@Cherarriduracell Mycket bra motargument
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så jävla trött på SD att jag kan spy. HUR i helvete kan detta vara ett parti som sitter i riksdagen?
På SD's senaste reklamfilm (featuring en Bukefalosmedlem om jag inte har helt fel). Kräkvarning på retoriken, som vanligt.
Och nu började jag tyvärr läsa toppkommentarerna i det Facebookinlägg som jag såg videon i. Irritationsmätaren slog i taket. Man behöver ju inte tvivla på att SD's väljare är rasister i alla fall, även om partiet _självklart_ inte är det.
Det positiva är ju att det här valet verkligen engagerar folk politiskt. Vet personer som röstar som kanske annars inte hade gjort det bara för att hindra SD för att få för mycket makt.+1 på det.
Deras nya reklamfilm liksom, jag är så irriterad på den så jag vill knyta en plastpåse över huvudet om jag ser den en gång till. Så himla omysig.
[/QUOTE
Inatt på Max när jag skulle köpa hamburgare så sa killen i kassan "Hoppas det smakar bra och glöm inte att rösta!".
Det positiva är ju att det här valet verkligen engagerar folk politiskt. Vet personer som röstar som kanske annars inte hade gjort det bara för att hindra SD för att få för mycket makt.
Inatt på Max när jag skulle köpa hamburgare så sa killen i kassan "Hoppas det smakar bra och glöm inte att rösta!".