JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
Sariz
Startdatum
Startdatum
11 Jul 2005
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
247
På gräsbanan i vintras =)
Gnägg
Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Gnägg
Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot.
Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan...
3
4
5
Gnägg
Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?!
4
5
6
Kelpie eller ESS?
Hundavel & Ras Helt olika typer av hundar så svårt att svara på? Vad föredrar du?
En spaniel som någon annan nämnde far hit och dit med nosen i backen...
Nota
6 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 335
Hund
Valp 2025
Svar: 736
Visningar: 51 582
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nä de är helt klart avlade för ett annorlunda utseende också, men välmående ser de ju inte ut på något vis... inte som labradorer heller.
Sel
Idag kl 10:06
Svar: 1 798
Visningar: 175 113
Hund
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Jag får oxå bygga en trakhener. När vi grävde typhindren så skulle jag en liten gullig grav typ 80 bred. Han som grävde hade gjort...
fio
8 minuter sedan
Svar: 37
Visningar: 1 112
Grenar
Ormbett
Hästvård Vågar du ha hästen med flocken när den är svullen och halt och du inte vet vad det beror på? Är det ormbett ska de gärna ta det lugnt i...
Sirap
9 minuter sedan
Svar: 35
Visningar: 2 464
Vård
Uppfödning Portugal
Avel Min bild är ju att lusitanon generellt är väldigt bra i huvudet. Men det är en arbetande ras, precis som t ex en bordercollie. De mår...
warg
12 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 517
Avel