Julklapp upplevelser för barn

lillsmurfagirl

Trådstartare
hej!

Då barnen (8 och 11)år har allt materiella saker så funderar jah köpa en upplevelse till dom. Dom har noll intresse av hästar. Ska vara antingen i blekinge, småland eller norra skåne. Jag har funderat på gokart (kör vuxna samtidigt som barn?). Men finns det något annat kul?

hej!

Då barnen (8 och 11)år har allt materiella saker så funderar jah köpa en upplevelse till dom. Dom har noll intresse av hästar. Ska vara antingen i blekinge, småland eller norra skåne. Jag har funderat på gokart (kör vuxna samtidigt som barn?). Men finns det något annat kul?
Isaberg brukar vara en höjdarupplevelse.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 308
Senast: Grazing
·
Småbarn Hej! Jag ska på kalas i helgen för min bästa väns 4-åring. Vi har en väldigt bra relation och när jag frågade hans mamma vad han ville...
Svar
19
· Visningar
1 887
Småbarn Är lite fundersam över en grej med min 3.5åring. Det är en härlig kille med mycket fantasi och funderingar, är pratsam, älskar...
2
Svar
30
· Visningar
5 858
Senast: Lipperta
·
Övr. Barn Hur mycket jag än söker runt hittar jag ingen med samma problem som jag. Jag vet inte vad jag ska göra, mina barns far som jag är...
Svar
13
· Visningar
2 800
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama