Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3
KL
Just nu är jag så jääääävla irriterad på grupparbete och på att mitt jäääääävla universitet år efter år efter år envisas med att basera 60% av betyget på just grupparbeten. Det funkar inte att skriva en 5000 ord lång rapport tillsammans med 4 andra människor de andra människorna är totalt jävla IQ-befriade, lata människor som skiter i allt och litar på att resten av gruppen (läs: jag) ska fixa åt dem så att de får ett bra betyg. Jag ORKAR inte vara den som springer efter alla som en mamma, fixar allt i sista sekund och ser till att vi får ett bra betyg. Jag har spenderat 7 timmar på att fixa vår rapport idag, och de 7 timmarna gick enbart till att ändra allt de andra skrivit, lägga till saker som de glömt helt och hållet, se till att språket går att förstå, källhänvisa korrekt och fan och hans mormor. De andra ligger hemma i sängen och slappnar av - de vet ju att jag är en pliktskyldig liten svensk som kommer att fixa allt åt dem i slutändan, för annars får ju jag samma värdelösa betyg som dem!
GAAAAAAAAAH om jag bara kunde få göra alla mina uppgifter ensam hade jag sluppit så sjukt mycket stress, magkatarr, nervösa sammanbrott och raseriutbrott.