Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Jag är irriterad på mig själv för att jag tackade ja till ett jobb imorgon och i övermorgon. var osugen på det redan innan och så nu stormen ovanpå det. Kul.

//r

kl

Jag är irriterad på mig själv för att jag har suttit och läst otaliga skräckhistorier om spiralinsättning. Och ska sätta in spiral imorgon. :banghead:

Att jag har puls på 180 helt utan anledning och är illröd i ansiktet och sjukt rastlös. Hallo, calm down. Ett glas rött då.

Tack för dina lugnande ord! Jag ska preppa med värktabletter och värmekudde och tänka på hur gött det (förhoppningsvis) kommer vara att vara hormonfri.

kl

På grannhelvetena som vareviga kväll och natt bara väsnas väsnas väsnas. HÅLL KÄFTEN NÅGON JÄVLA GÅNG OCH SLUTA LÅTA ERA UNGAR DUNKA I VÄGGARNA OCH HOPPA RUNT PÅ GOLVET I FLER TIMMAR, JISSES.

Det kommer gå super :)
Satte in en för ett tag sedan, hade tagit en alvedon i förebyggande innan men det kändes inte speciellt mycket.:)

Lightzone: Låter inget vidare alls.

Riley: Jobbigt med grannar som lever om.

Irriterad på att jag har en liten jävel som sitter i min rygg, precis mellan skulderbladen och vrider om kotorna i vissa rörelser jag gör. Åtminstone känns det så ibland. Ska vräka det aset :cautious:

Ont i ryggen brukar vara =ont i nacken inom en snar framtid = huvudvärk.

KL

Just nu är jag irriterad på mig själv för att

jag har mens och känner mig uppblåst, ful och slö

jag mot bättre vetande gick in på Kenzas blogg och (som vanligt) känner att jag lika gärna kan köra mitt huvud i en mixer för fan vad jag hellre skulle se ut som hon

Man är så väldigt självdestruktiv när man har mens. Kombinerat chokladätande, ett väldigt ojämnt humör och surfandes på snygga människors bloggar. UH. Varför gör man så mot sig själv?

(Jag är alltså i samma sits.)

Men du är ju jättefin precis som du är ju :)
Vad gullig du är :) Känner mig dock såhär i jämförelse:

godsel_debatt_468.jpg

Man är så väldigt självdestruktiv när man har mens. Kombinerat chokladätande, ett väldigt ojämnt humör och surfandes på snygga människors bloggar. UH. Varför gör man så mot sig själv?

(Jag är alltså i samma sits.)
Ja men precis! Fattar inte varför jag utsätter mig för det när jag ligger här med svullen mage iklädd nopriga tajts och sambons stora hoodie.'

Ve oss!

Kl

På att vår elektricitet just tog slut. Det är mörkt, kallt och jag kan varken fixa gröt, kaffe, mackor (brödet är fruset) eller flingor (mjölken är slut) till frukost. Duscha innan skolan kan jag inte heller göra, för duschhelvetet går på elektricitet... Nämnde jag hur kallt och mörkt det är? Gaaaah! :arghh:

kl

På att samhället med ens blev lite obehagligare. Tur att det ändå är så många helt oberoende av politisk hemmavist som är kloka nog att fördöma Expressens uthängningar av privatpersoner, annars hade jag varit seriöst rädd för stöd för en framtida åsiktsregistrering.

*KL*

På att det verkar som att varenda jävla hundras ska avlas sönder (ja, jag överdriver). Ja, men bra. Avla på en tik med höftproblem och när det visar sig att hunden ärver ner dessa problem, varför inte en till kull? :banghead: Folk. :rage:

Kl

Jag är irriterad på "ta det som det kommer" människor. Jag vill kunna planera mina kvällar. Sitta och vänta på människor som inte kan säga tider och som ofta stället in i sista sekund för att de körde ihop sig för att dom aldrig planerar någonting är fruktansvärt enerverande. :banghead:

KL

Just nu är jag irriterad på mig själv för att jag är så barnslig och töntig. En av julklapparna som min sambo köpt till mig har tydligen blivit försenad och kommer inte förrän i början av januari. Spela roll egentligen, vi har pratat om att ha ett av våra firanden den sjätte (enligt spansk tradition) men JAG VILL HA MIN JULKLAPP SÅ FORT SOM MÖJLIGT.

Åh suck på mig. Och suck på försenade leveranser. Blörk.

kl

På att jag är så STRESSAD.
Det kan ju inte vara hälsosamt att gå med hjärtklappning i två dygn som orsakas av absolut ingen rationell anledning alls.
Men jag är övertygad om att allt blir bra om jag bara dricker lite mer svart kaffe än de fem muggar jag redan hällt i mig idag...

*KL*

På min studiegrupp. Vi ska lägga in enkätsvar (från 8 enkäter) i en excel-mapp. För detta tycker de att vi behöver TRÄFFAS OCH GÖRA DET TILLSAMMANS. Aldrig i livet. Jag la in min enkät, det tog 3 minuter. Varför i hela friden ska man träffas för det?

kl

På att Stockholm och Falun inte ligger lite närmare varandra. Och det säger jag inte främst för att jag vill till förstnämnda och ränna stup i kvarten, men för att DET GÖR FÖRBANNAT ONT I RÖVEN AV ATT SITTA PÅ ETT TÅGSÄTE I TRE JÄVLA TIMMAR.

Morr.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 873
Senast: Wingates
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 961
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama