Julklappar till barnen, vilken summa per barn är rimligt?

Sv: Julklappar till barnen, vilken summa per barn är rimligt?

Vi firar med ungefär 13 personer, varav 2-3 barn. Till de vuxna köper vi mellan 50-100 kr/person. Fast till mina föräldrar köper vi för lite mer. Barnen får för ungefär 100 kr. Vårt eget barn har vi ingen speciell gräns för men det har nog landat på några hundralappar i år tror jag.

Mina får mellan 300 och 500 kr per barn. Har tre st så det räcker rätt bra med den summan. Jag är ensam så det är svårt att ge för mer känner jag.

*kl*

Har ju bara ett barn, så vet inrte hur mycket han kommer att frå. Det vi har råd med helt enkelt.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 287
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 130
Senast: mars
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 221
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Evolve
  • Vi som letar häst II