W

western_gus

är det någon som ska till jultorp i år? någon som har varit där? funderar på att åka dit någon gång så det skulle vara kul att höra vad ni som har varit där tycker om det :)
(okej den här tråden ska nog inte ligga här)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Jultorp

Ska antagligen dit efter sommaren om allt går som planerat.
Kommer säkert vara jätte roligt.

Har varit på Long Valley därimot ;) skitkul!

Glömde säga det att en kompis till mig var där. Hon varna mig och sa - åker du en gång, så kommer du garanterat åka dit igen!
Det ska tydligen vara massa GOD mat o bra service, och att dom typ rider, äter, rider, äter ungefär =) låter ju som ett drömställe, haha :p

Var där för några sommrar sedan, JÄTTEKUL! 11 timmars ridning på tre dagar, härlig stämning, jättegod mat, mysig miljö... Rekomenderas!

Lite mer exakt var finns det?
Har sett annons i hästfocus..

Lite mer exakt var finns det?
Har sett annons i hästfocus..

Jag var där helgen efter påsk i år och jag ska ditt i höst om pengar jobb och allt sånt vill det...

det var jätte kul men svårare än jag trodde...

man har lite teori om sadeln och bett och sånt... på mogronen red vi i ridhuset och efter lunchen red vi ute... sissta dagen red vi ut... man äter amrekansk mat... jätte gott...

jag kan bara såga åk dit...

vill du veta något mer så säg till...

har lite bilder som kommer up snart...

Länka kanske? :P
men vilket landskap finns det i? Jag har ingen aning, för mig kan det like gärna ligga nånstans i USA...:angel:

De annonserna ska man väl ta med en nypa salt. Det är inte speciellt faktamässig det som står där. (där de pratar om utrustning)

Liknande trådar

Samhälle Jag funderar på att åka till Arninge en söndag (från Nyköping), när jag åker dit tidigt på morgonen (7-8-tiden) så är nog trafiken rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 738
Senast: Mia_R
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
338
Senast: CaisaCax
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
8 9 10
Svar
198
· Visningar
5 619
Senast: Angel
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
334
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023