Jag vill inte vara så trött 😭

Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett meddelande om ett hundtäcke jag har till salu. Orkar inte ens svara trots att jag vill. Jag orkar ingenting. Hela dagen har jag legat i sängen utom när jag släpat mig upp för att kissa hundarna och mata marsvinen. Jag har flera meddelanden att svara på men jag kan inte. Det är så jävla lätt men jag kan inte

Fy vad hemskt att behöva förlora så många på så kort tid :cry: :heartJag förlorade både häst och hund med 2 månaders mellanrum. Det var fruktansvärt. Hoppas du slipper mer motgångar nu :heart

Åh Lyan, jag beklagar så. :cry::heart Jag hoppas du kan finna tröst i att hon inte längre behöver vara orolig och hoppa till vid varje smäll. Att hon vilar och inte har ont. Du har gjort allt du kunnat och lite till, det var rätt beslut.

Jag är inte fantastisk någonstans. Jag hatar mig själv!!! Jag borde leta ett nytt hem till djuren så är kvar så de slipper mig och jag slipper allt dåligt samvete och sorg och oro. Jag klarar inte mer me. Jag kan inte fly eller komma undan någonstans för det är mig det är fel på och jag går inte att laga. Allt är bara kört och jag orkar inte mer 😭

Psykläkaren ringde för en stund sedan och han verkade inte fatta någonting. Tyckte att jag borde göra mer och ha någon sysselsättning för att få en mening med livet. Ja men det fattar jag väl själv att jag borde! Men hur ska jag kunna göra det när jag mår som jag gör?! Hade en sysselsättning kunnat ge mig meningsfullhet så hade jag inte gjort annat än sysselsatt mig! Då tyckte han att alla mina mediciner skulle sättas ut istället eftersom de ju uppenbarligen inte gjorde någon nytta enligt honom, men det gör de ju för annars hade jag redan varit död, men det fattade han inte heller. Så nu lär det väl bli ännu värre 😭 Han skulle iallafall fixa blodprover sa han. Och imorgon har jag tid på vårdcentralen. De lär väl inte göra något denna gången heller, men min vän ska följa med och hjälpa mig att trycka på för jag orkar inte. Så jag ska hem till henne ikväll så vi kan hjälpas åt att skriva ned en lista mm.

Psykläkaren ringde för en stund sedan och han verkade inte fatta någonting. Tyckte att jag borde göra mer och ha någon sysselsättning för att få en mening med livet. Ja men det fattar jag väl själv att jag borde! Men hur ska jag kunna göra det när jag mår som jag gör?! Hade en sysselsättning kunnat ge mig meningsfullhet så hade jag inte gjort annat än sysselsatt mig! Då tyckte han att alla mina mediciner skulle sättas ut istället eftersom de ju uppenbarligen inte gjorde någon nytta enligt honom, men det gör de ju för annars hade jag redan varit död, men det fattade han inte heller. Så nu lär det väl bli ännu värre 😭 Han skulle iallafall fixa blodprover sa han. Och imorgon har jag tid på vårdcentralen. De lär väl inte göra något denna gången heller, men min vän ska följa med och hjälpa mig att trycka på för jag orkar inte. Så jag ska hem till henne ikväll så vi kan hjälpas åt att skriva ned en lista mm.
Såna läkare undrar man hur fan det gick till när dom blev läkare. Idioter. En vän till mej blev rekommenderad att ut och promenera. Hon frågade vad hon skulle göra när hon hade gått runt hela Sverige och ändå inte mådde bättre. Men det hade läkaren inget svar på.

Såna läkare undrar man hur fan det gick till när dom blev läkare. Idioter. En vän till mej blev rekommenderad att ut och promenera. Hon frågade vad hon skulle göra när hon hade gått runt hela Sverige och ändå inte mådde bättre. Men det hade läkaren inget svar på.
Mm. Innan har jag bara behövt nämna att jag vill prova någon medicin och så har han skrivit ut, men nu tycker han att alla ska sättas ut och att jag ska sysselsätta mig mer istället? Så kanske har någon klagat på att han varit för utskrivningsglad

Mm. Innan har jag bara behövt nämna att jag vill prova någon medicin och så har han skrivit ut, men nu tycker han att alla ska sättas ut och att jag ska sysselsätta mig mer istället? Så kanske har någon klagat på att han varit för utskrivningsglad

Är det Olof E du har?

Men kan det vara så att det finns en poäng med att se över din medicinering?
Utifrån allt jag har provat (vilket är väldigt mycket) så är det dessa mediciner och doser som funkat överhuvudtaget. Jag kan förstå hans tanke, men jag vågar inte ändra något alls som det ser ut nu med tanke på hur jag har reagerat tidigare. När jag mår bättre så tar jag mindre mediciner och kosttillskott automatiskt för när jag inte behöver dem så tar jag inte dem, men nu MÅSTE jag ha dem om jag ska klara mig alls
Är det Olof E du har?
Nej, Johan heter han jag har

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 973
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 852
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 497
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 496
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama