Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*KL*

... mina studie"kamrater".
De snackar en jävla massa skit om folk åt höger och vänster. Jag hade väl nån ide om att folk som kommit över 20-sträcket också hade slutat bete sig som fjårtisar. Tydligen hade jag fel. (Är det bara jag som blir obekväm av sånna människor? Om någon snackar en jävla massa skit kan jag liksom inte komma över tanken på att de troligtvis snackar om mig när jag inte är där också. Varför skulle jag vara skonad liksom.)
De beter sig allmänt så att jag undrar om de verkligen avslutat grundskolan. När 20+åringar inte vet om Moderaterna ligger till höger eller vänster om sossarna då tappar jag hoppet för befolkningen.
Vi har just nu en gruppuppgift. Vi har skrivit klart denna. Så vi kom överens om att vi skulle lägga upp den i vår gemensamma grupp, alla läser igenom den och kontrollerar stavfel osv. Jag tog på mig ansvaret att sedan ändra det vi hittar och skriva ut. Så idag får jag ett jävla dokument med en massa extra som en i gruppen tycker vi ska ha med också, och som jag såklart ska fixa. vilket jag inte har tid med. Eller lust. Man kan bara få godkänt på uppgiften. Det finns ingen anledning till att skriva nån jävla masterpiece.

Irriterad på att jag kan stressa så mycket över ett beslut att inte gå på en spelning... "Då kan jag ju lika gärna äta istället!!" 300g chips, 2 fryspizzor, choklad, cola, chokladmjölk och 5 frallor senare är jag hemma från affären. BRA JOBBAT :banghead:

Jag är JÄVLIGT irriterad på espresso house just nu. Bad min man köpa med en stor kaffe hem till mig. När han kommer är koppen knappt halvfull!!
Å så blev jag irriterad på honom som inte kan känna skillnaden på en typ tom och en full kopp. Det är ju inte första gången vi beställer därifrån. Jävligt onödiga pengar och inget kaffe fick jag. En spark i röven skulle dom ha.

*kaffeabstinens*

Fan vad dåligt.

--------

Just nu är jag irriterad på att te-drickande ur min stora mugg, som jag gillar, leder till spring på toa hela kvällen. Dumma jag o dumma te.

//r

*KL*

Att min studiegrupp har tagit en helt okej rapport som med marginal skulle bli godkänd och skrivit om den till något, jag vet inte vad, som jag inte alls är säker kommer bli godkänd. + att det är sura på mig för att jag fick VG på tentan. Förlåt så himla mycket för att jag inte sitter och fb-ar på föreläsningarna. :mad:

Men kan du inte mejla läraren, säga att det inte fungerar och lämna in enskilt?
Det alternativet har vi bara vi ger en förklaring. Verkar som om du sliter ut dig fullständigt för att idioter är idioter.

Jo, om det fortsätter såhär så gör jag nog det. Men lärarna har sagt att de inte gärna gör undantag för "det är en del i uppgiften att kunna samarbete" :yuck:

KL

Jag är gräsligt irriterad på mig själv som totalt tappade säkerhetstänket och allt förnuft var som bortblåst när jag tömkörde idag. Kunde gått värre för stackars Kalle men fan vad jag vill slå nåt hårt i huvudet på mig själv idag:(

SKIT-JAG!:yuck:

kl

Jag är irriterad på min förkylning jag åkte på igår! Vad fan är meningen med förkylningar egentligen?

Men glad över att min man är på väg hem från jobbet nu och lovat ta hand om sin sjukling som ligger däckad i soffan :love:

Krya på dig!

Kl
Ja var ska vi börja.
Tvättmaskinen står full i vatten och vägrar fungera.
I tumlaren, som inte heller fungerar, ligger den totalt dränkta tvätten.
Behöver dammsuga, men tro på fan, dammsugaren fungerar inte.

Småfolket här hemma är sams ena sekunden och slåss som dårar i nästa.
Sambon är inte hemma och jag anar att jag missar träningen ikväll.

Varför missar du träningen? :(

Nej, vad tråkigt! Så surt när ens träning hänger på nån annan.

Mja, dra inte förhastade slutsatser nu. Fel människa är en enbart nära vän :) Som det ändock är väldigt jobbigt att sakna då hen är värdelös på att hålla kontakt och bor alldeles för långt bort.

Så länge det inte är fel-fel människa är jag nöjd ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 881
Senast: Wingates
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 961
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?