Just nu är jag irriterad på... Del 4

Bussen kom 7 minuter för tidigt, jag såg den åka förbi när jag var på väg till hållplatsen. 30 minuter till nästa.

:arghh::arghh::arghh:

Nåja, solen skiner i alla fall. :meh:

Jag är irriterad på folk som inte svarar när man skriver till, speciellt när man är i beroendeställning till dem!

Dessutom är jag irriterad på att det ska vara så jäkla svårt att vara rak och säga om man tycker att något är fel så att jag har en chans att förklara eller göra annorlunda!

Här var man lite naiv och trodde att man skulle bli av med den andra hyresgästen som jag mått så jääääävla dålgit över sedan hon flyttade in, när hon flyttade ut. MEN NEJ NEJ trots att det bara fanns tid för egna hästen 1-2 dagar per vecka förut har hon ÄVEN tid att komma hit lika ofta nu. Jag fattar, och orkar, inte. vill flytta.

Detta
1497799_10151895391188513_344492746_n.jpg
:banghead:

@Mirre Fy vad skrämmande. Alltså skrämmande oavsett om män eller kvinnor delar det, men att som kvinna vilja dela en så nedlåtande text? Vill man ens veta hur deras förhållande ser ut?!

@Mirre Fy vad skrämmande. Alltså skrämmande oavsett om män eller kvinnor delar det, men att som kvinna vilja dela en så nedlåtande text? Vill man ens veta hur deras förhållande ser ut?!
Texten är gräslig, förstår inte heller hur de kunde dela den.
Ingen av de har något förhållande just nu, men det är ändå två självsäkra personer.

Min pojkvän!!

När han var sjuk handlade jag hem saker åt honom, lagade mat osv.

Nu låg jag på hans soffa (hade lånat hans badkar - vi är särbos) och frågade om han kunde göra nyponsoppa (inte ätit något idag) fick ett mummel till svar. En halvtimme senare så är jag på väg hem. Ja då helt plötsligt kunde han.... men då var jag redan så less så jag avböjde.

Min pojkvän!!

När han var sjuk handlade jag hem saker åt honom, lagade mat osv.

Nu låg jag på hans soffa (hade lånat hans badkar - vi är särbos) och frågade om han kunde göra nyponsoppa (inte ätit något idag) fick ett mummel till svar. En halvtimme senare så är jag på väg hem. Ja då helt plötsligt kunde han.... men då var jag redan så less så jag avböjde.
Vad trist gjort av honom. :down:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka