Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte skicka dem samtidigt och passa på att vara hästfri?Nja, egentligen funkar det inte, men om nån av de två åker iväg så får jag släppa ihop den andra med en kompis hästar. Absolut inte optimalt, så jag får ta mig en rejäl funderare om tex Storm måste iväg på inkörning eller om Ariel måste vara hos hingsten två månader.
Så var det många gånger när jag jobbade på seminstation, fick massa instruktioner om att det inte gick att göra olika saker men några dagar med mig så gick det.Så hade vi det med en inackordering. Hon gick inte att binda upp. Men det visste inte jag. Inte kunde man spreja flugmedel på henne heller. Inte heller det visste vi. Alltihop gick utmärkt.
Kan du inte skicka dem samtidigt och passa på att vara hästfri?
Haha, du kan ju passa på att åka på semester eller någotDå avlider jag.
Haha, nädå har faktiskt tänkt tanken. Ska fundera lite till, tur att det är långt till sommaren.
Haha, du kan ju passa på att åka på semester eller något
Har ju tryfflar kvar från secret santa men de kan man inte äta många av samtidigt hahha
De är supergoda men tror att man kanske mår lite illa om man äter för många hahaHar du provat?
Så fruktansvärt splittrad just nu. Vet varken ut eller in eller vart att börja rydda... Kaos. (På det negativa viset.)
Så fruktansvärt splittrad just nu. Vet varken ut eller in eller vart att börja rydda... Kaos. (På det negativa viset.)
Jag vet inte.. det här är buke, så jag vet ju vad som kommer ropas liksom..Vill du bolla?