Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL

Irriterad på att min mor kläcker ur sig ett "Alltså, jag tycker det här är JÄVLIGT oplanerat av dig :mad:" angående resan jag och en vän ska genomföra i helgen.

Som varit planerad i en månad.

Men som blivit krånglig för att samma person som klagar på att den är oplanerad också sätter käppar i hjulen för oss så att vi får planera om dagen innan. Tack för den :banghead:

kl

Just nu är jag jävligt irriterad på en person som tror hen bestämmer precis ALLT!
Så sjukt irriterande!!

KL

På att jag har så äckligt ont i magen sedan 3 timmar tillbaka, men ändå måste göra mig i ordning och gå ut om en halvtimme för att genomföra ett event som jag planerat i drygt en månad. Jäkla skitkropp, kunde du inte valt ett liiite bättre tillfälle (typ när som helst imorgon) att bli dålig på?

kl

Nu är jag ännu mer irriterad på människor som tycker att dom kan bestämma saker över mitt huvud om MINA saker!
Jag är så trött på sån skit så det går inte att beskriva.

*sliter mitt hår*

KL

Är otroligt less på mitt satyg till hår!
Tvättade det senast igår kväll, ändå känns det idag som att jag inte tvättat det på en månad. *Sur*
Helt fett och äckligt, hårbotten kliar och blöööö!
Fattar inte varför det blivit så.

Senast ändrad:

kl

Irriterad pga. så jävla STRESSAD.
Över att hästen stod med ett elefantben i hagen idag, över min totala brist på pengar, över att jag utan anledning är skiträdd för att jag misstolkat han-jag-tycker-oms trevlighet för intresse.

Hjärtklappning och ångest och herregud.

Testa att skölja med äppelcidervinäger!

Ta en femtedel äppelcidervinäger och resten vatten i typ en saftkanna. Häll över hela hårbotten men se till att inte få något i ögonen för det svider SATAN!

Gör detta ofta pga seborré och det funkar jättebra för mig.

Det återställer phvärdet :)

kl

På jävla män att göra en sexuellt frustrerad. Jisses.
Behöver ligga.

kl

Nu är jag irriterad på mig själv som skickade ett sms till fel person. Som sen ringer upp mig och jag är ovetandes om att jag skickat fel. Vi pratar på och vi är okej med allt. Skickade ett till hen precis innan jag skickade fel och det var om samma sak och därför hen ringde för jag lät sur i smset som kom fel.
Så nu tror personen som jag skickade till att jag är sur på henom vilket jag inte är. Jag skulle ta ut min irritation över situationen hos den andra som skulle ha smset från början.

Gud vilken soppa!

Dessutom kommer det mer skit imorgon. Sånt här rör alltid om i grytan och varför är det tvunget jag som måste hamna i centrum denna gången?

Får dock be om ursäkt imorgon för smset som kom fel. Så det inte blir några dåliga vibbar från något håll.

Nu ska jag gå och banka huvudet i väggen.

Tack för tipset, ska prova det.

Jobbigt och skicka fel, hoppas det löser sig alla fall.

Just nu är jag galet irriterad på att jag börjar få halsont.
Vill inte!

kl

På att Kopparstaden i vanlig ordning lever på stenåldern och inte hört talas om fenomenet värme. Hälsningar tjejen som redan nu sover med strumpor, byxor, hoodie och två täcken eftersom elementen är ständigt iskalla. (Och nä, det är inte elementen som är kajk, det är KS som är KS.)

Ja prova för det hjälper verkligen!
Trodde aldrig jag skulle få bukt med min hårbotten men med ett svampdödande schampoo från apoteket och äppelcidervinäger gör susen.

Det löste sig med smset. Bad om ursäkt innan idag och personen fattade inte riktigt vad jag menade med smset så hen släppte det. Skönt!
Men jag har fortfarande dåligt samvete för att jag lät hen tro jag var sur på henom.

kl

Är irriterad på Facebook. Varför existerar det ens?!

Ja, efter att ha fått ägna gårdagskvällen åt att hitta akut boende så har vi nu kommit iväg. Passerar strax Hässleholm så har kommit en bra bit! :)

*KL*

... på min menskopp. Jävla skituppfinning. Alternativt jävla skitkropp som inte samarbetar.

kl

På att jag tydligen är så förtjust i den där manspersonen att jag tydligen drömmer långa drömmar hela nätterna (eller nätter och nätter, jag la mig 5 och vaknade nu) som bara centrerar runt honom.
Jösses. Hjärnan lilla, ta det lugnt nu, annars kommer fallet till jorden bli så jävligt mycket mer smärtsamt om jag bara har misstolkat allt.

Det var jättekul! Känns som att jag fått en hel extrafamilj och det känns så himla bra!

Åhh, vad härligt!
love.gif

kl

Irriterad på ena katten som promt ska krypa ner i en korg under bordet. Korgen är seriöst mindre än en skolåda och han SKA i. Jisses så han bökar och jag får springa fram och tillbaka för att skjuta in lådan under bordet igen. Håhåjaja.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 896
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 962
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama