Just nu är jag irriterad på... Del 4

Just nu är,jag irriterad på att jag aldrig ska kunna må bra. Är det inte det ena så är det det andra. Nu är det äldsta hunden som jag är orolig över. Hon har kissat inne flera dagar i rad nu och är extra tryckande" och vill vara nära inne. Och dricker mer vatten. Har en dålig njure sen innan så är orolig att det är pga den.

Orkar inte förlora min skrutt :cry:. Så jobbigt när nåt är fel och man inte vet vad. (Ja, ska till veterinär imorgon, senast tisdag).

Just nu är,jag irriterad på att jag aldrig ska kunna må bra. Är det inte det ena så är det det andra. Nu är det äldsta hunden som jag är orolig över. Hon har kissat inne flera dagar i rad nu och är extra tryckande" och vill vara nära inne. Och dricker mer vatten. Har en dålig njure sen innan så är orolig att det är pga den.

Orkar inte förlora min skrutt :cry:. Så jobbigt när nåt är fel och man inte vet vad. (Ja, ska till veterinär imorgon, senast tisdag).
Håller tummarna för din skrutt!

På saknad. Jag skulle ju fira valresultatet i typ veckor men jävlar vad det överskuggas av denna förbannade saknad av denna förbannade man.

"Saknad kan man lära sig att leva med" - fuck you, Jocke Berg, du har varit ihop med din sambo halva ditt liv och har ingen rätt att uttala dig i frågan.

Jag har sökt till uska två gånger utan att komma in. Försökte komma in på behandlingspedagog här också men det gick åt skogen det med.

@Kethes gör det? Kan man söka en skola i annan kommun än man bor i?
Tydligen får man inte läsa på en annan skola än kommunens här sas, men är det på distans kanske man kan det?

Efter en snabb googling hittade jag att det finns ju faktiskt en sådan utbildning i Arboga också.
Det är ju jättenära, men man kan läsa den som arbetsplatsförlagd utbildning så man studerar på jobbet sas.

Utbildningar på gymnasienivå får man i regel bara läsa i hemkommunen. Utbildningar på högskolenivå söker man precis var man vill.

Gjort högskoleprovet?

Även jag är så trött på all förbaskad politik och ångrar att jag ens satt mig in i det så mycket som i år. Det är många som utkräver respekt för sitt val av parti men att visa respekt tillbaka behöver man tydligen inte :mad:
Man fick upp ögonen för vad folk verkligen går för via FB kan man väl konstatera...ingen vacker syn

"Saknad kan man lära sig att leva med" - fuck you, Jocke Berg, du har varit ihop med din sambo halva ditt liv och har ingen rätt att uttala dig i frågan.

Den där jäkla Berg alltså... :meh:

Undrar om han tänker klippa och klistra i sina (bandets) låttexter och göra en bok i stil med "Djupa livscitat by Berg &co" ? :D:love:

Just nu är jag irriterad på att få det vitt på svart att alla har och får förhållanden utom jag känns det som:( ogilla facebook just nu!!:(

Jag har sökt till uska två gånger utan att komma in. Försökte komma in på behandlingspedagog här också men det gick åt skogen det med.

@Kethes gör det? Kan man söka en skola i annan kommun än man bor i?
Tydligen får man inte läsa på en annan skola än kommunens här sas, men är det på distans kanske man kan det?

Efter en snabb googling hittade jag att det finns ju faktiskt en sådan utbildning i Arboga också.
Det är ju jättenära, men man kan läsa den som arbetsplatsförlagd utbildning så man studerar på jobbet sas.

Ang. att söka utbildning på komvuxnivå i annan kommun, jag har gjort det 2 ggr och fått det beviljat båda gångerna, dock så blev ingen av kurserna av av olika anledningar tyvärr, men jag ska försöka igen. Tror ju dock det är lättare att få det beviljat om det inte finns motsvarande utbildning inom hemkommunen. Bra är om man kan skriva lite för sig varför och motivera för att man verkligen vill läsa tror jag också. Lycka Till iallafall!:)

På att när jag äntligen ringer till studievägledaren, på telefontiden. Så var den inte där. :rage: Är inte det meningen med telefontid?:mad:

Just nu är jag irriterad på att kvinnokroppen fortfarande hanteras enligt helt andra regler än manskroppen.

Det här är osmakligt och oaccepabelt:

BxWi_33IQAEhQO-.jpg:large

Men det här skrattar man mest lite åt:

Cycling-Shorts.jpg

:banghead::banghead::banghead:

Just nu är jag irriterad på att kvinnokroppen fortfarande hanteras enligt helt andra regler än manskroppen.

Det här är osmakligt och oaccepabelt:

BxWi_33IQAEhQO-.jpg:large

Men det här skrattar man mest lite åt:

Cycling-Shorts.jpg

:banghead::banghead::banghead:

Förstår inte grejen med översta. Läste i nån tidning att det var en "naken-dräkt" den ser ju helt normal ut? Den är ju inte ens genomskinlig?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka