Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Behöver min 500kr+ miniräknare tyvärr, kör för tillfället med excel:p
Har gömt undan den för sonen men för mig själv med tydligen...

Då var det ju värre. Du kunde fått min om du varit närmare mig. Fattar inte ett skit av den ändå :D
Men man blev ju påtvingad att köpa en i gymnasiet.

Haha, vi fick låna våra i gymnasiet och köpa dem billigare sedan :) Var en bra deal för oss som ville läsa vidare.
Men den ligger säkert någonstans i tvättberget aka vårt vardagsbord. Har så svårt att hitta saker när jag inte använder linser (glasögonen sitter jämt på huvudet när linserna är ur)

kl

Pü mitt skitiga hür! Och att det tar sü lüng tid att torka, annars hade jag bara duschat en snabbis nu!

Att det blivit en sån jävla ångestlördag och helt utan jävla anledning fitta också.

You and me both, typ.
Mvh drabbades precis exakt nu av världens jävla omotiverade självförtroendedipp och har nu bestämt att jag är skitful och skittjock och skitäcklig och skitkorkad och skittråkig och hej och hå. Ska ha så jävla mycket vin ikväll och hoppas att det inte blir en snefylla.

*kl*

Att min pojkvän drog till sin polare vid 16 tiden och "bara" skulle äta.. Han tog med sig hunden också som jag faktiskt gärna vill ha hemma.. Men tänkte "what the heck" de är ju hemma om nån timme. Hej 7 timmar senare.

Och att jag är för jävla lat för att ta mig för någonting, sitter här hemma och dricker vin och orkar inte gå ut.

Och att min mamma, pappa och syster är ute och äter medans jag inte ens fick en inbjudan.

Och att jag lika gärna kunde åkt ut till landet och varit hos min farfar som sitter ensam där istället för att sitta här och sunka ihop.

Jag dricker lite mer vin helt enkelt :D

KL

På att jag ligger här och saknar att ha en viss person bredvid som kan spoona och hålla om mig, vilket tyder på att jag tydligen vant mig lite grann vid något/någon som inte alls kommer att vara lika självklart om knappt två månader. Dumma hjärnan, jag trodde att vi hade pratat om det här med att inte fästa oss för mycket?

Och jag tror fan det blir värre av vetskapen om att jag inte har atarax och därför inte ens kan försöka få bort det och är inte trött. Fan också.

Och så irriterad på... att jag inte har atarax.
Och att jag inte kan sluta kolla om den jävla bloggen är uppdaterad.

kl

Är irriterad på mitt huvud. Hur jag tänker. Och känner med för den delen. Hej borderline. Kunde jag bara inte fått vilken annan diagnos som helst än just den? Den fuckar upp mitt huvud!

Irriterad på att jag inte kom upp förrän vid klockan 13. Förbannade jävla trötthet. Att ångesten inte verkar ha släppt sen igår. ORKAR INTE.

kl

På rubriksättarna på ffa AB och SvD. (eller tja, hela redaktionerna egentligen, men well.)

På att jag får prestationsångest av att bli följd av fel människor på Twitter, jag vill bara flamsa runt och vara dryg med min ironi och mina spydigheter om mina trivialiteter i livet, och det går liksom inte när folk som det är viktigt att göra ett bra intryck på läser. Och jag behöver fan inte mer ångest, även om den kan tyckas vara av den mindre viktiga arten.

Och på att gårdagens idiotnojor naturligtvis var HELT omotiverade och böh jag är så trött på mig sjäääälv.

kl

Är irriterad på huvudvärken som kommer smygandes nu dom senaste dagarna. Har kraftiga migränanfall ibland och det känns som detta håller på att utlösa ett :(
Hade ett i somras då jag låg i sängen hela dagen och grät samtidigt som jag hade en kylklamp på min panna för att lindra värken. Trodde jag skulle avlida. Vill inte igen :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 892
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 962
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama