Du räknar som du har förstånd till.Det vi diskuterar är gratis barnomsorg. Det är en förlustaffär.
Och det blir därefter.
Dåligt alltså.
Det avslöjar även nivån på ditt förstånd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du räknar som du har förstånd till.Det vi diskuterar är gratis barnomsorg. Det är en förlustaffär.
Du räknar som du har förstånd till.
Och det blir därefter.
Dåligt alltså.
Det avslöjar även nivån på ditt förstånd.
Frihet för kvinnorna menar du. Inte medborgarna eftersom det uteslutande är kvinnor som haft förmånen att nyttja sina 3000 kr för att halka efter på arbetsmarknaden och bli fattigpensionär sen.Det är bra att du insett att gratis barnomsorg är en förlustaffär.
Ingen har påstått att vårdnadsbidrag är en vinstaffär och det är möjligt att det är ekonomiskt än mer ofördelaktigt än gratis barnomsorg. Fast anledningen till att det förespråkas är inte av ekonomiska skäl utan för att öka friheten för medborgarna.
Det vi diskuterar är gratis barnomsorg. Det är en förlustaffär.
Med ditt sätt att räkna så måste din privata ekonomi vara en total katastrof.Det är du som försöker räkna och det går uppenbarligen riktigt dåligt. Jag konstatetar bara att barnomsorgen är en stor kostnad.
Det är du som försöker räkna och det går uppenbarligen riktigt dåligt. Jag konstatetar bara att barnomsorgen är en stor kostnad.
Gratis barnomsorg är en förlustaffär!
Det är du som försöker räkna och det går uppenbarligen riktigt dåligt. Jag konstatetar bara att barnomsorgen är en stor kostnad.
Han har nog snart inga kvar.Du kanske måste ringa en vän.
Med ditt sätt att räkna så måste din privata ekonomi vara en total katastrof.
Jag för min del är ganska så bra på det där med affärer.
Men TS kanske kunde återgå till Flashback där hans åsikter nog har en större representation.Nu gjorde du det igen. Hittade på.
Är det svårt för dig att ha fel?
Det tror jag inte.Du hade blivit avsatt efter några dagar som finansminister.
Det kan du omöjligt vara. Du hade blivit avsatt efter några dagar som finansminister. Har du en ide så måste komma med sakargument.
.
Och varför gör jag det då?Jag förstår varför du så frekvent använder personangrepp när du kommer med försöag som inte håller.
Det tror jag inte.
Jag är nämligen fena på att räkna och bra på att få en ekonomi att blomstra.
F.ö. så kan ju inte du veta det.
Det behövs inte.Men så bra. Då kan du ju komma med sakargument för ditt påstående om att gratis barnomsorg är lönsam.
Så generöst av dig, men jag behöver faktiskt inte ditt tillstånd för det.Jag ska ändå ge dig en chans till att föra en saklig diskussion.
Men TS kanske kunde återgå till Flashback där hans åsikter nog har en större representation.
Det behövs inte.
De andra, inte jag då, som berättar samma sak är utbildade på universitet i ämnet.
Så de fungerar utmärkt som källor.
De kan det här på alldeles riktigt.
De är nämligen mycket välutbildade.
Så generöst av dig, men jag behöver faktiskt inte ditt tillstånd för det.
Men hörru Googlemästaren ta och Googla fram dina sakargument.Jaha, då kan jag bara konstatera att du inte har några sakargument.