I Karibien bor det vÀl pirater? De Àr vÀl kompisar med ulvarna tÀnker jag...Jag gillar inte att resa . Men mÄste jag sÄ kanske till nÄgon slags paradisstrand, Karibien lÀr vÀl ha sÄna.
Blacksmithfarm röstar pÄ Harrysen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I Karibien bor det vÀl pirater? De Àr vÀl kompisar med ulvarna tÀnker jag...Jag gillar inte att resa . Men mÄste jag sÄ kanske till nÄgon slags paradisstrand, Karibien lÀr vÀl ha sÄna.
Det kanske inte Àr att följa, men vilka gillar fÄr? Ulvar. Snurris vill ha ull. Sen stavar hon skotsk whisky fel, men det kanske Àr Àrligt slavfel bara.à h har flera drömresor men vÀljer Skottland, ull och wiskey och drömmigt landskap.
Hur menar du att det Àr en ulvaspirant som försöker hitta sina kompisar? Den vet ju inte om vilka som Àr i lyan och lyan vet ju inte vem det Àr?Det enda jag hittills reagerat lite pÄ Àr @Kilauea som verkar lÀst rollistan slarvigt och var snabb att misstÀnka Snurrfian. Vet dock inte om det gör henne ond. Men det Àr noterat.
Första dl Àr alltid sÄ förbaskat svÄr sÄ jag vÀljer att göra som lovat i anmÀlningstrÄden
Qitis röstar pÄ Hedinn.
Ett löfte Àr ett löfte och sÄ kanske det ÀndÄ finns en koppling dÀr med en hel massa resmÄl i hennes svar pÄ obligatoriska frÄgan ?
Kan ju vara en ulvaspirant som försöker hitta sina kompisar?
Nej sÄklart. Har ju redan pÄpekat exakt detsamma till @Killauea.Hur menar du att det Àr en ulvaspirant som försöker hitta sina kompisar? Den vet ju inte om vilka som Àr i lyan och lyan vet ju inte vem det Àr?
Men hur lÀtt Àr det i första DL?Lobelia röstar pÄ Qitis, jag tycker hon gör det enkelt för sig nÀr hon röstar pÄ Hedinn för att hon lovat. Hon verkar dÄ inte leta ulvar.
Ah jag fattar - man anger flera resmÄl för attt meddela sig att man letar efter flera personer? som en sorts metaforNej sÄklart. Har ju redan pÄpekat exakt detsamma till @Killauea.
tÀnkte mer att det inte hintas / fiskas pÄ nÄgot annat sÀtt Àn att just ange en massa resmÄl.
Nu nÀr q förklarat sin tanke lite mer Àn bara löftet i anmÀlningstrÄden tycker jag nog att q faktiskt ÀndÄ försöker sig pÄ en teori. Den som gör det enkelt för sig hÀr Àr du, dÀrför blir det sÄhÀrLobelia röstar pÄ Qitis, jag tycker hon gör det enkelt för sig nÀr hon röstar pÄ Hedinn för att hon lovat. Hon verkar dÄ inte leta ulvar.
ExaktAh jag fattar - man anger flera resmÄl för attt meddela sig att man letar efter flera personer? som en sorts metafor
Jag kanske hade lÀst rollistan lite slarvigt . Uppenbarligen sÄg jag dÀrmed hintar som inte finns. Som vanligt.
Jag upplever att Kilauea gör det lite vÀl enkelt för sig och Àr vÀldigt enkelspÄrig, att jag inte kan ha hintat insÄg hon var klart men istÀllet för att leta vidare sÄ försöker hon hitta pÄ en ny anledning att ÀndÄ anse att jag Àr ulv. Det kÀnns om nÄgot ulvigt att inte vilja vidga sina vyer och titta mer.Det kanske inte Àr att följa, men vilka gillar fÄr? Ulvar. Snurris vill ha ull. Sen stavar hon skotsk whisky fel, men det kanske Àr Àrligt slavfel bara.
Kilauea röstar pÄ Snurrfian
Om man ska gÄ pÄ @qitis teori om flera resmÄl sÄ borde ju Àven niyama kunna vara misstÀnkt,men hon velar mellan kyla och vÀrme, Àr det i sig en hint? Hon stÄr ute i kylan och vill in i vÀrmen hos ulvarna?Jag vill se elefanter eller isbjörnar. Men jag undviker att flyga och typ safari ser jag mÄnga etiska problem med. FÄr vÀl svara Äka till Svalbard och kolla pÄ isbjörnar. Vill, men borde lÄta bli.
Gillar inte att resa och inte att rösta i dl 1, kan förstÄ kÀnslan.Jag gillar inte att resa . Men mÄste jag sÄ kanske till nÄgon slags paradisstrand, Karibien lÀr vÀl ha sÄna.
HÀr! Jag har redan fÄtt uppleva min drömresa, det var Australien. Men dit Äker jag gÀrna igen för det finns ju massor att uppleva dÀr. Men jag vet att maken vill till USA och det skulle jag gÀrna hÀnga med pÄ. En roadtrip!
HÀr Àr tvÄ som pratar om att sÀllskapet Àr viktigare Àn resmÄlet, det skulle ocksÄ kunna tala för att man vill ha sÀllskap.Jag har tamigfan inget drömresmÄl?!
Jag tom diskuterade det med en kompis över middag nyss för jag vet inte vad jag ska svara men mja, nÄgra halvt planerade resor har jag som inte verkar bli av alls i nÄt fall och kanske i framtiden i nÄt annat men inget jag verkligen kÀnner Àr superviktigt helt enkelt.
Och nÄnstans handlar det lite om vem jag delar det med och dÄ inser jag att jag inte drömmer om just en speciell plats.
SlavfelDet kanske inte Àr att följa, men vilka gillar fÄr? Ulvar. Snurris vill ha ull. Sen stavar hon skotsk whisky fel, men det kanske Àr Àrligt slavfel bara.
Kilauea röstar pÄ Snurrfian