Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Jag är jätteirriterad på min mage som gör ont helt utan anledning :mad: Världens sämsta valda dag för magont dessutom.

Att det plötsligt dykt upp någon sjukt snabb jävla grej i det här spelet som dödar mig. Woo. As.

Kl

FOLK! :arghh:
Om en enda gnällspik till dyker upp i mitt liv den närmsta tiden kommer både den och jag ångra det:wtf:

kl

På alla jävla lantisar som inte kan röra sig i kön på ICA som normalt funtade, icke utvecklingsstörda människor. Tack för att ni ska fippla med kontanter och dra korten fel och tjafsa om rabatter och använda kort utan pengar på och låta era fula ungar knappa in koden fel 45 gånger. Tusen tack, det gör inget att jag var tvungen att ställa tillbaka varorna (har nu inget att dricka hemma, kul, vem behöver vätska), och skita i mitt paket som nu åker tillbaka (avgift för mig) och springa för att hinna på bussen. Det ska inte ta 20 minuter för sex personer att betala sina köp. Jävla retards.

Mvh hatar hatar hatar landet.

Senast ändrad:

KL
Att mina högtalare vägrar fungera när jag vill kolla på hoppningen. :mad:
Kolla utan ljud är ju otänkbart

KL

På att min familj uppenbarligen hatar mig, eftersom alla verkar göra allt för att förpesta tillvaron för mig så mycket det går. :meh:
Varför i hela friden ska jag tvingas ha kontakt med någon jag inte vill veta av, bara för att han råkar vara min pappa?
"Men du har ingen rätt att hindra honom att träffa barnen"
Knip käft :meh:

Kl

På att jag har feber och alltid vaknar tidigt. Vaknar alltid dödens trött flertalet ggr under natten och ligger vaken en stund . Och nu gav jag upp sovandet. Kan jag åtminstone inte ens få sova ordentligt när jag är sjuk?!?! Och varför vaknar jag stup i kvarten när jag är dödstrött .. Är så fruktansvärt irriterande och spelar ingen roll om jag lägger mig 21 eller 03. Senast 05.30-07 är jag uppe med ögon som går i kors precis varje dag!! Jag är ju aldrig utsoven pga detta :( fattar inte varför kroppen ska envisas.

På att jag just pratade med pappa i tre minuter och att han på den tiden lyckades väcka precis all ångest. (som jag inte vågat berätta något för honom om, med 56mil emellan så behövs väl inte sånt) Kan inte andas. Fan också.

Och tack, tack för att du hinner dra upp plugg, prov, jobb och framtid i ett God Jul-samtal på tre minuter. Är ju ett under att du inte fick fram något om träning och att jag borde gå ner i vikt som vid ALLA ANDRA SAMTAL.
Undrar varför jag inte vill svara längre.

(Visst, 81kg till 178cm är lite för mycket men VADFAN)

:(

Nu ska jag ta ett glas julmust och en knäckbit och försöka... bli på gott humör.
Det är ju julafton.

På att jag just pratade med pappa i tre minuter och att han på den tiden lyckades väcka precis all ångest. (som jag inte vågat berätta något för honom om, med 56mil emellan så behövs väl inte sånt) Kan inte andas. Fan också.

Och tack, tack för att du hinner dra upp plugg, prov, jobb och framtid i ett God Jul-samtal på tre minuter. Är ju ett under att du inte fick fram något om träning och att jag borde gå ner i vikt som vid ALLA ANDRA SAMTAL.
Undrar varför jag inte vill svara längre.

(Visst, 81kg till 178cm är lite för mycket men VADFAN)

:(

Nu ska jag ta ett glas julmust och en knäckbit och försöka... bli på gott humör.
Det är ju julafton.

Usch :( Jag är också "välsignad" med en far av den där modellen, så jag förstår dig. Men du får försöka (försöka! det är inte lätt) att inse att ditt liv är ditt liv. Hur klyschigt det än är så är det sant att man inte kan ändra på vad någon annan säger, men väl på hur man tar det. Men tro mig, jag vet att det inte är det lättaste. Så, kram på dig. Och god jul!

kl

Nu är julafton över, så nu är det OK att vara grinig på petitesser igen: Jag är irriterad på att alla är irriterade på Zlatan.
Visst, han formulerar sig som en elefant med en balansstörning i en porslinsbutik med väggar av glas, och visst, hans ego är större än Afrikas och Nordamerikas samlade yta (var det VERKLIGEN nödvändigt att påpeka tre jävla gånger på kort tid i samma intervju att man i Europa jämför honom med Messi?), men i sakfrågan har han ju rätt. Det går inte att likställa herr- och damsporter. Och jag skulle också ta helt fruktansvärt illa upp om jag faktiskt var en av världens större namn för min kategori, så att säga, och om någon sedan jämförde mig med ett barns prestationer eller någon annan som av naturliga skäl inte kunde göra saker på samma nivå som jag. Suck.

Mvh hatar sport och sportfånar och tycker att fotbollsstjärnor är löjligt överbetalda och hyllade för det de gör, men kom igen.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 854
Senast: Wingates
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 961
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama