Just nu är jag irriterad på... Del 4

+1 på @Got2Be. Det är förfan september, vädret, sluta.

Även mycket irriterad över att det känns som om någon sticker mina lungor med en nål varje gång jag tar ett andetag. Oacceptabelt att vara sjuk nu. Det är förfan september, kroppen, sluta.

Jag är irriterad på alla jävla människor som tycker man är rasist bara för att man är emot en större invandring i Sverige.
Det finns nackdelar med invandring precis som det finns att minska ner på det. Låt folk ha sina åsikter.

Jag är så jävla trött på SD att jag kan spy. HUR i helvete kan detta vara ett parti som sitter i riksdagen?:arghh:

+1 på det.
Deras nya reklamfilm liksom, jag är så irriterad på den så jag vill knyta en plastpåse över huvudet om jag ser den en gång till. Så himla omysig.

Och så är jag så otroligt irriterad på folk som varken har historiska eller politiska kunskaper och ändå tycker att SD är såååå bra och att det inte ALLS går att dra paralleller till till exempel andra världskriget.
Som om Hitler (till exempel) drog igång hela sin kampanj med "Jag vill ha all makt, vi ska gasa ihjäl alla judar och judeälskare!". Så jävla dum är varken SD:are eller var Hitler, självklart börjar det precis så här att allt är de muslimska invandrarnas (eller då, judarnas) fel och de bara värnar om det egna landet/den egna rasen/annan BS... Åhhh. :banghead:

På SD's senaste reklamfilm (featuring en Bukefalosmedlem om jag inte har helt fel). Kräkvarning på retoriken, som vanligt.

Och nu började jag tyvärr läsa toppkommentarerna i det Facebookinlägg som jag såg videon i. Irritationsmätaren slog i taket. Man behöver ju inte tvivla på att SD's väljare är rasister i alla fall, även om partiet _självklart_ inte är det.

val8sd.jpg

:D :D

+1 på det.
Deras nya reklamfilm liksom, jag är så irriterad på den så jag vill knyta en plastpåse över huvudet om jag ser den en gång till. Så himla omysig.
[/QUOTE
Det positiva är ju att det här valet verkligen engagerar folk politiskt. Vet personer som röstar som kanske annars inte hade gjort det bara för att hindra SD för att få för mycket makt.
Inatt på Max när jag skulle köpa hamburgare så sa killen i kassan "Hoppas det smakar bra och glöm inte att rösta!". :D

Jag är sjukt (!) irriterad på mitt jobb som inte låter mig byta pass nästa söndag när jag ska iväg! Sjukt!!!!!!!

Det positiva är ju att det här valet verkligen engagerar folk politiskt. Vet personer som röstar som kanske annars inte hade gjort det bara för att hindra SD för att få för mycket makt.
Inatt på Max när jag skulle köpa hamburgare så sa killen i kassan "Hoppas det smakar bra och glöm inte att rösta!". :D

Håller med! Min pappa är en av de där icke-röstarna. Jag frågade honom för någon månad sedan om han skulle rösta och kommentaren jag fick tillbaka var "Ja, jag måste nog det". (Typ... Highscore!!)

Och ni kan vara lugna, han kommer inte rösta på SD :D

Att Buke ser ut som det gör! :rage:

+ Att jag var inne i bantningstråden för hästar som blir tjocka över att äta luft och suckade. Här kan pållen inte bemöda sig om att äta upp sin mat ens när han får fri tillgång på diverse olika kraftfoder. :arghh: Jag överväger seriöst att ställa in havretunnan direkt i boxen så att jag slipper gå dit och hämta... Kan han inte tänka lite på de små ponnyerna som hade varit överlyckliga över att få en tjugondel av hans mat och tacksamt äta upp liksom? :cautious:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka