Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur många av er är det nu som dyker upp i morgon till Udden? Själv står jag i fiket när ni kommer, om det inte blir efter 21 för då har jag nog pyst hem för att sova några timmar. Kom jätte gärna upp och säg hej när ni dyker upp.
Vi dyker nog upp ganska prick 21 skulle jag tro, om du ser en klump folk komma vid den tiden så skulle du bara våga åka hem utan att komma bort och säga hej Agda har väl redan åkt men skulle inte ha uppstallning där så hon dyker väl upp på lördag morgon.
Idag har jag utnyttjat vår praktikant flitigt Alla mina saker glänser, vi skrubbade allt och fettade in det efteråt. Det går väldigt fort när man är två och har radion på på full volym, jag tackar inte nej till en praktikant innan varje tävling
Jag ska komma å hälsa..vet iofs inte hur du ser ut men jag får väl stå och skrika "shady"!! Så lär jag väl hitta dej
Åhh..jag hade också behövt en praktikant, jag tog med mej mina 2 sadlar och 3 träns in i huset och putsade dem framför tv.n, det var ganska bekvämt iofs. Svor över att jag inte bara rider dressyr, går snabbare att bara behöva putsa 1 sadel och 1 träns!
Jag måste TYVÄRR avböja
Eftersom jag har jobbat idag, ska jobba imöra (fredag)...
Sen vill inte sambon åka så jag skulle få ta tåget till Kalmar... Smidigt att ta sig ut till Udden sen... Nej
Det är bara att ta ditt pick och pack och ta genvägen förbi ön, praktikanten är kvar till 15 idag Idag ska vi (hon) tvätta (läs SKRUBBA) häst
Hennes kommentar var också att hon bara ska rida dressyr. Hon trodde jag var tokig när jag plockade fram 2 sadlar, 2 träns, senskydd, maringal och brösta som skulle putsas
Hur dags startar du?
Haha kan tänka mig det..
Jag ska också upp och tvätta min vita (för nuvarande svarta) ponny nu..får väl se hur det går med de partier som inte är klippta, lär ju bli omöjligt att få dem rena.
Jag startar dressyren vid 20 i 9, inget och se iofs. ligger efter i dressyrträningen och jag kommer förmodligen ha en häst med överskottsenergi. Han gillar inte riktigt Lätt programmet, det är ju i stort sett bara "rakt fram, volt, rakt fram halt osv." och av någon anledning brukar han hitta på egna moment där emellan typ "capriole-språng" och "stegring innan halten" hmm..får väl se om han kan hålla alla fyra fötterna på jorden den här gången!
Ha ha, ja min pålle lyckades ju med att vara i fel gångart nästan hela tiden på udden i fjol. vi får väl hoppas att han gått en aning framåt i alla fall
Du har i alla fall klippt ponny. Jag har ett lurvigt fullblod som fäller som bäst, han har gått otäckt på lösdrift i vinter så han har en del päls som ska bort Jag hoppas på att kunna duscha bort lite Jag hinner inte se din dressyr för jag hoppar nog ganska exakt då!
Lånar din knapp. Kan tala om att jag kommer nog att se ut som 90 år när ni kommer ikväll. En kompis har brutit fingern och är gipsad, så jag har lovat att rida hennes häst i 6 veckor med start idag. Och jag som inte ridit ordentligt på 3 år . Så ni lär garanterat se mig, men bara för er skull så tar vi på kepsarna ikväll också. Blir det bra?
Nelle ta det lungt på båten för det BLÅSER här. Visst stannar jag till ni kommit lovar.
Ja igårkväll blåste det riktigt ordentligt här så började bli lite nervösa, men nu är det mycket lugnare. hoppas det lugnar av ytterligare till kvällen...
Jag slutar jobbet snart så då ska jag ta med praktikanten och skrubba pållen, sen bär det av
Jag pm:ar dig!
Håller med. Tant Agda kan inte smita i alla fall, tror jag har en liten hum om vem smulan är också. Fast om det är fler sedan som inte gett sig tillkänna här vet jag ju inte, men det är bara att hoppas på att dom inte är för fega ut kommer fram till oss.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.