Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
6 årstrots.
Fruktansvärd, urjobbig, utdragen 6 årstrots. Just nu sitter jag och försöker prata med honom. Han sitter med ryggen mot mig och fäller bara otrevliga, kaxiga kommentarer.
Min snälla 6åring har bytts ut mot en elak, trotsande människa som verkar gå in för att få bråk. (Så är det såklart inte, men just nu känns det så)
Har någon sort känslor för en kompis/fd KK eller vad man ska kalla honom. Jag har ett förhållande med en fantastisk kille sen flera år och är nöjd med mitt liv men så fort jag träffar "kompisen" så betyder det ingenting. Har inga planer på att lämna min pojkvän och det kommer aldrig bli någonting seriöst med kompisen för att jag helt enkelt inte vill det men samtidigt har jag aldrig velat ha någon på det sättet. Precis samma sak för honom. Jag är en mkt logisk och planerad person och han är inte ens så snygg . Har för första gången i mitt liv viss förståelse för hur folk kan vara otrogna. Gillar inte mig själv just nu.
Sur för att en del packade idioter tycker man ska skuta ihjäl alla vargar i Sverige, gör så här: låt dem bli många och ha vargjakt varje år så de blir skygga utan att riskera att de utrotas i Sverige, enbart 350 nu och för 50 år sedan var de ca 740 ...
Jag är irriterad på att det finns för gott om självutnämnda "nice guys", fyfan.
Irriterad på att jag inte har någon som helst motivation till att ta tag i plugget.
Irriterad på att jag valde att plugga hemma idag istället för att bege mig till skolan och sitta där, för har jag fått något som helst gjort? NEJ. Imorgon måste jag in dock, får vara ok med en mindre produktiv dag, ska försöka sätta mig och läsa lite sedan...
Jag är irriterad på nätdejting och att det är så jobbigt att lära känna en ny person (ev blivande partner). Allt är så krångligt och man får ångest och man vill bara lägga ner allt. Samtidigt som det är underbart att lära känna en ny person, och få pirr i magen och sitta och längta. Samtidigt som det är as-drygt att inte kunna ses när som helst och att man måste planera bara för att man bor långt i från varann. Fast det inte ens är långt. Man kan ju bli schizofren för mindre
Får ett smärre sammanbrott på Apple!
Hade iphone förut, har avslutat allt och ändå dras det pengar för shape up club bland annat.
Och jag blir inte av med det! Få hjälp av apple är ju helt omöjligt! Har hållit på en evighet, antingen kommer man bara till en telefonsvarare och sedan bryts samtalet. Eller så får man prata med en människa, som säger att man ska prata med itunessupporten. De ringer upp, man hör en jäkla telefonsvarare som säger att de missat ens samtal och sedan läggs det på. Gaaaah!
På folks jävla inkompetens och oförmåga att känna till orden "framförhållning" och "planering", och även att särskilja "anta" och "veta".
Helvete. Jag var på så STRÅLANDE humör efter dagens skolbesök (gud så jag hoppas att tidningen använder bilden de spontantog när vi kom ut från debattsalen och bara hade leenden upp till öronen och strålade och skrattade), och nu är jag så arg att jag sprängs.
Jag har alltid varit av åsikten att teamwork är = värdelöst och att var man reder sig bäst själv, och jag har INTE ändrat åsikt nu.
Irriterad på att jag inte handlade när ungarna var på dagis. Tänkte det först men ångrade mig och tänkte att det kan vänta. Nu får vi snart främmande, har ingen saft kvar, ett halvt mjölkpaket och ska hinna städa undan och baka en sockerkaka innan det kommer folk. Bjuda ungarnas kompisar på vatten till fika känns ju sådär. Gaah klantig jag är.
Irriterad på ett visst par som bor i samma hus som vad gör jag.
Är också irriterad på att jag ska hinna prata över skype idag.
Kan tillägga att jag känner en viss irritation över flygbiljetter och planeringen av sommaren också.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.