Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl
Visst, han formulerar sig som en elefant med en balansstörning i en porslinsbutik med väggar av glas,
:D:rofl::rofl:

Irriterad på folk som säger a ena veckan och b nästa.
Bestäm er för fasen för vilken åsikt ni ska ha och håll er till det.
Dubbelmoralen flödar.

jag är irriterad på alla stenåldersmänniskor som brölar om vilken kung Zlatan är med det påståendet och att folk tycker att det är okej att skriva att damlandslaget borde avrättas och att de som inte gillar Zlatans uttalande är insnöade bönder. Mansgrisar är vi allihopa :meh:

Kl
Irriterad på att sambon bara sitter och väntar på att jag ska fixa lunch.
Han var hemma med barnen, jag var till affären och förutsatte att de ätit när jag kom hem.
Så jag värmde på lite rester (som de enligt stora sonen hade ätit), då kommer sambon och säger "men vi har ju bara ätit frukost"
Suck. Bara för honom och fixa lunch till honom och barnen då

Sitter hos föräldrarna nu, så fort vi kom innanför dörren dök de på ungarna med julklappar från deras morfar. Han ska åtminstone vara det, men han har aldrig brytt sig om varken mig eller min familj. Enda gångerna han hört av sig är när mamma har tvingat honom att göra det. Han hälsar aldrig på trots att han bor bara ett par mil (max) ifrån oss. Inte ett ljud på hela året, när jag hört av mig får jag skit från brorsans sjuka sambo. För jag ska minsann inte höra av mig till hennes familj.

Jag har otaliga gånger fått sitta och lyssna på mammas klagande på honom.
Uppenbarligen kopplar det inte att jag faktiskt var där under alla år.
Nej allt måste dras upp om och om igen. Men nu är han tydligen jätteeebra, och jag måste tydligen bjuda till och "gå halva vägen "
"För och reda ut allt"
Lämna mig ifred och sluta försök styr mitt liv så det passar andras behov istället.
Nu ska jag sluta vandra runt i badrummet och vara social igen

Vad jättetråkigt att höra. Hoppas du har fått en finare kväll i alla fall!

kl

På att jag har feberkänningar och börjar få ont i halsen. Varfööööör.

Kl

Är smått irriterad på att jag precis fick betala min mans räkning som låg på 31.000 kr. Känner att jag kunde haft roligare för mina pengar.. Men han lovade att betala tillbaka och han håller alltid det han lovar.

KL

Irriterad på att jag skrev en status på facebook där jag efterfrågade om någon vill se "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" med mig inom en snar framtid och att svaren jag fick först var positiva - för att sedan helt ändra riktning och bli en bokning av "Philomena". Mig exkluderad. Eftersom det är en film jag inte vill se.

All I can say is:

meme-well-that-escalated-quickly.jpg

Skulle det händelsevis vara någon som vill gå och se HUNRAÅRINGEN med MIG? Inte Philomena med de andra?? :banghead:

KL

Because UTTERGURKA!!! :banghead::arghh:

O_o :rofl::laugh: vilket underbart ord :D :D
Gör det nåt om jag snor det lite? :p

Riley: Ja det suger, men det blev en bra kväll i alla fall. :)
Hoppas din hals är bättre.

Är så galet :devil: less nu på att det regnar som fasen, tror ni skiten kan stanna utomhus då? Nej nej, det droppar så fint in genom taket ner på golvet i vårat datarum. På nedervåningen. :cautious:

Senast ändrad:

Uttergurka och rövhatt är oslagbara :D

Kan se framför mig hur jag vid ett frustrerat tillfälle vrålar "Uttergurka!"
Sambon: O_oO_oO_o och antingen bryter ihop i ett skrattanfall eller säger "eeeh jaa" och går sakta därifrån skakandes på huvudet :D

Senast ändrad:

KL

På att människor ständigt verkar siktar på att gå in i mig konstant. Idag när jag var ute på stan gick jag bara rakt fram och möter en kvinna som - precis innan hon skall passera mig med minst tre meters mellanrum lyckas göra en galant skänkelvikning och smäller mig hårt i axeln och sidan. Att jag sedan kväker ur mig ett "oj, ursäkta mig!" medans onda tankar flyger omkring i mitt huvud gjorde det inte bättre. Håll koll på vart du går, människa! :banghead:

.. Ja, just det. Människor som står i kö fast de inte står i kö - alltså diskuterar med kompisar som står i kön då det är trångt nog ändå. På vissa affärer är det ju så öppet runt kassan att man inte är ivägen, men idag ville jag mest se världen brinna då det inträfdade. :rage:

Åh, den statusen såg jag! Det var minst sagt intressant att följa utvecklingen i konversationen. :D

Allt. Allt allt allt.
Kvällens häng kanske är inställt, min mage suger, mitt humör suger, wääääh.
Vad ska jag då hitta på sen? Supa mig redlös?
WÄH.

Mens, kyla, hockey. Folk som man inte kan umgås med vintertid.
Behöver jag säga mer? :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
22
· Visningar
1 760
Senast: fijja
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 960
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30
  • Löpcykel