgren. Hjälpte inte ett skit när jag fick så stora problem att jag var nära att flyga av, utan bara vände sig om och gick till andra elever :mad: Aldrig aldrig igen!!

kl

Just nu sjukt irriterad på hur många kroppsdelar som kan göra ont samtidigt.

*kl*

Jag är irriterad på att jag är röksugen. Något fruktansvärt.
Snusfan hjälper mig inte ett piss. :banghead::banghead::banghead:

kl

Kikar in med mina irritationer igen ;) har sjukt ont men blir dissad av jouren pga "för mycket medicinhistorik" och hänvisas till akuten eller återkomma imorgonbitti. Farväl sömnen i natt

Jävligt irriterad på att jag sväljer luft värre än en krubbitare. Aj min mage :(

kl

Just nu är jag irriterad på att många i matlagningsprogram har massa ringar och andra smycken på sig när de lagar mat! ÄCKLIGT ju!

//r

*kl*

Just nu är jag irriterad på han. För av någon anledningen så känns det som han vill påstå "att jag är den skyldiga till det hela" nu? Vi alla står skyldiga till våra handlingar. Men jag har inte gjort det som han gjort. GAH! :rage:

Kl

Just nu är jag irriterad på min näsa!

Jag verkar ha blivit superkänslig för dofter och min man duschade precis och tog sitt vanliga schampoo men jag kan inte andas! Han får gå ut och sätta sig i trädgården eller nått tills han slutat lukta nyduschad :p
Jävla början på parfymallergi!

kl

Mer irriterad och besviken än arg. Känner att jag behöver mer stöd och pepping än vad jag får. Ger av mig själv hela, hela tiden och får skit tillbaka och det känns som jag är på bristningsgränsen för mer av den varan + att jag missade fest hos min fina vän pga. sjuk

Irriterad på att jag antagligen missar konsert ikväll pga luftfylld mage (aj. AJ.) och grymt irriterad på allt.

KL.

FETT irriterad på att alltid vara "en klockren tjej som är grym att vara med", men aldrig vara bra nog att ha ett förhållande med. Sjuttioelfte gången jag hörde det idag. Jävla piss. :banghead:

Håll ut, det lär lossna en vacker dag! Jag hann nästan fylla 28 innan det hände mig. :)

Undrar vad det är för fel på min hjärna och mina matvanor som gör att jag hellre TRYCKER i mig tio brödskivor på en dag för att bli av med dem, eftersom jag inte kan med att slänga. Trots att jag har så ont i magen av all luft jag sväljer (och som bara blir sämre av kolhydrater) att jag knappt kan gå/sitta/sova.

Ändå var det tydligen inte värt att slänga lite bröd och börja äta rätt direkt. Nej, bättre att göra så jag har ännu mycket ondare.
Vadfan. :banghead: :arghh:

Kl

Jag irriterar mig på folk som är så låga att dom måste gå till kränkningar när dom får mothugg i trådar när dom blir överbevisade. Och det är så störande när det är gamla människor det handlar om också, har dom inte lärt sig något i livet?

kl

Irriterad för att jag tycker min hosta och feber kan försvinna NU. Varit sjuk i 5 dagar nu och börjar snart klättra på väggarna. Psykiskt uttråkad men fysiskt utmattad

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka