Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

På att någon har reggat ett användarnamn snarlikt det jag hade fram tills för typ två månader sedan. Ah, världens i-landsproblem men när det är en bokstav som skiljer och när det förra namnet var så förknippat med mig så stör det mig verkligen.

Mvh vill veta hur lång tid det tar innan man kan återregistrera ett övergivet namn så att jag kan lägga beslag på Stormkast som ett passivt konto, bara för säkerhets skull.

*KL*

Personer som hittar på egna definitioner av ord. "Men det betyder det inte." "Okej,vi slår upp ordet. Nej men titta, PRECIS så betyder det." "Men det är inte så JAAAAAAAG använder det ordet."

Okej. Sluta med det då. eller nöj dig med att alltid bli missförstådd. ÄR DU DUM I HUVUDET ELLER IDIOT?

ehmn, hej :D

*kl*

Fyrverkerier. Eller rättare sagt: alla puckon som envisas med att skjuta fyrverkerier vid andra tider än vid tolvslaget imorgon. Jag hoppas att alla som skjuter vid "fel" tillfälle siktar fel och skjuter skallen av sig. Ungefär så glad blir jag av allt smällande i tid och otid. (och nej, jag har inte ens rädda husdjur)

kl

Irriterad på att det inte är ok att jag vill fira nyår själv med en påse godis, en cider och en film! :mad: Jag orkar varken vara social eller fira.

kl

På det mindre begåvade gänget som hotade med att köra upp smällare mellan benen på mig och min väninna när vi bad dem sluta kasta dem på bilar och i soptunnor. Jävla pack.

kl

Irriterad på att det inte är ok att jag vill fira nyår själv med en påse godis, en cider och en film! :mad: Jag orkar varken vara social eller fira.

Är du irriterad på att andra inte accepterar att du vill fira själv - eller på att du inte orkar fira på något annat sätt?

Kl

Jag är grymt irriterad på en person i stallet som KLAGAR KONSTANT på allt och alla. Idag var det dags igen. Jag har nog aldrig hört personen vara positiv till något?

Hur ska man stå ut med en sån människa!?

Det skulle jag också vilja veta.
Mina föräldrar är likadana, pratar aldrig om annat än problem, sjukdomar och hur mycket fel det är på alla andra. :cautious: Fruktansvärt jobbigt

Ja, visst är det!
Är det inte ditten så är det datten. Orka!

Precis, säger man dessutom emot så åker offerkoftan på för en halv evighet framöver

kl

Det låter som en utmärkt plan! Jag ska göra ungefär samma sak. Även äta tacos <3 Plus några katter. Lär bli helt fantastiskt!

kl

På att någon har reggat ett användarnamn snarlikt det jag hade fram tills för typ två månader sedan. Ah, världens i-landsproblem men när det är en bokstav som skiljer och när det förra namnet var så förknippat med mig så stör det mig verkligen.

Mvh vill veta hur lång tid det tar innan man kan återregistrera ett övergivet namn så att jag kan lägga beslag på Stormkast som ett passivt konto, bara för säkerhets skull.

La märke till det igår och tyckte det var lite skumt :confused:
Trodde för en sekund att det var du men såg sen att användaren var ny. Förstår att det irriterar dig.

KL

För att posten slarvat bort två fakturor (hyra + bil) och att jag således inte kan betala räkningar. Och förfallodatumet är troligtvis igår, idag eller i morgon.
Och jag har stått i telefonkö i 40 min, för att lösa postens misstag, men det händer ju ingenting och jag har inte TID med det här!!! :banghead:

För att jag är sjuk på nyårsafton och därför inte kunde fira nyår i stugan med pojkvännen :(
Blir väl soffläge och skåla med te på tolvslaget med mig själv...

Kl

Jag är grymt irriterad på en person i stallet som KLAGAR KONSTANT på allt och alla. Idag var det dags igen. Jag har nog aldrig hört personen vara positiv till något?

Hur ska man stå ut med en sån människa!?

Jag har en sån person här just nu, min mormor. ALLT är fel, HELA jävla tiden. "Vad är det för fel med din kjol?" - inget den ser ut såhär. "Är du inte lite väl rund nu?" - nej, jag har för kanske första gången i mitt liv nått en hälsosam, icke underviktig siffra på vågen men tack. "Hur ser det ut här egentligen?" - som förra gången du var här. "RIS till maten?!" :crazy::cautious::yuck::arghh::rage:

Men usch vilken tråkig mormor du har! Fast det hade ju inte spelat någon roll vem det var som är jobbig.

I mitt fall eskalerade det så pass att nu ska vi ha stallmöte senare i veckan!
Vet du varför? Jo, personen som klagar tycker inte vi ska ha hästarnas mat i gången utanför deras boxar och det kräver alltså ett stallmöte för att vädra detta lilla tjafs..
Förra gången gnälldes det om att vi inte ska behöva sopa i stallet.. Alltså, orka med sånt!
Och nu ska maten flyttas så vi kan sopa bättre :D

La märke till det igår och tyckte det var lite skumt :confused:
Trodde för en sekund att det var du men såg sen att användaren var ny. Förstår att det irriterar dig.
Haha, ja, första gången jag såg det undrade jag om det var någon som drev med mig, det är ju inte det vanligaste användarnamnet oavsett stavning heller. Nå, det är väl ett sådant icke-problem egentligen och jag får väl skylla mig själv som bytte.

KL

Mensvärk och alla nötter som skjutit som galningar hela kvällen så min katt inte vågar komma hem. :meh::(

kl

På att ingen annan än jag är rätt nykter, hemma tidigt på nyårsnatten och inne på FB-chatten (vits not intended). Vem ska jag nu få kräkas ur mig min ledsna och nojiga tretimmarsmonolog på? Va? Tänker alla jävlar bara på sig själva här eller?!

(För er som inte är så kvicka men lättretade: Läs två gånger, andas. Tack. :*)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
22
· Visningar
1 774
Senast: fijja
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 960
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30