mår illa dygnet runt och är fortfarande irriterad över att jag inte får ha mina hästar där jag bor.
Typ allt i livet skaver lite just nu.
Typ allt i livet skaver lite just nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med!Dessutom är jag irriterad på att det ska vara så jäkla svårt att vara rak och säga om man tycker att något är fel så att jag har en chans att förklara eller göra annorlunda!
Eller hur! Hela texten är ju bara ett enda påstående för att man är korkad som kvinna.
Två av mina kvinnliga vänner hade gjort det@Mirre Men usch vilken vidrig text. Hoppas inte folk delar den...och verkligen inte kvinnor
Texten är gräslig, förstår inte heller hur de kunde dela den.@Mirre Fy vad skrämmande. Alltså skrämmande oavsett om män eller kvinnor delar det, men att som kvinna vilja dela en så nedlåtande text? Vill man ens veta hur deras förhållande ser ut?!
Vad trist gjort av honom.Min pojkvän!!
När han var sjuk handlade jag hem saker åt honom, lagade mat osv.
Nu låg jag på hans soffa (hade lånat hans badkar - vi är särbos) och frågade om han kunde göra nyponsoppa (inte ätit något idag) fick ett mummel till svar. En halvtimme senare så är jag på väg hem. Ja då helt plötsligt kunde han.... men då var jag redan så less så jag avböjde.
Vad trist gjort av honom.