Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Zakuro: Jag har alltid älskat att skriva så jag skrev nog ganska bra relativt tidigt. Brevet innehöll dessutom fler fel än det brukar, eftersom det var mycket känslor som spelade in
Klockrent. Jag gillar särskilt den mycket kreativa värderingsberäkningen samt den känslomässiga utpressningen på slutet. Först lägga upp bollen fint och sen smack!
Självklart! Man måste ha med alla punkter i beräkningen så att det inte finns några som helst chanser att bli ifrågasätt på något plan! Både tid, pengar och känslor måste argumenteras för
Helt fantastiskt! Och att du har kvar hästen fortfarande!
Alltså, ALLT är med! Jobbade som tonåring som jobbig säljare så detta brevet sammanfattar det jag fick lära mig
- Fånga intresse
- "Sense of urgency" - det är bråttom, du har bara en chans
- Let's talk siffror: du kommer vinna på den här affären
- Känslomässigt: tänk om du ångrar dig?
- Avslut: Du är världens bästa och jag VET att du gör det rätta valet. Ok, ska vi skriva på kontrakt eller?
Haha nej, det fick jag däremot inte, men vi köpte loss mammas häst ett år senare och betäckte henne i stället så 2008 fick vi denna sköning som idag mäter 184cm över vattenytan:
Haha, jag får ställa mig in på att jag verkligen verkligen vill att köparen ska köpa, då kommer min övertalnings- och argumentådra fram och då går ingen säker!
Aha! Var det så det var!! Har funderat på det där (haha) vad det var för häst som var så stor då jag läste det någonstans i nån tråd du skrivit i, för Sofia är ju inte stor... har verkligen satt giller i mitt huvud Nu var det utrett!
Haha! Ja det är inte lätt, särskilt med tanke på att mamma häst nu är såld och därför inte nämns särskilt mycket Men nog blev Olgis stor ändå i förhållande till sin mor som bara är 162 i mankhöjd
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.