Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl
Folk som hävdar att "jamen här i gruppen är alla välkomna, jajemen, ingen är utanför!" och sedan anstränger sig för att få personer som de inte gillar att vantrivas så de lämnar "frivilligt". Usch och fy fan.

*kl*

Just nu är jag irriterad bortom alla gränser över att jag just tappade en fyllning. Förbannade tandjävel!

kl

På detta, som Lightzone precis delgav mig.

Studiecirkel: Kvinnligt Skapande.
Vi jobbar i en trivsam gemenskap med textil och sömnad m.m. För kvinnor i alla åldrar. Inga förkunskaper krävs, alla jobbar i sin egen takt i lugn och ro.

Jag skiter normalt högtidligt i allt vad genus heter, men det här var tillräckligt för att få även mig att reagera. Har nu varit på dåligt humör i en kvart. Vad fan. Manligt Skapande med bilmeck, öl och fotboll och Bögigt Skapande med glitterkläder och schlager, någon?

KL

Just nu är jag galet irriterad på min bank som tydligen har helt sjuka jävla öppettider. De stänger kl. 15 alla jävla dagar (utom torsdagar, men torsdag är för sent för mig). Om man råkar ha ett jobb med så fruktansvärt obekväma arbetstider som kl 7-16 - när fan ska man ha möjlighet att ta sig dit då? :banghead:

På att jag har haft UVI i tre veckor.
På att jag varit förkyld i två veckor.
På att jag haft feber på 39 grader och över i två dygn nu.
På att det gör så jävla ont i hela kroppen.
På att det gör så jävla ont i fittan att jag börjar tro att jag föder ett gravt överviktigt barn.
På att det trycker i huvudet och ringer i öronen.
På att näsan är igentäppt och halsen slemmig och jag kan inte hosta eller snyta mig för att det känns som om någon kör in en kniv i halsen då.
På att jag ser ut som jävla Melissa McCarthy för att jag alltid sväller när jag blir sjuk, käklinjen och hakan och överarmarna ba' *fluff*. VARFÖR.

JAG ÄR IRRITERAD.
Mvh Stormkast som ska ta Ibumetin nummer tolv för dagen och lägga ispåse på pannan och sova. Som jag redan gjort i typ 16 timmar det senaste dygnet.

*kl

Jag är irriterad på leopardmönster. Det är så jävla fult och alla företag envisas med att dekorera sina kläder, askar, insidor av produkter osv med det. Gaaaaaah.

Jag är irriterad på mig själv, för att jag är nervös över att snart få ett samtal om att min soffgrupp är här och att jag ska få den uppburen, känner mig typ jobbig. :D

kl

På att jag inte har gulasch. Så jävla sugen på riktig ungersk gulasch. Buhu.

Nu ska ju inte jag komma här och klaga när du verkar ha ett riktigt helvete. Men vafan, jag klagar ändå: ( :D )

Jag är irriterad på att jag har så satans ont i min vänstra äggstock (mycket precist). Satt på gynakuten idag i 5 timmar efter kvällen och natten igår där jag låg gråtandes i fosterställning i soffan och förbannade kvinnokroppen. Men fick iallafall reda på att det var en godartad cysta och inget farligt vilket iofs är något att vara glad för. Men är ändå irriterad för det gör så ont. Snart kommer dock min sambo med chips, glass och julmust vilket borde göra mig lite gladare. Heja heja tröstätande!

*kl

På mig själv. Jag skriver så jäkla kass! Har inte gått i skolan på ett par månader och kan numera tydligen inte formulera en grammatiskt korrekt mening. Känner mig dålig :banghead:

Just nu är jag irriterad på T. Min mors exman. Så jävla efterbliven. AAAAAAHHHH. Hoppas han försvinner. Spårlöst. Någonstans. Vartsomhelst som inte är här. Jävlaidiotcpasfanskap.

KL

Stör mig på att det är så satans överdrivet jävla svårt att få ett jobb!
Hur svårt ska det vara liksom

Jag har också problem med det (upprepande) det som hjälper är p-piller, nu får jag dem någon gång i kvartalet istället för varje månad.

Tillägg: Ej minipiller, utan "riktiga" t.ex. yasmine

Senast ändrad:

Jag irriterar mig på min spricka i lilltån som fortfarande gör ont, att jag är förkyld pga att min chef satt mig att måla tak utvändigt och att en av mina favorit kollegor slutade idag (fast det sista gör mig väl mer deppig egentligen).

kl

Just nu är jag irriterad på att jag inte har någon konservöppnare! Så irriterande när man upptäcker det när man tänkt öppna en konserv :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 915
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 967
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama