Jag tror inte irriterad räcker för att beskriva mitt känslotillstånd just nu... är så jävla arg och förbannad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kan man inte köra bil har man inte på vägen att göra.
PUNKT. Kan man inte hålla sig till gällande trafikregler kan man ställa biljäveln hemma. Fattar man inte att man inte kör om bilar när man inte har någon som helst sikt mer än tio meter framåt kanske man dessutom allvarligt borde ta sig en funderare på att säga upp sitt körkort och sådär.
Tog mig inte iväg in till stan på grund av trafikolycka. Igen... För andra gången på lite drygt en vecka har det skett en kollision på vägen jag brukar ta in till stan, föga förvånande i och för sig när folk kör som idioter.. Förra gången dog tre personer... idag verkar det ha gått något bättre. Trafiken är dock omledd så att den går utanför "mitt" stall. Det är skyltat 50. Men eftersom folk blir sena till vart den nu ska på grund av att de behövde ta en längre väg är det ju givetvis okej att köra mycket fortare! Det går både barn och hästar över den vägen dagligen. Det är skymd sikt så att det skriker om det. Men är man sen så har man ju förstås inget val. Då måste man såklart dra på ordentligt där ändå!
Alltså...
hur fan är människor funtade!?!?