Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte.. det här är buke, så jag vet ju vad som kommer ropas liksom..
Känns bara som att jag sitter fast i ett moment 22.
Jag vet inte.. det här är buke, så jag vet ju vad som kommer ropas liksom..
Känns bara som att jag sitter fast i ett moment 22.
Så fruktansvärt splittrad just nu. Vet varken ut eller in eller vart att börja rydda... Kaos. (På det negativa viset.)
Vattenkokare är effektivtLigger i badkaret medan vattnet svalnar, kanske ska börja schamponera och tvåla in mig så inte mannen som ska bada efter får fesljummet vatten.
Så var det många gånger när jag jobbade på seminstation, fick massa instruktioner om att det inte gick att göra olika saker men några dagar med mig så gick det.
speciellt spruträdda hästar gick att spruta efter ett par dagar.
Var j ganska många hundra hästar man mötte under åren så man lärde sig hur alla skulle tas
Så fruktansvärt splittrad just nu. Vet varken ut eller in eller vart att börja rydda... Kaos. (På det negativa viset.)
Barnen sover och vi väntar på att sällskapsresan ska börja. Obligatorisk film så här i juletider
Nej Love Actually jueFröken frimans krig.
Obligatorisk serie så här i juletid
-börjar Nu !
Fröken frimans krig.
Obligatorisk serie så här i juletid
-börjar Nu !
Nej Love Actually jue
Sen blir det hajen haha
Aj då, låter inte braMin mage är arg på mig.