Just nu är jag irriterad på... Del 4

Apropå det så ringer jag snart och skäller ut dem. På mycket bruten spanska.

Åh gör det!
Jag kan bidra med den enda fras jag kan på nämnda språk: "el perro está debajo de la mesa" (reservation för eventuella felstavningar). Tror att det skulle ha mycket stor effekt ;)

Åh gör det!
Jag kan bidra med den enda fras jag kan på nämnda språk: "el perro está debajo de la mesa" (reservation för eventuella felstavningar). Tror att det skulle ha mycket stor effekt ;)

Haha! Tusen tack för hjälpen! Din fras var både korrekt och öhm, användbar :D

@niphredil
Ja, jag tror dem gör det :eek:

Vad valde du för bitar? :d
Tror jag med :eek:

Jag tog sex bitar med gurka, räka, mango och jordnöt, tre med avokado och lax och två med bara lax. Ruskigt jäkla gott alltså :D

Och tack - pollo grande är också mycket användbart :up:

@niphredil
Jag tror allt att den är användbar. Nån gång, när man sitter vid ett bord med blinda människor och vill berätta att hunden är under bordet så dom inte blir rädda. Ungefär. Det går säkert att skälla på en svensk sushirestaurang med det också, för all spanska som uttrycks med aggressivitet låter ultraaggressivt oavsett innebörd. På en spansk däremot... mja.. kanske inte ;)

Jamen självklart @cili vad dum jag är! Ska se till att ha det i bakhuvudet för framtiden :up: :D Och definitivt - Sverige ska den användas flitigt :D

Nu är jag irriterad över att min plastgaffel gick av mitt i middagen. Tur i oturen att jag har med mig en nödgaffel.

Just nu har jag precis vinkat av dotter och föräldrar (som ska åka till min mormor i Ystad) så tror det är dags för stallet. Planerar att rida ut en sväng :) Igår hängde pappa med ut när jag red men jag får nog klara mig själv idag :p

Hade tänkt leka med Sebastian idag men dumma Sebastian ska jobba natt hela helgen så det går ju inte. Och sen jobbar jag natt från tisdag. Inte mycket lekande då inte! :mad:

Just nu är jag irriterad på min rygg som gör ont. Och på soffan som är kass som gör att ryggen gör mer ont. Och på mig själv som är alldeles för lat och bekväm för att träna så min rygg inte gör ont :banghead:

Just nu har jag precis vinkat av dotter och föräldrar (som ska åka till min mormor i Ystad) så tror det är dags för stallet. Planerar att rida ut en sväng :) Igår hängde pappa med ut när jag red men jag får nog klara mig själv idag :p

Hade tänkt leka med Sebastian idag men dumma Sebastian ska jobba natt hela helgen så det går ju inte. Och sen jobbar jag natt från tisdag. Inte mycket lekande då inte! :mad:

Varför gör jag samma misstag som jag har gjort förut? :confused: Det är ju bara det sista stycket som ska vara i den här tråden. Det första stycket hör hemma i Just nu-tråden :banghead:

Just nu irriterad och frustrerad över min kropp som är i uppror pga morfin. Den är så missnöjd att jag vill lägga mig ner på golvet och skrika och sparka och slåss med ben och armar

På att det går att göra så här med texten nu, och att jag inte lär vara den enda som kommer vilja strypmörda folk som mixtrar med fonten i tid och otid.

(Jag hade tänkt påpeka det i tråden på Om Bukefalos-forumet sen, jo.)

@nexxa Jag skriker ju inte?!?!!

(OK, det slutade vara roligt.
biggrin.gif
)

Är jävligt irriterad på alla som tror att cp-skadade är fullständiga idioter och tror jag förolämpar mig själv när jag berättar att jag är det
Är irriterad som fan för att mitt ben inte kan vara normalt
Att tjejen som först sa "vill du bli medryttare" sedan rakt ut säger "jag är inte inresserad längre"
Att vi ska flytta
Att den förbannade hunden inte kan sluta pipa och gnälla (NEJ JAG VILL INTE LEKA MED DIG JUST NU)
Att killen jag är kär i är en skitstövel
som kallar mig slampa
Att mitt rum ser ut som en femårings
Att jag mår illa
Att jag har ångest för att jag skriver detta
Att jag vill springa men det är mörkt
Åter igen att jag är kär i en skitstövel
Att skolans lärare är monster som bokstavligen talat ger oss mer läxor än gymnasieelever trots att vi går i sjuan
Att jag kommer behöva spela "trevliga-blir-aldrig-någonsin-sur-tjejen" inför hela jävla släkten imorgon
Att ingen NÅGONSIN lyssnar när jag försöker tala om något
Att jag kommer behöva slita som helvete på Söndag och Måndag
Jag tror det var allt förlåt för språket
Och slutligen::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::rage::rage::rage::arghh::cry::banghead::sneaky::rage::rage::rage::arghh::arghh::meh:

Jag är irriterad på min livssituation.

Sammanfattning:
Jag bor hemma.
Där finns ingen lägenhet i detta område som passar min ekonomi.
Jag kan inte bestämma mig ifall jag ska bo nära familjen eller vännerna.
Jag kan till 99,9% säkerhet tro att sambon har knullat någon annan trots vi "bara är på paus". Har sagt till han att jag tycker det är oacceptabelt.
Hans familj smutskastar mig. "Du kunde ju varit hemma oftare!"... Jag jobbade och reste som fan i tjänsten för att försörja han.. Då han varken kan behålla eller hitta jobb.... Sen när är distans en godkänd anledning till otrohet?
Mina ångestattacker är ett helvete.
Jag är grymt förvirrand på vår relation.
På att jag inte kan bestämma mig. Hjärtat säger något annat än huvudet.
Att han inte svarar på mina sms. Känns som han gör så, för att jag ska "göra tjänsten för han" och göra slut.
Min mor verkar inte vilja tro att "jag gått in i väggen" och behöver äta antidepressiva. Meeeen snälla titta förbi min fasad.
Sover typ 4h/natten.
På att jag typ pratar 24/7 med en killkompis (som är intresserad i mig). Känner mig otrogen, fast vi inte pratar mer än vänskapliga grejer.

Seriöst. Jag behöver en kram. :cry:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka