Julhoppning :0)!!!!!!!!

H

_hottis_

halloo! :bow:
snart e det ju jul!!! å då måste man ju vara med på minst en jul hoppning iaf!! :rofl: vilka klubbar har julhoppning då???? eller var hittar man dom?? :confused: hehe.....det måste väll finnas någon i närheten!? nån som vet?? jag bor i skåne, örkelljunga...puss puss :p

Sv: Julhoppning :0)!!!!!!!!

Hjälper till att putta upp lite... ;)

Haha här på min klubb i Värmland har vi! :D
Du kan ju komma förbi om du har lust :angel:
Nä, seriöst. Du är inte med i nån klubb som ska ha? Har ingen aning om vad det finns för klubbar där du bor, men du kanske kan kolla telefonkatalogen och se om det finns andra klubbar som du kan ringa och fråga?
Tycker också att det är lite av en tradition att va med på julklappshoppningen, men för min del blir det nog inget av i år. Jag har inte kunnat hoppa min pålle på länge (har inte haft möjlighet att åka in till ridhuset), men men, jag får se om det finns någon ridskolehäst jag kan ta! ;)

Vilken klubb i Värmland är det som ska ha ?

ÅSBO hade men de är nästan alltid första helgen i dec med ponny och häst helgen innan...så de är försent nu.. :crazy:

-----------------------

star quality all over my name

våran klubb har julklappshoppning imorgon,med maskerad, tomte som delar ut paket sen brukar det vara luciatåg också men tror inte det är ngt iår.

Dessutom första gången sen -97 som jag inte ska vara med, så det känns litekonstigt.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 164
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 713
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
19 630
Senast: sorbifolia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 092
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama