Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Telefonförsäljare som inte ger upp! 1 samtal i tisdags, 5 (!!) igår, 1 idag...... Ge upp!!!!
Kan man blockera deras nummer?

kl

På ex och annat skit som nu gör att jag sitter på bussen med tårar i ögonen och en klump i halsen.
Tack hörru.

KL

Så irriterad på att tvättmaskin och dammsugare gick sönder. På samma dag.
Visst tvättmaskinen var gammal, men varför just nuuu! Dessutom är dammsugaren max ett halvår gammal:cautious:

Nej men jag är tydligen en billig hora som bara knullar mig till saker och som han skäms för att ha tagit i. Skitkul att få slängt i ansiktet från absolut ingenstans.

(Edit: Eller ja, "från ingenstans", jag fick ju motiveringen till varför han tycker illa om mig idag, men det gör det ju inte roligare eller mer förklarligt att bli kallad ett värdelöst luder.)

Senast ändrad:

Men vilket ärkesvin!
Vad hans förklaring än må vara, finns det aldrig någon anledning att kalla någon för sådana saker.

Nej, jag undrar lite vad som är mekanismen bakom, särskilt eftersom vi inte haft någon som helst kontakt på ett år. Jag tycker också illa om något ex idag men fattar liksom inte vad det skulle tjäna till att berätta för dem.

Men folk är idioter.

Kl

På att en envis hosta väcker stackars mini hela tiden, så fort han är nära och somna så börjar han hosta. Tycker han kan få sova nu.

Människor som gör sitt bästa för att missuppfatta andra och gör sig själva till offer hela tiden.

kl

På att det här är jag:

"Ok, men om han inte vill höra av sig och ta initiativ så SKITER jag i honom, på riktigt, fuck this, varför ska jag offra något för inget, jag lägger energin och tiden på någon annan istäl- AHH HAN SMS:ADE HERREGUD HJÄRTKLAPPNING AV GLÄDJE, HEJ HEJ HUR HAAAR DU DET <3"

Mvh våp.
Som nu som vanligt messar och ler och är salig som en äkta FRIDA-novellstjej.
Feministerna älskar mig 4 sure.

Nej, jag undrar lite vad som är mekanismen bakom, särskilt eftersom vi inte haft någon som helst kontakt på ett år. Jag tycker också illa om något ex idag men fattar liksom inte vad det skulle tjäna till att berätta för dem.

Men folk är idioter.

WHAT in the actual fuck?? :banghead:

kl
Jag sitter just nu. Och bara. Älskar att det är två veckor till jag flyttar hemifrån. Oklart hur jag ska palla tills dess. Fuckingjävlacpskadadeidiothelvete.

Kl

Att vi inte fått nån snö än. Var är min snö? :(

(Det var inte M (eller R, om det inte var tydligt nog, höhö), kan ju tilläggas, utan en misslyckad abort innan dess.)

kl

På att SVT Play inte sänder från matinén på SIHS. Whyyyyyy.

Det fungerade inte för mig, däremot startade det av sig självt innan han fransmannen. Teknik. <3

kl

Och på ämnet, åhhhh vad tråkigt att SIHS aldrig kan förnya sig. Samma tråkiga islandskadrilj som alltid och såklart mansbarnen från Gotland. :p Och jaja, jag vet att det här är för barn och att barn kanske tycker sådant är roligt, men liksom... att ha exakt samma saker VARJE år?

Edit: De kanske inte är från Gotland. Oh well, i vilket fall: Riddarna.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 881
Senast: Wingates
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 961
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II