Just nu är jag irriterad på... Del 4

Vi är oense om kattuppfostran och klockan är liiite för mycket för att jag ska orka gå in i en argumentation om det. Dock är jag ensam i oenigheten om att tycka så.

Känner mig som jasmin i paradise hotel... "Men SLÄPP det" :)

Jag är irriterad på att jag är förkyld som fan och verkar ha fått UVI ovanpå det, samtidigt som vi håller på att flytta och måste konka en massa tunga möbler upp och ned för en massa trappor. Jag orkar verkligen inte... och så krånglar visdomständerna också.

Grattis! =D

------------

Jag är irriterad på mig själv... har suttit här i nästan tre timmar och pluggat kemi, men har inte blivit ett enda dugg klokare....Brööööööl.

//r

@Tassetass Stämmer in i kören: Grattis! :)

KL

Just nu är jag irriterad på att jag inte kan hitta en bok jag är helt hundra procent säker på att jag HAR köpt. Och ställt i bokhyllan. (Det sistnämnda kan jag visserligen nu då konstatera att nä, DET har jag visst inte alls gjort.)

@Tassetass Grattis!!!

Själv är jag lite irriterad på folk och undrar om jag är för lättirriterad. Ska flytta och skänker bort bäddsoffa, soffbord och matgrupp i en annons på blocket. Så ska folk ha massa bilder ochär superknussliga med skicket. Ja de SKÄNKS bort gratis (!!!), då borde du förstå att det inte är nyskick utan en enda missfärgning eller märke vilket jag även skriver i annonsen.:banghead: Vill du ha moderna möbler i nyskick så får du åka till affären och öppna plånboken:meh:. De skänks bort mot avhämtning, alltså vill jag inte ta på mig någon transport till dig men kan såklart hjälpa att bära ner det till ditt släp :banghead:. Har iaf blivit av med allt förutom matgruppen nu och den åker förhoppningsvis i eftermiddag så finns lite vettigt folk iaf.

Jag är irriterad på att jag är förkyld som fan och verkar ha fått UVI ovanpå det, samtidigt som vi håller på att flytta och måste konka en massa tunga möbler upp och ned för en massa trappor. Jag orkar verkligen inte... och så krånglar visdomständerna också.
Har du flyttat till Sverige nu?

Nej, är halvt omöjligt att få jobb, så kör plan B, dvs börja plugga till våren och leva på studiebidrag + deltidsjobb och sen börja söka heltidsjobb när det är klart och man redan är i Sverige.
Okej! Men du har flyttat från din fd kille nu alltså?

Mina verklighetsfrånvända grannar.

Först lägger dom kvasten i ytterdörren så att den automatiska dörröppnaren från spunk. Händer vid X antal tillfällen.
Sen lånar dom ut MIN parkeringsplats till sina vänner och gör sig oanträffbara i minst 5 timmar.

Nu kom den ärmade *insert valfritt fult ord* och frågade om jag skulle i här i många år eller om jag skulle flytta snart för hennes dotter behövde ju en lägenhet.

...

Oavsett om jag flyttar härifrån kommer jag behålla den här lägenheten som förråd eller nåt. Allt för att jävlas.

Okej! Men du har flyttat från din fd kille nu alltså?
Nja, vi är inte i en relation längre, men vi bor ihop just nu och kommer göra tills jag flyttar för att det ska bli billigare. Det är rätt värdelöst att jag ska betala dyra pengar för en lägenhet i tre månader när vi ändå är så pass bra vänner att vi kan bo ihop.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka