Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Irriterad på att jag köpt sjukt mycket bröd och pizza och 1. är rätt bakis och osugen samt 2. kan ju fan ändå inte tugga pga visdomstanden. Kunde ju varit bra att komma ihåg.

KL

Irriterad på att den tredje säsongen av Sherlock inte visas i SVT förrän 1 februari! När den har premiär i UK i dag. Och visas i t.ex. både Danmark och Norge (och fan resten av världen.. typ) inom bara några dagar. Så väldigt underligt att folk hittar alternativa vägar att kunna se filmer och serier när det är så här, verkligen.

/bitter, ja

Irriterade mig på deras reklam senast som igår när jag hörde den!

Vilken av alla spelreklamer är den, den där två människor i varsin ruta står och dampar i slow motion eller?

kl

Irriterad på att jag låter skitsaker sänka mig. (Eller egentligen vet jag inte om det är en skitsak. Jag tror att det är värre än så. Men. Vi säger att det är en skitsak nu.) Så jävla onödigt och dumt och jag haaaatar att behöva låtsas att jag är glad för att inte få ett totalt bryt.

Kan det bli nästa vecka nu, tack, så att jag antingen kan få mer vatten på min kvarn eller bara skratta åt hur dum jag varit? Jag skiter nästan i vilket, bara jag kan få slippa ångesten som den här totala ovissheten skapar.

kl

Irriterad på att jag har fått en jäkla pilonidalcysta som gör att jag inte kan gå eller sitta normalt, och inte kan rida :arghh:

KL

Just nu är jag irriterad på

att det är så dyrt med näsplastikoperation
att jag ens lägger energi på att orka hata en kroppsdel
att det inte hjälper att tänka logiskt

surksurksurk.

KL

Just nu är jag irriterad på att Horse1 funkar på tv:n men inte på datorn.
Där står det bara att jag inte har något aktivt abonnemang. O_o:meh:
Dessutom stör jag mig på att det står att avsnitten ska ha en viss handling, som sedan aldrig stämmer.

kl

irriterad över att jag inte kan ligga länge i sängen efter att jag vaknat. Då får jag bara ont i ryggen, men det är ju så mysigt att ligga kvar och surfa på iPaden eller läsa en bok. Damn you, ryggen!

kl

Irriterad på det här vädret! Kommer inte ens ihåg när jag såg solen sist?

Här har det varit lite sol idag, men nu regnar det igen.
Men jag håller med, vädret är jättetrist nu verkligen.

Emtherlia: jobbigt, du kan inte gå upp och sedan lägga dig igen då?

På att jag just spenderade 1h med att göra amerikanska pannkakor, glömma plattan på under en tallrik så att den spräcktes och bränna tre pannkakor (och fingertoppar) medan jag försökte göra iordning bara för att spy upp allt så fort jag ätit upp.

NÖDVÄNDIGT.

KL

Irriterad på alla nötter under jul och nyår som släpper thailyktor mitt i städer och bland folk! Det är ju helt livsfarligt och skitpuckat att släppa iväg över massa hus och i folksamlingar! :rage:

Kl

Är jävligt irriterad på boxer som är hur jävla dumma i huvudet och tecknar ett helt annat abonnemang än vad vi kommit överens om!
Tur min man är en jävlig en som håller på att driva dom till vansinne för tillfället.

KL
På mycket...:meh:

* På min nacke som av någon märklig anledning börjat värka igen.
Bara och masa sig till massören igen, om jag bara kunde komma på vad som orsakar det hela. Det kommer bara tillbaka. Inte fasen har jag råd att gå till massören stup i ett, även om han är jättebra och har bra priser.

*På att det läcker in vatten någonstans, samlas någonstans och sedan (antar vi) när det blir mycket nog droppar ut på golvet i rummet jag sitter i nu. Jippie...
Vi måste kolla upp det ordentligt och få det åtgärdat. Billigt och bra...
Försäkring har vi såklart men verkar inte som att den täcker det. Yay.

*På att jag vill börja träna igen men denna förbannade nacke försvårar det, efter som jag inte vet hur jag kan träna. Gaah!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 642
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 959
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern