Jockeykalendern

N

NearlyBrainlessAmie

Är det någon som minns jockeykalendern från 2004? :love: Jag och några kompisar har spånat lite på att eventuellt göra en sådan som projektarbete nästa år, och skulle behöva komma i kontakt med de som gjorde den.. Någon som vet??
Jag har också hört ryktas att det är någon som började på en ny kalender för ett eller ett par år sedan, kan det stämma?

Nån som annars har tips eller ideér till en eventuell 2008 eller 2009 års upplaga? :)

Sv: Jockeykalendern

Hahaha. Jag minns den med glädje. :love: :d
Borde det inte stå någonstans i kalendern vem som gjort den? :confused: :smirk:

vore skoj med en kalender till nästa år:) hehe. Men det borde kanske vara delade bilder, eftersom det finns så många tjejer i sporten som är mycket framgångsrika fast ja vet inte vill ju inte ha en vanlig pinup kalender direkt :rofl:

Tjejerna i sporten har överlämnat det jobbet till våra manliga kollegor! Det var göteborg galopp som gjorde kalendern för att samla in pengar till banan.

Kanske ni kan prata med tex Sofia Nordin och isolaracing? Hon kanske skulle tycka att det vore en kul ide, hon har ju mycket kontakter innom sporten och kanske ni kunde få hjälp där? (Ps. Annika, ninni bara inne snabbt, inte alls läsa allt, blundar desutom med höger öga...)

Helt off topic kanske. Men vore det inte trevligt med en hemsida där alla jockeys/lärlingar etc presenterades med bild etc? Ungefär som på jockeysroom.com?

Du är duktig som hinner svara på tre inlägg fastän du inte läser ett ord ;-)... (Ninni har datorförbud...)

Är det någon som minns jockeykalendern från 2004? :love: Jag och några kompisar har spånat lite på att eventuellt göra en sådan som projektarbete nästa år, och skulle behöva komma i kontakt med de som gjorde den.. Någon som vet??
Jag har också hört ryktas att det är någon som började på en ny kalender för ett eller ett par år sedan, kan det stämma?

Nån som annars har tips eller ideér till en eventuell 2008 eller 2009 års upplaga? :)

Vilken kalender? Den med halvnakna jockeys? :p

Hehe, de vore kul, vilka "kandidater" har ni??? Ni kanske borde gör en bild till varje vecka, vi har ju så många jockeys idag :)

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
26 060
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 359
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 780
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 701
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna