Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle faktiskt börja att ta lektioner direkt så ni inte hamnar snett från början.
Men det är inte själva ridsättet jag är ute efter att lära mej. Utan hanteringen främst från marken och att jag ska kunna rida min häst vart jag vill utan att den sticker hem och att den inte ska slänga av mej. Och eftersom jag misslyckats tidigare så vågar jag nu inte göra det på egen hand med nya hästen.
Den här hästen är OTROLIGT väluppfostrad, jag har haft honom i 2 månader och han har inte gjort något som jag anser vara fel. han har inte tagit ett enda steg att försöka "bestämma" över mej utan han har redan från början accepterat att jag är ledaren. I mina ögon iaf, min tränare har även gett oss beröm för att vi gett bra resultat så här långt.
Jag vill inte låta som att jag tycker hon är dum! Jag tycker aldrig att någon människa är dum pågrund av sina ideer. Men jag vill bara veta vad andra tycker om just dom här ideerna och om dom verkar bra. Jag är som sagt väldigt osäker, jag litar inte på någon och av nån anledning så trodde jag att jag skulle få hjälp här och bli mer säker på det jag håller på att träna nu. Men istället får man framstå som en elak människa som snackar skit om min tränare
Sedan undrar jag varför du inte skulle kunna fortsätta träna fast du rider?