Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Men gud så obehagligt! Jag håller alla tummar för dig och din hälsa och att de får arslet ur vagnen på måndag!

kl

På att det ska vara så JÄVLA svårt att hitta någon som vill åka till Oslo. Det är inte det att jag inte förstår varför mina vänner inte vill lägga typ 1500-2000 på att med kort varsel dra på en spelning med ett band de inte lyssnar på, men ändå.

+ Youtubes nya konton med Google+, eller hur det är, som jag inte fattar någonting av. När jag loggar in får jag välja på SEX olika nya kanalnamn + ny kanal för, tja, min kanal, och jag bara... jag vill ha kvar det kanalnamn och de videor och den sida jag har nu. Varför fan går inte det och vad ÄR det här för påfund?

Senast ändrad:

kl

Är irriterad över att jag bara får ta mina sömntabletter varannan dag, vilket gör att jag inte kan sova inatt..

Då jag också kommer från en "propp-släkt" (har själv haft misstänkta blodproppar i lungorna som 17-åring och min mamma dog just av proppar i lungorna) blir jag lite nyfiken på vad det är för livsstilsplanering du talar om? Förutom att hålla en hygglig allmän hälsa och undvika vissa hormoner och mediciner - och hoppas på det bästa - vad kan man göra?

kl

Inte irriterad, men förvirrad över att Stormkast bytt namn!

Är också irriterad på att jag måste på toa men jag är för lat:p

KL

Lite snåles på att svärisarna inte har värmen på knappt.
Alltid svinkallt hos dem.

kl

Irriterad på att en vän fått för sig att jag ser honom som mer än vän, genom att läsa min blogg. Jag har varit kär i honom förut, absolut. Nu är jag inte det och är för en gångs skull lugn med känslorna. DÅ händer det här??
Så allt känns plötsligt väldigt off och awkward, och jag får inget svar på det jag skrivit till honom angåede att det inte stämmer och att jag vill veta varför han fått för sig detta. Hgndnfgd.

Nu ska jag ha mer kaffe!

kl

Min sträckning har blivit bättre men nu irriterar jag mig istället på att jag alltid överanvänder och upprepar ord.

Jag har perioder av att hänga upp mig på uttryck och slänga in dem så ofta jag kan, oftast omedvetet. Det är först när jag läser en stund efteråt som jag upptäcker hur fruktansvärt irriterande och onödiga upprepningar jag gör. Särskilt jobbigt när jag redan skickat ett meddelande/mail/inlägg/whatever och det är för sent att ändra.

Inte irriterad, men förvirrad över att Stormkast bytt namn!

Haha, förlåt för orsakad förvirring! Jag hade egentligen tänkt byta avatar också (eftersom det är fruktansvärt corny att karaktären på avataren heter just Riley, vilket jag överhuvudtaget inte tänkte på där och då), men jag insåg att förvirringen kanske skulle bli lite för stor då.

Lightzone:

3u5cow.jpg

Jag är irriterad på att den ångest och sorg jag försöker dölja dagtid inte någonsin försvinner. Jag kommer aldrig må bra, utan bara göra mitt bästa för att orka leva ändå, för andras skull. Känns sådär.

kl

På att jag är en av två personer i hela världen som inte fick ett körkort i present av familj och släkt när jag fyllde 18. Mvh så jävla trött på att ständigt behöva springa till bussar och förstöra både smink och kläder pga. svett. Det är fan inte rättvist att jag ska behöva avsätta två timmar för bussbyten och annat för att åka enkel väg en sträcka som det tar normala människor en timme att åka fram och tillbaka.

Hundra % perfekt bild ja.
Haha herregud jag blir så trött. Nu har vi pratat iaf och han bara "ja jag övertolkade väl" You don't fucking saaaaay..?! :meh:

kl

På att jag blivit så jävla osjälvständig.
Saknar tiden då jag utan att tänka drog runt i Norden och Europa själv på konserter och tyckte det var det bästa som fanns, kände mig fri och lycklig och tyckte tvärtom det var jobbigt med sällskap. Numer får jag ångest av att göra något på egen hand och klarar verkligen inte av det. Varföööör.

Så har jag också börjat känna på senaste, eller snarare "jag borde inte gilla den här ensamheten". Vad fan är det för tanke liksom? :rage:

*KL*

min kropp. Herregud jag är 20 år. En 20 år gammal kropp ska inte ha så här mycket fel. Kan jag få en ny, tack.

Knapp.

På att nästa vecka inte går ihop för mig pga andras planering. Och för att jag pga det ser ut som världens egoistiska latmask då jag tvingas be andra att göra mitt jobb. Ångest! Hatar när det blir så här!!!

KL

Min jäkla nacke!
Får ont i nacken som fasen vilket ger en grym huvudvärk och trötthet.
Stod och nickade till på busshållplatsen idag, omöjligt att hålla ögonen öppna. Hur fan lyckas man somna ståendes?! Satte mig på bänken istället och somnade där, hoppas ingen såg mig :o
Vaknade till när min buss kom.

kl

På föraren till denna buss, som prompt ska hälsa alla välkomna och berätta om bälten och toaletten och gratis tidningar och WiFi och att det är förbjudet att ha bagage i gången och vid dörrarna, efter VARJE hållplats. På engelska OCH svenska. Med 20 sekunders paus mellan varje mening.
Jag åker Stockholm - Oslo.......

Knapp

Irriterad... förbannad är nog mer rätt. På min kära far som är så vek och hans jäklar flickvän som börjar grina så fort något går henne emot. att ingen av dem kan kommunicera med omvärlden får väl anses vara pricken över i... :banghead:

Att mitt liv är så förbannat misslyckat. :meh:
Måste det vara så vansinnigt svårt att få ett jäkla jobb? Kan inte jag få ha lite tur och medgångar också för en gångs skull?

Usch, håller tummarna för att din lycka vänder!

kl

På vuxna snubbar som beter sig som 15-åringar.
Herregud, var gärna avig mot mig, det är väl vi som har den knepiga relationen, men var fan inte ansträngt trevlig mot MIG och bete dig istället som en douche mot mina vänner som aldrig någonsin varit inblandade. Vad i helvete var grejen med det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 896
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 962
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama