Somnade till en liten stund när huvudvärken släppte men nu har jag lika mycket ångest igen som innan trots att jag har tagit tre stesolid, kanske mer? Jag brukar aldrig ta så mycket. Dels för att jag inte ska ta så mycket men mest för att det oftast räcker med en halv tablett. Var också tvungen att ta migränmedicin och det får jag inte heller ta egentligen. Försökte med avslappningsövningar men det gick inte pga huvudvärken. Jag kunde inte lyssna eller titta på något heller.
Ja, hon var här. Det gick rätt bra men var fortfarande jättejobbigt. Jag orkar inte alls med att träffa folk just nu. Imorgon firar jag och pojkvännen sex år sedan vi träffades första gången och jag vill knappt ens träffa honom för jag mår så dåligt
Visa bifogad fil 122862
Det han kallar ”något högt” är mer än fyra gånger högre än högsta referensvärdet och nio gånger högre än rekommenderat värde för folk med hemokromatos. Varför ens ha referensvärden om man ändå skiter i dem? Njurvärdena är mycket sämre än när min psykläkare ville sätta ut litium för de var för dåliga så det verkar också vara subjektivt vad läkarna tycker. Jag hade också blod och (tror jag. Minns inte nu) vita blodkroppar i urinen enligt journalen. Visserligen lite men även mycket lätt uvi har påverkat mig massor tidigare. Tror jag tog upp det men jag minns inte. Han hade en stor jävla fläkt igång så vartannat ord från båda var ”VA?” så det gick ju knappt att få fram något.
Jag hatar att gråta! Allt blir bara värre då