Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

De andra två? Prova de andra 8-9...

Ah, det lät av någon anledning som om du beskrev två stycken när du skrev om vad de gjorde. Fast jag förstår nog inte riktigt? Menar du att alla andra, då 8-9 stycken, umgås aktivt hela tiden i stallet och att ni andra två aldrig "får" vara med? Men om ni två är där också, vad händer då? Eller blir det aldrig så, att ni också är där när de andra är i stallet? Det känns ju som om man skulle hamna i ett stall på ungefär samma tider som de flesta andra, om man står i ett stall där folk i allmänhet jobbar/går i skola på dagarna. Men som sagt, antingen får ni nog försöka bjuda in er själva eller hitta på egna aktiviteter tillsammans!

Fy vad trist när det blir sådär. Utfrysning tycker jag nästan kan vara värre än öppen mobbning.

kl

Apropå gubbjäveln på bussen RÅKADE jag snubbla, trampa honom på foten och samtidigt sparka till honom på smalbenet när jag skulle kliva av. Oopsie. Jag är så klumpig. :( Han kan väl i alla fall vara glad att det inte var hans tydligen överdimensionerade pung som råkade illa ut, jobbigt att inte längre ha skäl till att sitta med benen en meter från varann.

Drygt med folk som brer ut sig sådär.

Är allmänt less just nu, om nu folk inte vill umgås kan de väl vara ärliga nog och säga det åtminstone, inte bara ignorera mig eller skylla på allt möjligt. Känner mig som världens tråkigaste människa just nu :(

Åh det där är så drygt. Minns när en kille bredde ut sig som FAN bredvid mig på bion en gång, så jag fick tränga upp mig i ett hörn och sitta med ena benet över det andra för att få plats. Kunde inte röra mig alls :banghead:

Tillägga kan jag ju att jag var ca 14 år vid tillfället, och killen runt 22, så det är ju inte precis så att första impulsen blir att säga ifrån:yuck:

Menar du att alla andra, då 8-9 stycken, umgås aktivt hela tiden i stallet och att ni andra två aldrig "får" vara med? Men om ni två är där också, vad händer då?

Inte gör de alltid det, men ofta. Exempel på hur det kan utspela sig:
Jag kommer till stallet. 7 personer sitter utanför och äter bullar. "Hej" är det som sägs. Jag går in i stallet och börjar mocka. Kort därefter hör jag utifrån fikabordet "Heeeej Emma, kom och fika, vi har jättegoda bullar!"

Eller kanske att många är i stallet och det är lite olika aktiviteter, några borstar, några mockar, någon sadlar. Jag också. De andra blir färdiga samtidigt, kanske väntar in någon, samtidigt som jag också är i princip klar. Men innan jag hunnit tränsa tar de alla ut hästarna, sitter upp, och rider iväg. Utan ett ord till mig. Så det är ju ganska uppenbart och det är det som är så irriterande!

Den andra tjejen som är "utanför" och jag är inte så ofta där på samma tider.

Sen säger jag inte att mitt liv står och faller med det här, men det är (som trådrubriken anger) vad jag är irriterad på just nu :p

KL

Irriterad på att jag är så jävla klantig.
Lyckades slå in fel pinkod så simkortet låste sig. Är ju bra om man slår in koden som är till mob, inte den som är till bankdosan :banghead: Klantarsel!
Men hittade pukkoden så det löste sig, men ändå bra början på dagen :banghead:

Inte snällt :mad:! Beroende på hur mycket det hade stört mig, hade jag nog övervägt att byta stall faktiskt.

Jag letar redan annat stall, inte huvudsakligen pga det, men det är iallafall med på listan över orsaker till varför jag vill byta.

Är så jävla irriterad på denna äckliga värme, torka, insekter och sol! :yuck::banghead:
Jag vill ha höst, NU!!!

Och på antagning som sköt upp andra antagningsbeskedet från 2:a till 6:e Aug! :nailbiting:

Och är jävligt irriterad över mina mens symtom som på gått i flera dagar, magen känns svullen, ont i magen och rygg men mens fanskapet bara vägrar att komma! :wtf:

Åh det där är så drygt. Minns när en kille bredde ut sig som FAN bredvid mig på bion en gång, så jag fick tränga upp mig i ett hörn och sitta med ena benet över det andra för att få plats. Kunde inte röra mig alls :banghead:

Tillägga kan jag ju att jag var ca 14 år vid tillfället, och killen runt 22, så det är ju inte precis så att första impulsen blir att säga ifrån:yuck:
Ja, jag hatar det. Dels män med gigantiska pungar och en badboll under vardera arm, men också folk som tycker det är en lysande idé att lägga sig på två säten även när tåget/bussen/whatever är fullt. Dööööö.

Och nä, jag är 24 och säger inte heller jättegärna ifrån när fienden råkar vara en mycket stor bastant man i 40-årsåldern som har ett hårt utseende och säkert väger dubbelt så mycket än jag.

Kl

Är irriterad (som ett finare ord) på min förbannade ångest och allt där till... :yuck:

+ Wysiwyg, den funkar, tack och lov! :)

kl
På mig själv, för att min första impuls när jag mötte en sliten, främmande karl i trapphuset var "flyyy!". Jag tror att han märkte det, för när jag försökte få ut nyckeln ur nyckelhålet(......) tog han sig tid att hälsa och upplysa mig om att han är min granne. Stupid. :banghead:
(Brukar inte döma folk efter en blick, men jag drömde inatt att jag blev våldtagen och mördad här utanför lägenheten. Är förövrigt en aning irriterad på det också, har varit skärrad hela dagen. Jävla hjärna. Stackars granne.)

KL
På företag som söker Junior blabla, men vill ha någon med minst ett års erfarenhet. Hur ska jag kunna ta mig ut på arbetsmarknaden när man inte en kan få juniortjänster?

Det ska jag. För jag har inte läst tre år på universitet för att vara arbetslös.;)

Rätt tänkt!

Denna kanske kan inspirera lite:

enhanced-buzz-14842-1362086751-7.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 944
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 972
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama