Jag vill inte vara så trött 😭

Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett meddelande om ett hundtäcke jag har till salu. Orkar inte ens svara trots att jag vill. Jag orkar ingenting. Hela dagen har jag legat i sängen utom när jag släpat mig upp för att kissa hundarna och mata marsvinen. Jag har flera meddelanden att svara på men jag kan inte. Det är så jävla lätt men jag kan inte

Fy, så jobbigt du har det. :heart
Ja, just nu är det inte roligt 😞 Vi skulle egentligen till gallerian en liten stund idag men jag är inte ens uppe ur sängen. Har bara kissat hundarna och gett alla mat och sedan gått och lagt mig igen. Jag orkar inte med resan trots att det bara är 20 minuter med bil och ångesten kommer inte klara att där troligen är packat med folk

Det går inte bra idag heller 😞 Fick skicka hem pojkvännen i förtid för jag är så deppig och irriterad. Först ville jag inte alls att han skulle åka och sedan bara tvärvände det. Vet inte varför jag är så irriterad. Jag brukar nästan aldrig vara irriterad utan mest frustrerad. Jag är frustrerad också, och trött och rastlös och hopplös och så har jag panik för jag måste göra några småsaker som inte ens är värda lite ångest och ändå har jag panik för dem. Men de känslorna känner jag igen

Marsvinen är iallafall klippta nu. Det märks verkligen att de inte är utställda för de ville inte alls och sprattlade för det var läskigt 😞 så jag är glad att jag inte provade med min dåliga trimmer

Har fått ett par små energitoppar idag men istället för att använda dem till något vettigt har jag bara dragit fram ett nytt projekt 😫 Det håller i sig i ca 10 minuter och sedan kollapsar jag igen på obestämd tid 😞 Jag har jättemycket jag hade behövt göra idag men det är som en stort ångestlås på allt som jag behöver göra. Sådant som är onödigt funkar en stund, till hjärnan kommer på att den saken också behöver färdigställas och då blir det ångestlås där också. Helst hade jag bara velat sova hela dagen men jag kan inte slappna av och jag sov halva dagen igår så jag borde vara pigg idag

Såg att ett marsvin jag så gärna vill ha fortfarande är till salu. Jag fattar inte hur det är möjligt att hon inte är såld ännu. Men jag bör inte köpa någon mer som allt ser ut nu!

Måste blivit för mycket igen för nu har jag panik bara av att finnas till 😭 men det enda jag gör är ju att finnas till så hur kan det bli för mycket ?!

Jag har saker jag måste posta imorgon och jag har redan panik för det. Och jag har ingen aning om hur jag ska klarar att ta mig till praktiken. Hade så mycket ångest förra gången att jag var tvungen att bara gå. Bara snabbt hejdå till de jag mötte på vägen ut

Jag har saker jag måste posta imorgon och jag har redan panik för det. Och jag har ingen aning om hur jag ska klarar att ta mig till praktiken. Hade så mycket ångest förra gången att jag var tvungen att bara gå. Bara snabbt hejdå till de jag mötte på vägen ut

Usch, det låter jättejobbigt! :heart

Har dina läkare kollat så du inte har D-vitaminbrist? Det kan ju ge extrem trötthet samt depressioner...

Usch, det låter jättejobbigt! :heart

Har dina läkare kollat så du inte har D-vitaminbrist? Det kan ju ge extrem trötthet samt depressioner...
Det är det 😭 Som jag känner nu så kommer jag inte att klara att vara på praktiken. Jag ska försöka ta mig dit och säga hej men mer än så kommer jag inte att klara 😞 Boendestödet kommer 12.45 för att kolla till mig så jag tänkte passa på att ta med hundarna och posta breven samtidigt så har jag det gjort. Att två små brev kan ge så mycket ångest 😓

Det är kollat en gång för längesedan och då låg det normalt. Jag vet inte om han kollade vitaminer denna gången. Det har iallafall inte dykt upp i journalen ännu. Men jag tror inte att det är d-vitaminbrist för jag har inte märkt någon skillnad när jag har tagit tillskott och det har jag gjort hela vintern.
Men tack vare att du frågade om det så kom jag på att jag har glömt att ta magnesium i säkert två veckor nu så inte konstigt att det kryper som fan i benen igen! Jag har också börjat ta b-vitaminer för det var rätt längesedan jag gjorde det

Det är det 😭 Som jag känner nu så kommer jag inte att klara att vara på praktiken. Jag ska försöka ta mig dit och säga hej men mer än så kommer jag inte att klara 😞 Boendestödet kommer 12.45 för att kolla till mig så jag tänkte passa på att ta med hundarna och posta breven samtidigt så har jag det gjort. Att två små brev kan ge så mycket ångest 😓

Det är kollat en gång för längesedan och då låg det normalt. Jag vet inte om han kollade vitaminer denna gången. Det har iallafall inte dykt upp i journalen ännu. Men jag tror inte att det är d-vitaminbrist för jag har inte märkt någon skillnad när jag har tagit tillskott och det har jag gjort hela vintern.
Men tack vare att du frågade om det så kom jag på att jag har glömt att ta magnesium i säkert två veckor nu så inte konstigt att det kryper som fan i benen igen! Jag har också börjat ta b-vitaminer för det var rätt längesedan jag gjorde det

Okej, förhoppningsvis kollar de upp det också. Vanliga D-vitamin piller innehåller ofta för låg dos för att göra skilnad om man har en riktig stor brist, tänkte att du är ju inte ute i solen så mycket och kanske inte äter mycket fet fisk och sånt som man får det i sig från?

Bra att du kom på det med magnesiumen iaf. 👌

Okej, förhoppningsvis kollar de upp det också. Vanliga D-vitamin piller innehåller ofta för låg dos för att göra skilnad om man har en riktig stor brist, tänkte att du är ju inte ute i solen så mycket och kanske inte äter mycket fet fisk och sånt som man får det i sig från?

Bra att du kom på det med magnesiumen iaf. 👌
Jag provade att ta riktigt höga doser d-vitamin under rätt lång tid men fortfarande ingen förändring. Sedan läste jag att man kan få samma symptom vid överskott som vid brist så nu tar jag några gånger i veckan. Jag tycker att det var jättekonstigt att jag inte hade någon brist när de testade, för som du säger så är jag ju varken ute i solen eller äter vettigt och vad jag minns var det samma då.
Jag läste att man kan bli trött vid kaliumbrist också och det har jag, men det var ingen stor brist

Hon som håller i praktiken ringde och undrade hur det var och jag fick verkligen anstränga mig för att inte börja storböla. Men det kändes ändå skönt att hon ringde för nu kom vi fram till att jag stannar hemma idag och vilar och så följer hon med nästa vecka om det fortfarande är lika jobbigt. Eftersom jag hade så mycket ångest förra veckan så blir det dubbel ångest nu för jag har ju den vanliga ångesten och så tillkommer rädslan över att få lika mycket ångest igen när jag är där. Jävla ångest 😭

Fick en liten energikick så nu är disken fixad. Jag har supermycket kvar som behöver göras men nu är jag totalt slut

Vaknade tidigt och kunde inte somna om så nu är jag uppe. Får se hur länge det varar. Jag ska försöka städa som mycket som möjligt innan boendestödet kommer 13. Då ska vi gå igenom hur framtida insatser ska se ut och så ska hon hjälpa mig att ta kontakt med hyresvärden för jag har inte klarat det och jag måste ju ha en fungerande kyl, frys och toastol.
Jag måste också bada Pärla för hon har tagit sig in i säcken för plaståtervinning så hon luktar sur gräddfil 🤢 Och imorgon ska hon till fysioterapeuten. Jag ser verkligen inte fram emot det för jag känner mig alltid som världens sämsta hundägare som inte orkar träna mer med hundarna. Resan brukar också vara jättejobbig med massa ångest men imorgon följer mamma med så jag slipper köra och får sällskap 💖

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 973
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 850
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 488
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 496
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ytlighet i ett förhållande.
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Black Friday

Hund, Katt, Andra Djur