Jag duger inte.

Sv: Jag duger inte.

Han vill inte prata om det längre Han sa att han bett om ursäkt, vad mer vill du jag ska säga?
Gå nu och tala om för honom att DU vill prata mer om det:
Ett rejält snack om det... jag tycker att jag förtjänar minst det. Jag vill veta vad Du tänker. Är det för mycket begärt?
Jag vill ha en chans att berätta hur mycket det sårade mig och om Du menade allvar med att Du ville att jag ska operera mig eller om det var något Du bara sa. Ångrar Du att Du sa något?

Off you go.
 
Sv: Jag duger inte.

Nej, det behöver inte ältas om och om igen. Ett rejält snack om det hade räckt alldeles utmärkt och jag tycker att jag förtjänar minst det. Jag vill veta vad han tänker. Är det för mycket begärt?
Jag vill ha en chans att berätta hur mycket det sårade mig och om han menade allvar med att han ville att jag ska operera mig eller om det var något han bara sa.

Jag lider med dig, jag vet inte hur jag hade löst situationen själv.
Men du kan nog räkna med att han menade att han skulle gilla operation, annars hade han inte sagt det alls. Så den frågan bör du bespara dig att ställa. Frågan är ju snarare om han verkligen menade att han inte tänder på dig som du är? Det är väl en mer relevant fråga. Du borde även berätta lite för honom om hur en sådan operation går till, visa bilder på misslyckade operationer och fråga om han tycker det ä r värt att riskera det resultatet samt din hälsa. Dessutom finns det risker med narkos, inflammationer, ärrbildningar, avstötning osv. Det är ingen bagatell. Inget enkelt sätt att hotta upp frugan lite snabbt.

En tidigare kollega till mig gjorde förstoring. Det gick galet två gånger, hon fick inflammationer och de fick ta ut inläggen. Sedan fick hon läka i något år och sedan gjorde hon nytt försök. (!) tredje gången blev det bra tror jag. Såg henne bara ett tag efteråt, men antar att det är ok nu.
 
Sv: Jag duger inte.

Min sambo tycker att Liv Taylor är det vackraste som finns.
Och så ser ju inte jag ut.

Och jag tycker att Amanda Burton är jättesexig.
31535.jpg

Men min sambo är ju man och ser inte ut så.

Men det fungerar bra ändå.
 
Sv: Jag duger inte.

Fast är det inte just så då?
Många tycker att det är snyggt med vältränade kroppar men det är gosigare att mysa med något mjukt och gosigt än en hård träplanka liksom?

Jag tittar iaf hellre på något vältränat och gosar helst med något mjukt :)

Muskler i vila är mycket mjuka och behagliga att gosa med.
Min sambo är stor och till största delen är det muskler.
 
Sv: Jag duger inte.

Kanske för att du lever med någon som orkar med detta sätt att hantera saker?

Själv hade jag ballat ur rätt omgående, och har faktiskt lämnat relationer där det ska tragglas saker som aldrig går att få ogjorda. När allt är sagt, finns inte mer att göra. Då är det upp till mottagaren att fundera över om det går att leva med, eller leva utan.

Men det blir inte ogjort. Och det är nog viktigt för ts att förstå.

Vad kan rimligen killen säga för att ts ska bli nöjd med sig själv? Svaret är givetvis: INGET. Att vi gillar oss själva har bara med oss själva att göra.

Jag är inne på din linje. Att traggla det som hänt riskerar att bli en balansgång på slak lina över en spikmatta så länge TS har så låg självkänsla. TS sambo har varit rejält klumpig och okänslig men verkar ångra sig rejält och frågan är om han kommer vara smidig nog att få TS att må bättre om han ska förklara VARFÖR han sa så idiotiska saker som han gjorde.
 
Sv: Jag duger inte.

kl

Han kom och väckte mig idag på morgonen och började med meningen, jag vet att du är arg,ledsen och besviken på mig men det var aldrig meningen att såra dig. Jag vet inte varför jag sa så och tycker om dig precis som du är.

Fick min chans att berätta hur sårad jag blev och sa att det kommer ta tid innan jag kommer över det och det förstod han. Sen var det överspelat.

Men nu kan moraltanterna komma fram om ni vill men jag "testade" honom innan idag. Köpte hem nya underkläder innan. En super push up BH som gav mig 2 cupstorlekar större bröst och med tillhörande sting och ett halvt genomskinligt linne att ha över det.
Åkte hem och sminkade mig mer än vanligt. Såg ut ungefär som ett fnask i mina ögon. Eyeliner, ögonskugga, kajal, mascara, solpuder, rouge, highlighter, läppstift och målade bryn. Ingen sminkning jag har i vanliga fall om man säger så.

Han la märke till det direkt när han kom hem och kommenterade det. Han gillade det. Undrade ifall jag köpt nya kläder och han tände till så pass att han inte ens fick av sig byxorna innan vi körde igång. Han tänder absolut på större bröst för dom kunde han inte släppa för en sekund och det sa han själv. Fick inte ta av mig BHn för den ville han ha på.

Så, min slutsats är att han visst tänder på större bröst och även sexiga underkläder.
Jag klagar inte, det var det bästa sexet på år och dar och han ville ha mer ikväll sa han.
Så är detta vad jag får om jag har en super push up BH och sting på mig så kan jag offra mig och använda det fortsättningsvis.
 
Sv: Jag duger inte.

Så är detta vad jag får om jag har en super push up BH och sting på mig så kan jag offra mig och använda det fortsättningsvis.
Super push-up is da shit! :love::love::love: Jag bara älskar dem! :D Man ser ju enormt mycket bättre ut.

Tyvärr fungerar inte mina som din partner gör. Jag får inte mer sex för det. Kanske för att det inte är nyhetens behag längre. :meh:
 
Sv: Jag duger inte.

Tills du haft det så ofta att han istället tänder på dig när du har Bridget Jones-trosor och en nattskjorta.

Ibland blir man ju också tänd på en partner som uppenbarligen vill ha sex med en och till och med klätt upp sig för att få lite/mycket sex.
 
Sv: Jag duger inte.

Super push-up is da shit! :love::love::love: Jag bara älskar dem! :D Man ser ju enormt mycket bättre ut.

Tyvärr fungerar inte mina som din partner gör. Jag får inte mer sex för det. Kanske för att det inte är nyhetens behag längre. :meh:

Nej, säg inte så!
Då får jag ha på mig det vid speciella tillfällen istället :D
Så han tänder till som han gjorde idag. Han blev som förbytt!

Men som du säger så såg brösten riktigt fina ut med en sån BH :)
 
Sv: Jag duger inte.

Tills du haft det så ofta att han istället tänder på dig när du har Bridget Jones-trosor och en nattskjorta.

Ibland blir man ju också tänd på en partner som uppenbarligen vill ha sex med en och till och med klätt upp sig för att få lite/mycket sex.

Haha, det skulle vara något. Får testa det nästa gång ;)

När det ändå kom på tal, frågan är väl mer allmän, men tjejer kan klä upp sig med fina underkläder och piffa till sig med både smink och kläder, men hur gör killar för att "klä upp sig" för sin kvinna?
Det är ju inte så att dom slänger på sig ett par stringkalsonger..
Vad gör dom för att få oss att tända till?
 
Sv: Jag duger inte.

Läst hela tråden och blev riktigt förbannad först! Sådär får man bara inte säga! :banghead:
MEN på något sätt kändes det lite som att han ville berömma din kropp "innan" och att han gärna ville ge dig tillbaka "den du var" och du skrev ju att du har problem med naveln osv.
Detta behöver ju inte betyda att du är ful nu, bara sexigare innan och det är ju en viss skillnad! :)
Män är ofta klumpiga i sina formuleringar oavsett om du menar väl eller inte! :)
Han sa ju nu också att han menade väl och bara ville vara snäll?!

BRA att du känner dig sexig nu i nya underkläder, nice! :d

Appropå män och hur dom piffar sig :p, en nyduschad man med god parfym, snygg frisyr, snygga kalsonger & en snygg kostym kan ju vara något av det snyggaste som finns! GIVETVIS skall skorna vara rätt! :d

Det får i alla fall mig att bli tänd! ;) Sen brukar min man iof se ut så i jobbet men ändå, när han kommer hem, tar av sig kavajen och lossar lite på slipsen, sätter sig i soffan med en whisky och ler lite snett, då blir jag alldeles svag och bara måste hoppa på honom! ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Jag duger inte.

Det där med kostymen, den gör något alltså :) Jag var på advokatfirma igår och dreglade efter någon karl som bara var några få år äldre än mig, trots att jag har sambo (som klär av sig jeansen och byter till mjukisar så fort han kommer hem från jobbet...).

Var även med om ett intressant läge när jag träffade en (trodde jag, han hade andra planer som inte uppfylldes..) bekant hemma hos mig. Gubben, i samma ålder som min mamma, anlände i kostym direkt efter jobbet och när han kom in bytte han om till någon slappare stil med ett par brallor jag inte hade valt som hemmabyxor. Liknade något som hör hemma på bergsvandringen, typ :p Jag tände naturligtvis aldrig på honom då han 1. är/var gift och 2. alldeles för gammal men ja, hade han varit en annan hade det funnits viss risk för ligga den kvällen.

TS
Tänk igenom noga det med sillisarna men har du sådana problem med huden på magen förstår jag om du är sugen på OP och det skulle nog jag med varit i ditt läge.
 
Sv: Jag duger inte.

Joho du duger ju visst! Okej liiiite klumpigt sagt var det nog men du frågade.

Men jag ser det som två saker på nåt vis och jag kan kanske inte ens förklara hur jag menar men jag försöker. Alltså jag älskar min toyboy över allt annat. Han är apsnygg och sexig. Min andra halva blablabla. Men bara för att jag skulle på en fråga säga att tex magen bär nu rätt stora spår av min mat så du var snyggare förr så menar jag ju inte att det har någon som helst betydelse för min känsla för honom. Det är ju två skilda saker. Vackrast liksom filosofiskt ÄR han verkligen. För mig är det en kärleksförklaring i sig att välja sin partner fast man såklart om man skärper inser att vackrast i världen är han nog inte riktigt. Om man nu ska vara objektiv. Det kan man ju strunta i.

Sen vill jag gratulera till att träffat en snubbe som uppskattar lite utklädnadslek! Det är skithett! Att leka loss i sexlivet är bra för att hålla ångan uppe enligt mig. Det mesta blir väl trist om man inte varierar det! Det handlar inte om att man INTE tänder på varandra utan variation utan att man har kul och varierar sig OCKSÅ!
 
Sv: Jag duger inte.

Fick inte ta av mig BHn för den ville han ha på.

Hur kändes det?


Jag vill verkligen inte vara någon party-pooper eller glädjedödare, tro mig. Men hade jag inte fått ta av mig bh;n för att min partner tände mer på mig med den på hade jag typ dött av sorg..?

Sexet kan väl vara bra och allt det där, men hur känns det i själen, liksom?
 
Sv: Jag duger inte.

Fast alltså, i normalfall behöver det ju inte betyda nånting alls. Jag har haft sex med alla möjliga sorters kläder på mig utan att själen gjort ont. Däremot inte med någon som först dissat mina tuttar iofs.
 
Sv: Jag duger inte.

Fast alltså, i normalfall behöver det ju inte betyda nånting alls. Jag har haft sex med alla möjliga sorters kläder på mig utan att själen gjort ont. Däremot inte med någon som först dissat mina tuttar iofs.

Njä. Jag kan också ha kläder på mig. Det handlar inte om vad jag kan ha på mig utan om vad jag inte får ta av.

Jag kan som sagt ligga med kläder på, inga problem. Men det här gäller ändå en relation och hade jag fått veta att min sambo tycker att jag borde behålla min push-up pga effekten den ger hade jag verkligen blivit ledsen.

Jag får inte alls ont i mitt lilla känsliga hjärta av att ligga med kläder på, det handlar inte om det. Jag kan nog egentligen inte heller tycka att det handlar om normalfall. Alltså, TS är ju skitledsen.
 
Sv: Jag duger inte.

Hur kändes det?


Jag vill verkligen inte vara någon party-pooper eller glädjedödare, tro mig. Men hade jag inte fått ta av mig bh;n för att min partner tände mer på mig med den på hade jag typ dött av sorg..?

Sexet kan väl vara bra och allt det där, men hur känns det i själen, liksom?

Hur jag kände.. ingenting egentligen. Det bevisade bara vad jag trodde. Han tänder på större bröst helt enkelt. Så pass att han ville bröstknu**a mig med BHn på.

Det stack väl till lite inombords får jag väl erkänna.
 
Sv: Jag duger inte.

Jag menade bara att det inte behöver vara nåt fel eller märkligt alls med det. Och jag har absolut haft sex där jag inte "får" ta av ett särskilt plagg och det har varit minst sagt bra sex.

Men som sagt, då har jag inte varit i just ts sits.
 
Sv: Jag duger inte.

Hur jag kände.. ingenting egentligen. Det bevisade bara vad jag trodde. Han tänder på större bröst helt enkelt. Så pass att han ville bröstknu**a mig med BHn på.
Men såklart är det roligt att se sin partner i lite nya underkläder. Speciellt ifall personen känner sig fin och det utstrålas. :) Många människor tänder på sexiga underkläder, medan det verkligen inte spelar någon roll för andra.

Hjärnan är den största erotiska zonen vi har.
 
Sv: Jag duger inte.

Fast vet du, du får nog sluta fråga saker och göra saker som du egentligen inte vill veta hur din kille kommer reagera på. Varför tog du på dig bhn för då? Känns ju bara som att du vill testa honom och det känns inte schysst, varken mot dig eller honom. Jag förutsätter att det inte blev nån brösknullning eftersom du inte ville, eller?

Varför gör du saker mot dig själv som du sedan mår dåligt av?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 530
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 067
Senast: mars
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 945
Senast: tanten
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 038

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp