Just nu är jag irriterad på... Del 4

Nja, vi är inte i en relation längre, men vi bor ihop just nu och kommer göra tills jag flyttar för att det ska bli billigare. Det är rätt värdelöst att jag ska betala dyra pengar för en lägenhet i tre månader när vi ändå är så pass bra vänner att vi kan bo ihop.
Skönt att ni ändå kommer överens på det sättet!:)

Jag är irriterad för att jag, eftersom jag typ varje dag är irriterad över att bilen slår i underredet när jag kör ut från parkeringen pga kass väg, inte får vara irriterad av oljudet de för när de nu håller på att laga vägen... :p

Jag tror inte irriterad räcker för att beskriva mitt känslotillstånd just nu... är så jävla arg och förbannad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kan man inte köra bil har man inte på vägen att göra. PUNKT. Kan man inte hålla sig till gällande trafikregler kan man ställa biljäveln hemma. Fattar man inte att man inte kör om bilar när man inte har någon som helst sikt mer än tio meter framåt kanske man dessutom allvarligt borde ta sig en funderare på att säga upp sitt körkort och sådär.

Tog mig inte iväg in till stan på grund av trafikolycka. Igen... För andra gången på lite drygt en vecka har det skett en kollision på vägen jag brukar ta in till stan, föga förvånande i och för sig när folk kör som idioter.. Förra gången dog tre personer... idag verkar det ha gått något bättre. Trafiken är dock omledd så att den går utanför "mitt" stall. Det är skyltat 50. Men eftersom folk blir sena till vart den nu ska på grund av att de behövde ta en längre väg är det ju givetvis okej att köra mycket fortare! Det går både barn och hästar över den vägen dagligen. Det är skymd sikt så att det skriker om det. Men är man sen så har man ju förstås inget val. Då måste man såklart dra på ordentligt där ändå! :banghead: Alltså... hur fan är människor funtade!?!?

tjej säljer bett av modell jag letar efter
frågar efter mått
"4 cm, mätt med tumstock"

bettet ser stort ut så frågar igen, om hon menade 14 cm eller 4 tum?

"jag har mätt med tumstock"

gav upp den affären. tips från coachen till alla som vill sälja utrustning: KOM IHÅG ATT SKRIVA STORLEK I ANNONSEN.

Jag tror inte irriterad räcker för att beskriva mitt känslotillstånd just nu... är så jävla arg och förbannad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kan man inte köra bil har man inte på vägen att göra. PUNKT. Kan man inte hålla sig till gällande trafikregler kan man ställa biljäveln hemma. Fattar man inte att man inte kör om bilar när man inte har någon som helst sikt mer än tio meter framåt kanske man dessutom allvarligt borde ta sig en funderare på att säga upp sitt körkort och sådär.

Tog mig inte iväg in till stan på grund av trafikolycka. Igen... För andra gången på lite drygt en vecka har det skett en kollision på vägen jag brukar ta in till stan, föga förvånande i och för sig när folk kör som idioter.. Förra gången dog tre personer... idag verkar det ha gått något bättre. Trafiken är dock omledd så att den går utanför "mitt" stall. Det är skyltat 50. Men eftersom folk blir sena till vart den nu ska på grund av att de behövde ta en längre väg är det ju givetvis okej att köra mycket fortare! Det går både barn och hästar över den vägen dagligen. Det är skymd sikt så att det skriker om det. Men är man sen så har man ju förstås inget val. Då måste man såklart dra på ordentligt där ändå! :banghead: Alltså... hur fan är människor funtade!?!?

Segemon?

+ @nejlica Jag kan inte förstå bara hur folk ens kan få för sig att köra om stora fordon där, är det verkligen så bråttom?
Jag pendlade sträckan lillerud-väse där ett tag så har kört den en del.
Tycker att trafikstyrelsen borde sätta ut stora kors vid dödsolyckes platser
Tycker att trafikkamerorna borde avskräcka lite.

På att jag har så satans ont i benen idag, eller i fotlederna snarare.
Inte trevligt alls när vartenda steg gör ont

På att jag googlade "devil outfit Halloween" och mer än hälften av bilderna som kom upp var på smala tjejer med enorma bröst och långa ben, iklädda "sexiga" små dräkter som visar mer än de döljer. Fy fan för sexism och sviniga porträtteranden av kvinnor. Jag mår fysiskt illa.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka