Förstår det, har du pratat något med honom om hur du känner?Mycket, är sjukt besviken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår det, har du pratat något med honom om hur du känner?Mycket, är sjukt besviken
Förstår det, har du pratat något med honom om hur du känner?
OkiNä, inte än. Jag gick bara hem... ska försöka ta upp det när vi ses nästa gång. Han är tyvärr lite svår på alla sätt och vis
men nej! är ju typ lag på att man måste pyssla om sin partner när den är sjuk, annars faller ju det enda positiva med förkylningar. att göra lite nyponsoppa är ju det minsta man kan förvänta sig!Min pojkvän!!
När han var sjuk handlade jag hem saker åt honom, lagade mat osv.
Nu låg jag på hans soffa (hade lånat hans badkar - vi är särbos) och frågade om han kunde göra nyponsoppa (inte ätit något idag) fick ett mummel till svar. En halvtimme senare så är jag på väg hem. Ja då helt plötsligt kunde han.... men då var jag redan så less så jag avböjde.
men nej! är ju typ lag på att man måste pyssla om sin partner när den är sjuk, annars faller ju det enda positiva med förkylningar. att göra lite nyponsoppa är ju det minsta man kan förvänta sig!
Verkligen en oskriven regel!Ja! Det är ju en oskriven regel!
Jag gick hem och grät en skvätt... hade förstått om han var dyngbakis/jätteupptagen, men han låg och sov i sängen...
Irriterad på att man bara får recept på preventivmedel ett år i taget, vilket leder till att jag efter ett år inte orkar ringa BM och be om ett nytt, vilket leder till att jag och sexpartner får använda kondom om vi vill ägna oss åt lite trevlig penetration, vilket när man är van vid att slippa sånt tycker känns krångligt och omständigt, vilket leder till att jag blir sur på att det bara finns hormonella vettiga preventivmedel för oss kvinns, vilket leder till att jag blir mindre sugen på sex, vilket gör mig ännu mer sur och irriterad.
Ähum, ni ser en tydlig lösning på den här kedjan va? Men orka.