Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Kan det bli viktigare än det menar du? Alla måste väl få veta vad kändisar bråkar om?

Irriterad på magsjuka. Mår lite bättre idag, men kan fortfarande inte äta, huvudet känns som en punkterad ballong och halsen svider efter all galla..
Blä blä blä. Blä.

åh fy, krya på dig!

Irriterad över att inte kunna vara anonym längre under mitt förra konto så nu har jag ett nytt. och irriterad på att jag är jättehungrig men inte har något gott att äta här hemma. :(

Senast ändrad:

knapp

Sitter och muttrar över att Aktuellt tog flera minuter i anspråk för att diskutera ett twitter-gräl mellan Miley Cirus och Sinead O'Connor.... Fanns det verkligen ingenting viktigare att rapportera idag?!?

Klart det gör!

Kanye.png

Irriterad på att jag återigen glömde ta med mina tuschpennor hem. De hade varit jävligt bra att ha nu.

Jag hittar inte mitt cykellyse. Måste ha det om jag ska cykla i kväll. Vill inte gå 11 km extra i stallskorna.

kl

På att jag håller på att dö av svartsjuka över att någon brud med kolstreck till ögonbryn, och som inte kan stava, flirtar med mitt ragg på FB.

Jag har absolut ingen rätt att vara sotis eftersom det är jag som sagt att jag inte vill ha ett förhållande just nu utan är nöjd med att bara vara, tja, ragg, och dessutom är jag 250 gånger värre när det kommer till att älska att få uppmärksamhet från så många som möjligt av det motatta könet. MEN ÄNDÅ.
Wäh wäh.

"ELINE WTF?!"
Sedan insåg jag att... det nog inte är det, eh.

Sjukt jävla irriterad på min hicka.

Sjunker han någon gång så lågt som att ens tycka att hon är söt, ska jag personligen bekosta en ögonoperation åt honom ihop med lobotomi. (Men han skrattade i fem minuter åt min SCP-modd, så jag gissar att jag är rätt trygg!)

kl

Irriterad på min förbannat fula tapet i sovrummet och sängstommen... jag vill ha ut skiten men hur lätt är det när man inte har verktyg till att plocka isär den med. Blöh.

KL

Irriterad på att min minst sagt handikappande huvudvärk som jag haft de senaste dagarna inte vill försvinna. Jag har haft kronisk huvudvärk länge, lite lätt sådan där som alltid ligger och gnager men som jag är så van vid att jag inte tänker på den.

Sedan i måndags har den ökat markant i styrka och jag har i princip varit sängliggande. Kan inte göra någonting - inte ens stå eller sitta rakt upp och ned. Det som gör minst ont är att ligga ned/sova och försöka slappna av i varenda muskel. Mamma trodde att det kunde vara musklerna, så jag åkte till henne idag och fick bada i en timme i varmt vatten för att sedan få alla muskler i nacke, axlar och rygg genomkörda. Huvudvärken släppte tillfälligt - men det kan lika väl ha berott på att jag ju låg ned. Och när jag ligger ned är det bättre och då känns det inte jättemycket under en stund efter. Men nu är det tillbaka med full styrka igen och bara av att röra ögonen gör att jag vill gråta av smärta. Känns som om någon fyllt upp hela hjärnan till bristningsgränsen med vatten eller något. Fy fan :arghh:

Så i morgon ska jag ringa vårdcentralen, det här är outhärdligt. Jag klarar ju inte av att göra någonting :(

Kraftig huvudvärk kan ju vara tecken på tex hjärnhinneinflammation som är ett mkt akut läge, så sök hjälp absolut! :)

Ja, det skumma är ju att jag inte har feber, inte mår illa (eller ja, jag har mått illa då och då de senaste dagarna men det har jag kopplat ihop med det jag ätit...), det är ingen blixtrande värk (som jag förstått att det är vid migrän) utan mer tryckande.. Som om man fyller upp en ballong till bristningsgränsen med vatten. Däremot har jag märkt att jag fått yrsel när jag reser mig, för en vecka sedan var den så kraftig att jag ramlade :crazy: men då hade jag ju ingen kraftig huvudvärk... Det är liksom centrerat till huvudet, förutom detaljen att jag är något så infernaliskt trött.

Men ja, det blir att ringa vc i morgon!

Hur går det för dig? Håller tummarna att de hittar vad det är.

Kl
Irriterad på personen jag pratade med igår.

Person: Jag har börjat jobba politiskt.
Jag: jaha, i vilket parti?
P:SD
Jag: O_o
P: ja jag är ju inte rasist öhvt, men ( osv med massa kassa argument)
:banghead: :banghead:

Nej nej inte rasist, du stödjer bara ett rasistiskt parti. Pucko!

kl

Är irriterad på mig själv och mina val. Jag gör så dumma saker för tillfället att jag inte borde lämna huset.

Hur går det för dig? Håller tummarna att de hittar vad det är.

Kl
Irriterad på personen jag pratade med igår.

Person: Jag har börjat jobba politiskt.
Jag: jaha, i vilket parti?
P:SD
Jag: O_o
P: ja jag är ju inte rasist öhvt, men ( osv med massa kassa argument)
:banghead: :banghead:

Nej nej inte rasist, du stödjer bara ett rasistiskt parti. Pucko!

Jag har en irritation på liknande tema.

Person har varit på nåt slags event och träffat Martin Schibbye
Jag: uttrycker min irritation och ledsamhet över att det kan hända sådana saker (att journalister hamnar i fänglese)
Person: men de behöver ju inte åka till sådana länder där det finns problem
Jag: O_o Du vet att de är journalister och att deras JOBB är att rapportera från platser där det finns problem va?
Person: Men vi i Sverige behöver väl inte veta vad som händer i världen, det är väl deras problem.

:banghead: :banghead: :rage:

Kl
På idioter till föräldrar som låter två små barn vara ute ensamma med två hundar. Det slutar med att den ena kommer lös och hoppar på min hund. Jag är också irriterad på att jag inte vet vart de bor för de förtjänar en utskällning.

Jag glömde bort att ringa VC :banghead:

Har lite mindre huvudvärk idag. Ska försöka detoxa från sockerbomben som drabbat mig senaste veckan och se om det är boven i dramat, släpper det inte då ska jag ta kontakt med VC. Så är det inte bättre nästa måndag ringer jag! Måste ändå ta kontakt med dem då pga en knöl i bakhuvudet som växt, samt ett födelsemärke på halsen som mamma tycker har blivit större...

Men åh, hur mycket oflyt kan man ha? Jag håller tummarna för dig!

kl

På män. Män. MÄN. Och åter män. Särskilt de som skickar dubbla signaler och är hot and cold. Men män i allmänhet.
Och på mig själv som tillåter dem att dra så mycket energi.

Fan, det skulle ha varit den gamla goda tiden när man var jättefet och utfryst och typ blev ihop med vem som helst bara för att slippa vara ensam. För jag klarar uppenbarligen inte ansvaret med att dejta och hantera känslor och tänka rationellt och bestämma mig för vem av de tre, möjligen fyra kavaljererna jag vill satsa på, och herregud, jag känner mig som en äcklig falsk slampa.

Jag behöver ett gäng katter och ett ödetorp så jag slipper ha detta i mitt liv alltså.

Senast ändrad:

kl

Så fruktansvärt irriterad på den irriterande tjejen i det irriterande kassa Never Ever (try this at home). :yuck:

Fan, det skulle ha varit den gamla goda tiden när man var jättefet och utfryst och typ blev ihop med vem som helst bara för att slippa vara ensam.

:rofl: Sorry att jag skrattar, men jag skrattar just för att du kan INTE ha varit jättefet på den "gamla goda tiden".
Aaaah Stormkast, vilka skratt du gett mig så många gånger!:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 909
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 962
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama