Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

ÄR fest med exakt samma folk nästa helg oxå vilket jag informerade om och att då är jag ledig så då kan vi vara ute hur länge vi vill men de dög inte han skulle ut exakt nu, finns det killar som INTE gör precis som deras killkompisar säger?

Tråkigt att han säger en sak men gör en annan, vad säger han om du "konfronterar" honom?

Ang. din fråga kan jag med säkerhet svara: ja, det finns killar som inte gör precis som deras killkompisar säger, min sambo är en av dem. Inte för att det är så mycket tröst för dig.

Vet dock hur du känner, då jag har själv varit i din situation, och roligare kan man ha. Hoppas du fick sova och att du mår lite bättre idag! :)

*kl*

Min magkatarr. Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket den löper amok för tillfället, och jag orkar inte med att ständigt ha ont och känna mig som en ballong.

Om jag konfronterar han så är det typ "Jamen jag har ju knappt varit hemma på senaste p.g.a. jobbet och då har jag ju BARA varit med dig" senaste

Var hemma ett halvt dygn - festade med samma vänner en stund tills jag kom hem från jobbet och då låg han och sov
Förra helgen - jag jobbade natt = vi kunde ju inte direkt "umgås" eftersom jag sov bort halva dagen och var borta hela natten.

kl

Att vi inte har något vatten hemma. Jag är nog den enda som önskar att det ska vräka ner regn i några veckor nu så att vår brunn kan fyllas på :p

KL

På att jag inte för mitt liv kan få reda på ifall gymmet har öppet idag eller ej. Det enda jag kan hitta på deras hemsida är att det är stängt på söndagar sommartid, men det står inte vad som räknas till sommartid, och inga andra öppningstider anges. Och någon telefon har jag inte, så jag kan inte ringa och fråga! :meh:

KL
Jag är irriterad på att det ska vara så jäkla svårt för mig att ta tag i städandet och disken :p

kl

Att vara sjuk. Så. FRUKTANSVÄRT. Trött.
Det hade varit trevligt att få sova en hel natt snart utan entimmes hostattacker och igentäppt näsa, och för den delen att kunna gå uppför en trappa med typ 10 steg utan att bli svettig och svimfärdig.
Wäääähhhh.

kl
På att när jag ska boka en biljett torsby-arlanda kostar den först 425 kr, tyvärr avbryter jag bokningen och när jag ska göra om den då kostar exakt samma biljett nästan dubbelt så mycket, vad f-n :rage:

*kl*

Just nu funderar jag på att lägga ut en femhundring på en begriplig bok istället för att fortsätta försöka begripa en obegriplig bok.

kl

Att vara sjuk. Så. FRUKTANSVÄRT. Trött.
Det hade varit trevligt att få sova en hel natt snart utan entimmes hostattacker och igentäppt näsa, och för den delen att kunna gå uppför en trappa med typ 10 steg utan att bli svettig och svimfärdig.
Wäääähhhh.

Oooooch var precis tvungen att ramla av bussen, kräkas och kollapsa på trottoaren eftersom det började trycka så mycket i huvudet att jag svimmade i bussätet.

RÖVKROPP.

Usch jag lider med dig!

Själv är jag också görless på min kropp just nu. Idag överraskade den mig med en sjuhelsikes öroninflammation :mad:

Nåväl, i natt ska jag sova. Har drogat ner mig med smärtstillande, nässpray och coccilana. Sen blir det att ringa vårdcentralen imorgonbitti.

Åh fy fan, öroninflammation som är så vidrigt! Hoppas VC har någon mirakelkur.
Jag ska nog också pallra mig dit imorgon faktiskt, känns inte helt okej att vara däckad i över en vecka av en vanlig förkylning.

Ta dig till VC! Så där kan man ju inte ha det :banghead: Min drog-cocktail verkar ha gett lite effekt iallafall, har inte längre riktigt samma behov av att skära av örat.

Hoppas verkligen att du mår bättre snart!

Usch jag lider med dig!

Själv är jag också görless på min kropp just nu. Idag överraskade den mig med en sjuhelsikes öroninflammation :mad:

Nåväl, i natt ska jag sova. Har drogat ner mig med smärtstillande, nässpray och coccilana. Sen blir det att ringa vårdcentralen imorgonbitti.

Hade alltid öroninflammation som liten och då tog mamma och pressade vitlök och tror hon hade nån olja på oxå i ett papper som hon klistrade på örat! Vad jag minns så funkade det även om man inte luktar sådär jättegott! :yuck:

KL

Oxå sjuk, gick ju hem i lördags med världens magsmärta typ satt ihopvikt och kallsvettades på jobbet och då jag var tvungen att röra mig så visste jag inte om jag behövde på toa eller behövde spy typ, sov en stund, blev lite bättre, men fick istället huvudvärk, frossa och yrsel som har hållt i sig till idag iallafall, sov en stund på soffan nu ikväll och vaknade med magont igen oxå!

Senast ändrad:

Okej, jag är fan inte helt oirriterad över läkarens förslag "spola bihålorna". Jag vet inte hur man gör det, och jag vill med all säkerhet inte veta, men jag tänker knarka min antibiotika och missbruka min nässpray och se till att det hjälper via placebo om inte annat.

Mvh litar inte på några behandlingar som innebär något annat än medicin efter att jag fick blodkärl i näsan brända när jag var typ fem, ihop med orden "det kommer inte kännas någonting, sitt bara still". Mvh har aldrig upplevt en värre smärta i hela mitt liv, och då har jag ändå svimmat av mensvärk.

Aldrig spolat bihålorna själv, men har bekanta som gjort det och de har varit jättenöjda. Lite olustigt just när man gör det kanske, men det har hjälpt väldigt bra.

Nej det där att det inte känns något att bränna blodkärlen. HA HA HA.
Efter att ha storgråtit och blött konstant ur den de brände i 20min kan man säga att den andra näsborren har gott fått fortsätta blöda näsblod som den vill sen dess.

Och jag sällar mig till kören om att vara trött på att vara sjuk. Fuck all.
Vårdcentralen imorgon. Måste. Måste kunna börja jobba.

Det är just det "lilla" "olustiga" när man gör det som gör att jag vägrar, för jag vet att det kommer kännas av bara satan.
Och ja, Lightzone, det där är ren sadism. "Det känns inte". Lol.

kl

Irriterad på att jag är sämre igen. Huvudvärk och feber. Dessutom nu haft UVI i två veckor, plus att det (äckelvarning) runnit koagulerat blod ur mig i snart en vecka. Vad i helvete, kroppen?

Även på att folk inte kan läsa.

Min annons: Blabla pris blabla
Retard: Pris (nej, inget frågetecken)
Jag: Har du läst annonsen?
Retard: Ser inget pris
Så då blev jag lite tjurig och skickade den här.

image-3.jpg

Han svarade inte mer. Fattar inget.

Mvh skulle på allvar hellre leva på bidrag än arbeta med service eller kundtjänst. Jag skulle ju oavsett få kicken inom en vecka eftersom jag skulle lyckas vara medvetet elak mot någon mindre förstående.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 916
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 967
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama