Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Just nu är jag irriterad på att jag gått med på att vara sminkmodell imorgon klockan 10. Jag VILL ju. Men jag vill INTE. Jag vill inte ut bland folk. Jag vill inte gå upp i tid. Vill inte.
Skönt när en sån här liten grej kan få en att stressa sönder.

Klart du borde gå. Kom igen nu! livet flyger fram så snabbt så gör det du vill. Skit i resten! Man har ett liv för det ska levas!!

Låt ingen hindra dig från det du vill göra :)

På att vi har en lösspringande mus någonstans i huset som vi inte hittar.
Inte ens katten hittade den.

Dessutom är jag fortfarande irriterad på min värkande rygg.
Hade ju faktiskt riktigt bra motivation att träna hemma nu, hann köra två pass och sedan fick jag asont. Suck

Har nu kollat äppelcidervinägern än? :)
Vet att jag tjatar men det funkar SUPER!

Jo! Ska gå! Har ju ändå gått upp nu :p
Men hjärnan, varför sån ångest av att komma utanför dörren i två timmar? Varföööör? :banghead:

Jag brukar prata nonsens med mig själv inuti mitt huvud när jag har ångest bara för att "vilseleda" mig själv. :D

*kl*

Varför har jag ont i öronen, och varför velar min kropp mellan att vara förkyld och inte vara förkyld? Korkade kropp bestäm dig istället för vad du vill, man kan inte ha kakan och äta den.

kl

På att jaaaag är sååå ceeepeee.

Köper TV-spel i butik. Står i kassan.

Kille som enligt vänner flirtat med mig en period: Du har inte lust att spela ihop någon kväll?
Jag: .................JAG HAR SÅLT MITT PLAYSTATION ALLTSÅ SORRY!!

Varpå jag sliter åt mig påsen med spelet jag precis köpt. PS3-SPELET JAG PRECIS KÖPT.

Alltså jag var inte intresserad av honom så det är inte det, men jag blir fan helt självmordsbenägen över hur socialt inkompetent och klumpig det går att vara. Åhhhhhh.

KL
... på att jag inte bara kan skaka av mig saker som inte är mitt fel och att man inte kan kunna sitt arbete felfritt efter 1 1/2 månad. Men jag vill.:arghh:

kl*

Nu är botten nådd!! :arghh:

Min närmsta chef är totalt inkompetent och saknar att vad ledarskap och ansvarskänsla heter! Efter en intensiv arbetsperiod, där jag är den som fått lösa alla uppkomna problem, känner jag mej totalt känslomässigt utpumpad!
Om inget görs åt min chef kommer jag att ta tjänstledig 6 mån efter jul.
Min högre chef är medveten om problemen men har svårt att lösa situationen pga vissa rådande omständigheter.

Jag får cred för det jobb jag gör, känner mej uppskattad från många håll och kanter, men... Trots allt det positiva kommer jag välja att sluta om inget görs.
Det är frustrerande för jag trivs med mitt jobb, känner att jag hittat rätt, att det kan bli ngt riktigt bra. En bra, framtida karriär finns där. Dock har jag ett sjukt stort problem i min närmsta, lägsta chef! :yuck:

kl

Just nu är jag irriterad på mig själv för att jag fattar såna beslut ibland som jag inte förstår mig på. Hallå hjärna, börja fungera..

KL

Just nu är jag så jääääävla irriterad på grupparbete och på att mitt jäääääävla universitet år efter år efter år envisas med att basera 60% av betyget på just grupparbeten. Det funkar inte att skriva en 5000 ord lång rapport tillsammans med 4 andra människor de andra människorna är totalt jävla IQ-befriade, lata människor som skiter i allt och litar på att resten av gruppen (läs: jag) ska fixa åt dem så att de får ett bra betyg. Jag ORKAR inte vara den som springer efter alla som en mamma, fixar allt i sista sekund och ser till att vi får ett bra betyg. Jag har spenderat 7 timmar på att fixa vår rapport idag, och de 7 timmarna gick enbart till att ändra allt de andra skrivit, lägga till saker som de glömt helt och hållet, se till att språket går att förstå, källhänvisa korrekt och fan och hans mormor. De andra ligger hemma i sängen och slappnar av - de vet ju att jag är en pliktskyldig liten svensk som kommer att fixa allt åt dem i slutändan, för annars får ju jag samma värdelösa betyg som dem!

GAAAAAAAAAH om jag bara kunde få göra alla mina uppgifter ensam hade jag sluppit så sjukt mycket stress, magkatarr, nervösa sammanbrott och raseriutbrott.

I feel ya sister

*KL*

Jag är irriterad på att jag fortfarande låter ex:et ta upp plats i mitt huvud, och ännu mer irriterad över att jag låter mig påverkas av det. Jag trodde det gick åt rätt håll, men tydligen inte. Han är ju ett as. Jag vet ju det.

Just nu är jag irriterad på min huvudvärk som inte gått över på hela natten. Och på människor. Alla.

kl

På att folk jag följer på Twitter inte bara kan hålla sig till att retweeta saker från likasinnade och inte extremister. Jag VILL INTE SE några jävla inlägg från någon jävla Lady Dahmer eller några andra radikala muppar i min feed, ni förstör ju hela min dag.

+ att jag, å andra sidan, också känner för att bli en manshatande feminist pga. fattar inte varför alla män som man vill ha kollektivt verkar ha kommunikationssvårigheter och typ minnesförlust och förvirring eller något.

+ att jag sa ja till styrelsemöte idag och jag ORKAR INTE. Kan jag bara få spela PS3 resten av dagen, mm ok bra tack.

Att min huvudvärk inte är helt borta än, att alla här hemma skriker åt varandra från olika håll i lägenheten och slamrar med ALLT. Aj. Aj aj aj.

Är irriterad på övriga där hemma åt dig.

Även på att jag sitter med en klump i halsen för hans skull. Och på att jag tycker det är lämpligt att lyssna på min gamla känsloemolåt Byens Hotel just nu. Tack hjärnan alltså.

att någon jävel parkerade in mig så jag fick cykla till jobbet. 3 cm fram och 3 cm bak, tack så jävla mycket!

kl

Är irriterad på min ångest som aldrig släpper. VAD krävs för att den ska försvinna?! Förutom att stoppa i mig en massa piller. Helt seriöst, vad krävs? Tell me and I will do it!

KL

Irriterad på att jag gick mycket tidigare än jag behövt till bussen, nu får jag ju stå och vänta en halv evighet.
Dessutom på att jag blev halvt utfrågad av en random person om vart jag ska, ( nej jag svarade inte)
Ursäkta men du har inte ett skit med och göra var jag ska.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 888
Senast: Wingates
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 961
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30