Låter härligt! Vad blir/blev det av din pojkvän?Yes box. Ska faktiskt bli skönt. Ska fixa eget boende, hund och bil *drömmer*.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter härligt! Vad blir/blev det av din pojkvän?Yes box. Ska faktiskt bli skönt. Ska fixa eget boende, hund och bil *drömmer*.
Låter härligt! Vad blir/blev det av din pojkvän?
Synd, men man ska ju inte hålla ihop bara för att. Jag hoppas verkligen att du hittar ett jobb och en bostad!Av olika anledningar så håller vi på att separera, eller har separerat men bor fortfarande ihop tills jag flyttar. Trist, men det senaste halvåret har varit riktigt jäkla knackigt och det funkar inte längre tyvärr.
Synd, men man ska ju inte hålla ihop bara för att. Jag hoppas verkligen att du hittar ett jobb och en bostad!
Känner igen mig. Det kan ju inte ha varit ett enkelt val att välja att gå skilda vägar! Men jag tycker att det är superbra att du tänker framåt!Nä. Han tar det väl hårdast skulle jag tro, jag försöker se det från en ljusare sida. Vi hade ändå 5 fina år ihop och jag hoppas att vi ska kunna fortsätta hålla kontakten då och då. Just nu försöker jag bara fokusera på den närmaste framtiden, skaffa jobb, bostad, kanske blir med hund lite senare osv.
Känner igen mig. Det kan ju inte ha varit ett enkelt val att välja att gå skilda vägar! Men jag tycker att det är superbra att du tänker framåt!
Tycker den situationen är värre än när det är så uppenbart att man ogillar personen eller liknande! Det är så mycket enklare när man verkligen känner "nej, fy fan".Nä, jag gick och velade fram och tillbaka i nästan en hel månad. Sen när jag hade semester i juli så åkte jag hem till Sverige och hälsa på mina föräldrar och min häst, fick lite tid att tänka iväg från honom, pratade med mamma om det osv och då bestämmde jag mig för att det är bäst såhär. Bryr mig fortfarande om honom och allt sånt, men som sagt, det blir bäst såhär.
Tycker den situationen är värre än när det är så uppenbart att man ogillar personen eller liknande! Det är så mycket enklare när man verkligen känner "nej, fy fan".
Ja, oerhört mycket lättare!Jo, så är det tyvärr. Det är lättare att gå vidare om man hatar varandra och bara vill bort.
Ja, det är för jävligt verkligen. Kollade videon också och den är ju typ det största skämtet nånsin! De vill förbjuda tiggeri av omtanke?! HA, jag dör av garv. Så jävla omtänksamma de är, rasisterna . Det räcker ju att titta på ledande SD-politikers twitters (eller kolla på hur en av dem som medverkar i reklamfilmen brukar sitta och skriva på Twitter), de är ju så hatiska och främlingsfientliga att man kräks.På SD's senaste reklamfilm (featuring en Bukefalosmedlem om jag inte har helt fel). Kräkvarning på retoriken, som vanligt.
Och nu började jag tyvärr läsa toppkommentarerna i det Facebookinlägg som jag såg videon i. Irritationsmätaren slog i taket. Man behöver ju inte tvivla på att SD's väljare är rasister i alla fall, även om partiet _självklart_ inte är det.