Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig på att idioter springer runt utklädda till clowner och skrämmer folk i år igen! Det räckte väl med förra året? En tolvåring blev jagad här i byn av en clown med baseballträ i måndags
Det är då man tar basebollträ UTAN clownkostym...
Golfklubbor, funkar det?
Stör mig på att idioter springer runt utklädda till clowner och skrämmer folk i år igen! Det räckte väl med förra året? En tolvåring blev jagad här i byn av en clown med baseballträ i måndags
Men vad fan har det börjat nu igen, pga filmen "Det" antar jag. Vilka idioter det finns.
Gå och prata med hen istället, kanske? Du behöver ju besked.Min chef stör mig Inte helt orimligt men ändå, det känns så himla segt att sällan få svar på mail (och får jag svar så är det ändå inte några svar på mina frågor). Jag får dessutom känslan av att chefen medvetet försöker ignorera mig och det är verkligen irriterande
Det faktum att jag, när jag beställde hemkörning, valde ett annat bolag än Postmord. Fick meddelande om att det andra bolaget nu levererat paketet till, just det, Postmord för utkörning.
Har du provat saltvattenspray? Jag använder Otri Care spray med aloe Vera. Det finns även mindre flaskor med saltvatten men de har sämre tryck. Otri Care brukar göra susen för mig om jag låter den verka i näsan en stund.Stör mig på att jag är förkyld och att snoret sitter fast mitt i näsan. Går inte att snyta ut och går inte att dra in heller. Så jag får inte luft
Uppdatering: försändelsen är nu 45 minuter sen.