Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

irriterad på att min vän behandlar mig nedvärderande och hon är sååå viktig hela tiden, suck

kl

Irriterad på att det känns som att jag sträckt/överansträngt varenda muskel vid bröstkorgen och kanske ordnat en spricka i ett revben. Eller något.
6 veckor med hostan idag. WOO.

kl

På folk som verkligen inte ens försöker stava. Skriv inte till mig. Sluta. Försvinn.
Och folk ba' "MEN DYSLEXI?!". Och nej. Någon som skriver "hej :DD ja heter Idiotiskjävlatomte faan va najs du va asså :D:D:D" lider INTE av dyslexi. Bara någon form av allvarlig hjärnskada.

Gurgel.

kl

På folk som verkligen inte ens försöker stava. Skriv inte till mig. Sluta. Försvinn.
Och folk ba' "MEN DYSLEXI?!". Och nej. Någon som skriver "hej :DD ja heter Idiotiskjävlatomte faan va najs du va asså :D:D:D" lider INTE av dyslexi. Bara någon form av allvarlig hjärnskada.

Gurgel.

Jag tror att personen i fråga kan lida av idiotskitjävlatomte-syndrom :D :D

*KL*

Jag är irriterad på mina "klass""kompisar" som beter sig om om de går i 7an.
Och på mig själv som var dum nog att tro att folk skulle bete sig som vuxna människor på universitetet. Jävla supar-stuga.

kl

JÄVLIGT irriterad på att mitt nya, ekologiska, dyra balsam med stulet på badhuset idag!:cry: Hormonerna gjorde att jag började gråta!:rofl::o

Jag känner igen det där... Hamnade i en klass där flera kom direkt från gymnasiet och aldrig hade bott själv, gissa vad det resulterade i? Ändlösa fyllor där man fick ringa och väcka personerna flera dagar i veckan för att de skulle släpa sig till basgruppsmöten, irriterande värre!

Häromdagen fick jag höra meningen jag hoppats att jag aldrig skulle behövt höra: "Men vi kan ju inte slösa bort en ledig dag på att vara nyktra." :banghead:

*KL*

PMS. Behöver jag utveckla?

Det är märkligt det där, att en del personer inte klarar av att umgås nyktra.

Kl
Irriterad på att jag är så satans chokladsugen.
Var så himla hälsosam i somras, men nu har det fallerat totalt.

*KL*

Min jävla kropp. Alltid ska det göra ont någonstans. Just nu kan jag typ inte röra ena armen pga fantastisk smärta i skuldran. GÅ OCH DÖ, kroppen.

Och på mig själv som var dum nog att tro att folk skulle bete sig som vuxna människor på universitetet. Jävla supar-stuga.

Japp, det misstaget har jag också begått. Jag var även dum nog att tro att folk i alla fall skulle ha utvecklats lite och mognat lite från första året till tredje året. Hur kunde jag vara så naiv? Självklart har de inte mognat ett enda dugg! Boys will be boys...:meh:

KL

Tittar på Heartland på horse1, stör mig på att alla är så jäkla klantiga.
Om man har en handhäst som är rädd för vatten, varför envisas man då med att rida över en ström fors?

Stör mig på nöten som tycker det är jättekul att stå och gasa med en motorcykel utanför, för vi har ju inte alls småbarn som sover:banghead:

Senast ändrad:

Kl
Just nu är jag väldigt less på mini som bara skulle upp, helt utan uppenbar anledning, precis när jag tänkte lägga mig. Sedan vägrar han såklart att somna om, istället sitter han och kastar sig i sängen så det låter som den ska åka genom väggen. Enda gången han åtminstone ligger ner 1sek
är när jag sitter bredvid. Vanligtvis kan man lägga sig och han somnar, men inte nu. Men när sambon går upp med honom, då jäklar sover han.

Naturligtvis lyckades jag trampa på glasögonen också så dem är helt sneda.
Grattis, jävligt mycket grattis....

KL på att jag just fick mensvärk, sitter på jobbet och det finns inga smärtstillande. Skönt :cautious:

Nej vad jobbigt, mensvärk är ett elände.

Fick hem min jacka idag, först är det världens längsta leveranstid.
Sedan när man äntligen får den är den trång över axlarna, men rymlig i övrigt så en str större blir snarare för stor. Så vet inte om jag ska skicka tillbaka den eller inte. Den är väldigt varm, men vill ju ändå kunna ha en tjockare tröja under.

kl

Jag är irriterad på mig själv och mitt beteende. Lär bli frisk. Vill bara ge upp nu.

knapp

Sitter och muttrar över att Aktuellt tog flera minuter i anspråk för att diskutera ett twitter-gräl mellan Miley Cirus och Sinead O'Connor.... Fanns det verkligen ingenting viktigare att rapportera idag?!?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 909
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 962
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama