Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nja, egentligen funkar det inte, men om nån av de två åker iväg så får jag släppa ihop den andra med en kompis hästar. Absolut inte optimalt, så jag får ta mig en rejäl funderare om tex Storm måste iväg på inkörning eller om Ariel måste vara hos hingsten två månader.
Kan du inte skicka dem samtidigt och passa på att vara hästfri? :)

Så hade vi det med en inackordering. Hon gick inte att binda upp. Men det visste inte jag. Inte kunde man spreja flugmedel på henne heller. Inte heller det visste vi. Alltihop gick utmärkt.
Så var det många gånger när jag jobbade på seminstation, fick massa instruktioner om att det inte gick att göra olika saker men några dagar med mig så gick det.
speciellt spruträdda hästar gick att spruta efter ett par dagar.
Var j ganska många hundra hästar man mötte under åren så man lärde sig hur alla skulle tas

Kollat Harry Potter men nu vet jag inte vad jag ska titta på
Är godissugen men nu är affären stängd så får väl bli lite gott kaffe istället.
Har ju tryfflar kvar från secret santa men de kan man inte äta många av samtidigt hahha

• Gilla
Reactions: MM
God svärföräldrarna och firar andra julafton. Men känner att jag inte är så intresserad av konversationen vid bordet så här efter maten så jag förflyttade mig till soffan.

• Gilla
Reactions: MM
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
2 349
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
309
· Visningar
7 312
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24