Just nu är jag irriterad på... Del 4

Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Irriterad på att Imgur är slut. Alltså finns det inget roligt kvar på internet.
Vad ska jag nu hitta på.
(samt på mensvärk och yrsel)

kl

Lite smått irriterad på långsamma svar som jag vill ha typ NU och inte om hundra år

Kl

Jag är irriterad på mig själv. Hopplös är bara förnamnet.

KL

Irriterad på att jag vaknade med uvi eller nåt sånt idag.
Yay liksom. Men har hällt i mig mängder med vatten och tranbärsjuice idag, så hoppas att det ska hjälpa. Dessutom glömde jag handla lite saker förut. Blöööö!

kl

Just nu är jag irriterad på att jag inte kan sova... hade velat sova i åtminstone en timme till...

//r

Allt. Mensen bara vägrar ta slut, ska inte ens ha den. Vaknade 12, hej ångest. Vågen visar ett halvt kilo UPP. Men tack då. Skitdagpmsfan.

Kl

Jag är irriterad på en person som tagit bilder på mig och lagt ut publikt på jävla Facebook!
Jag är själv inte medlem där för jag vill inte beblanda mig med Facebook och ändå är jag tydligen med där!
Människor!!

kl

Irriterad på min nya läkare som begränsat mina uthämtningar av sömntabletter trots att jag inte kan sova utan att vakna 1000 ggr utan dem och de inte ens är beroendeframkallande?!

*kl*

Nationella prov imorgon, svenska, promemoria.... suck.

lycka till på provet.

.............

jag är irriterad på att jag förstört våran mixer och att stavmixern vi tror att vi äger ligger nånstans bland all annan bråte i källaren... jag vill göra smoothies! brööla.

//r

KL

På att det ska vara så totalt omöjligt att få jobb.
Ge mig ett liv tack.
Dessutom är jag hungrig som fasen, sitter och väntar på nån tomte från af som jag visst ska ha nåt möte med. Hoppas de inte tycker att jag ska åka hit varenda dag nu bara. Kostar mig 160-170/spänn hit och hem. Yay...

Senast ändrad:

Just nu lite smått irriterad på att jag ska opereras IGEN inom en månad..

kl

På att jag saknar honom så sjukt sjukt sjukt sjukt mycket att jag sitter här i tårar.
Jag var tillräckligt förälskad från början, men när han nu visade en helt ny och omtänksam sida, att han visade bry sig mer än de närmaste, och tog hand om och tröstade och stöttade precis allt vad han kunde... nu är jag fan kär. På riktigt.

Och jag behöver honom precis exakt just nu, när jag går i tvivel och osäkerhet runt vad jag ska göra och om jag faktiskt är tuff nog för att stå ut med en vardag med så här mycket hat och hot och om det är värt det. Det är klart det innerst inne är, men idiotiskt nog behöver jag hans bekräftelse.

Fan helvetes jävla kukhjärta jag vill inte vara kär och särskilt inte i den här personen.

....och NU slog det mig att jag skulle göra en jävla intervju ca nu. Mvh tilltäppt näsa, skrovlig röst och snyftar var femte sekund.
facebook-logo-thumbs-up.png

Såååå jag är väl irriterad på det med. Då.

kl

På att jag just såg en annons på en barnloppisgrupp på Facebook: 12" tjejkörd cykel. eh jaha.

edit: Människan hade tydligen en till annons ute med "Använd av en tjej, väldigt fin."

Haha blir cykeln annorlunda för att en tjej cyklar på den :D

Börjar bli less på en kompis på fb.
Hon skriver konstant om chemtrails, bombar med bild efter bild efter bild varje dag! Det är det enda hon skriver om precis hela tiden. Funderar allvarligt på att blocka människan bara för att jag är så trött på att se det

Dölj människan, jag döljer många personer. Om hon nu inte är dags att rensa bort.

kl
attdet snackas i stallet, bla om attjag är någon diva för att jag krävde ordförandeposten eller inget alls.
Vill ge min syn på saken för det är verkligen INGET konstigt med mitt beslut, men ah.

Blir man tillfrågad med motiveringen "det vore ju skitbra med någon myndig som kan styra upp, du har ju mycket erfarenhet också" så känns det väldigt skevt att en snudd på oerfaren mycket ung "kompis" väljs som enda påtänkta till posten med motiveringen "engagemang ska löna sig"... ba aah. Har tre gånger så långt engagemang i klubben i ryggsäcken. Schysst deal.

men dom får väl hållas, sa cherarriduracell och gav sig på uppgiften att bli årets ungdomsledare i sitt län utan att vara i deras regi.

är för övrigt mycket irriterad på att jag inte har anställda som tar ut min häst. Sängen är VARM och ute är det KALLT och hästen vill gå ut. Har nog en dålig dag, kanske.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka